Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

26 Mart 2012 Pazartesi

Ex buddy!

Eski dostum geri döndü !!!
Ah canıııım, allah belanı vereydi de gelemeseydin !!!
Nerden çıktın...
Hiç geri gelme ihtimalin yok diye düşünüyodum...
Gelmen için, koşa koşa coşkulu ötesi bir coşkuyla gelmen için ne yapmış olabilirim? Bilmeden etmeden seni nasıl çağırmış olabilirim acaba????
Bence sen bi takım şeyleri yanlış yorumladın... Gelmeni gerektirecek bi durum yoktu...
Çok mu sıkıldın gittiğin yerden de o yüzden mi döndün?
Def edicem seni diye oysa neler etmiştim ben...
Bu sefer çok uzun kalmicaksın dimi?
Of ooof!!!
Başımın belasıııııı döndün mü yine!!!
Döndün walla !!!
Hemi de bu sefer yerleşmek için başka bir yer bulamamış gibi gözüm üstüne döndün !!!

Seboreik egzamam geri döndü efem!!!
Gözüm aydın!
Hem de ne aydın!!!
İki göz kapağımın üstüne geldi oturdu!!!
Yetme di bi de eski yerine de ucundan acık yerleşti!!!

Göz kapaklarım ve ensem eski dostumun dönüşü şerefine kıpır kıpır, hatır huturlar!!!

İlk baştaki geliş sebebi gibi şimdi ki geliş sebebi de belli değil!
Kullandığım kapatıcım mı?
Pudram mı?
Lensin mi?
Bahar alerjisi mi?
Yoksam bir süredir ailecek yaşadığımız ufak sıkıntılı dönem mi?
Walla o kadar stres yapmadım...
Ya da yaptım namussuz vücut ne kadar stresli olduğumuzu bizden saklayıp, sen üzülme ne uykunu kaçırıcam, ne depresyon belirtisi yapıcam usul usul cildini kabartıcam kararı mı aldı!!!!!!
Bilinmiyoooor!!!

Genetik olarak göz altı morluğu yaşayan bi hatun olarak kapatıcısız, rimelsiz günlerime başladım...
Lenslerimi çıkarıp gözlük takma fikri ise sadece evde geçerli olabilir!
15 küsür senedir lens kullanan biri olarak sadece akşamları yatmadan önce gözlük kullanmaya alışmış olan ben yeniden 7x24 gözlüklü olamam!!! O gözlük 2 günde kırılır walla !!!

Sorunun lensimden kaynaklandığını sanmıyorum...15 senedir aynı marka aynı solüsyon! 

Son günlerde tembellik edip göz kremi sürmeden kapatıcı ve üstüne de pudra sürmem göz kapaklarımın derisi kurutmuş olabilir... 

Yıllardır şiseydo kapatıcı kullanıyordum... Bitip yenisini almaya gittiğimde tasarımlarını değiştirdiklerini görüp homur homur olup almıştım...Ürünün içeriği de mi değişti acaba? Shiseido'ya dava mı açsam... :pppppp

Beaaaa !!!
İğrenç şampuanla yıkanıp losyonlanma eziyeti yeniden hoş geldiiiiin!!!!!

Bana bak seboeg, geçen sefer belime gelen saçlarımı kestirmiştim sırf bir an önce iyi ol diye... Bu sefer kestirmem!!! Bu sefer saçıma başıma yeni bi tasarım yaptırtamazsın ona göre !!! Hem o zaman gençtim... şimdi sıkar kestirmek!

Ulan, Camellia's Tea House'dan içime doğmuş gibi cilt çayını iyi ki almışım...
Günde 3 defa bitki çayı iç, çişe git!

Yaw benim abidik bedeniiiim, walla stresli dilim leeeyn!
Walla kafama taktığım bişi yok... Takıyosam da normaleee boyutta takıyorum!!!!
Aaaaaaaaa !!!
Genetik koduma, hassas ve naaaarin bünyeme dalacam haaa !!!

Sevgili vücudum neye üzüldün?
Dizine mi?
Geçecek dizin... bak ilaçlar etkisini göstertmeye başladı bile...
Yoksam o ilaçlar mı bünyeyi sarstı????
Cilt döküntüsü yan etkisi bende seboegzama olarak mı çıktı???

Aaaaaaaa...
Sıçarım leeeeyn!!!!
Bana bak vücut topla kendini... Her ne halttan eski dostu çağırdıysan yolla bir an önce !!!
Çekemem uzun süre oranı kremle-buranı losyonla...
Hadi ex buddy, badi badi yallah...
Höööyt!

Hiç yorum yok: