Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

30 Mart 2008 Pazar

köşe yazarları

Köşe yazarlarının yazılarına hastaım...
Sevgilim oldu, duyun...
Mor jartiyer aldım, almakla kalmayıp bide sevgilimle köpük dolu bi küvette seviştim bilin...
Sevilimden ayrıldık bilin...
Hamileyim, karnım çatladı, suyum geldibebeğin kafası çıktı bilin !

Ne iş leeeyn?
Yazacak konumuyok?
Tamam bende yazarken, okuduklarımı, gördüklerimi, öğrendiklerimi keni üzerimden yazıyorum ama bu benim şahsi blogum ! Okuyanlar du bizim kız napmış, ne etmiş diyenler... Memleketin kaç yıldır var olan prestijli (!) gazetelerinde bilmem kaç binlik maaşla köşe sahiplerinden değilim... O yüzden benimyazdıklarımı günce kıvamındolması onlara göre daha mantıklı ama...

Ama...
Sevgiliisnden ayrılmış...
Kadın bi günde erkeği terk etmezmiş... şişermiş, pişermiş, adama hissettirirmiş, adam anlamazsada sabrında bi sınırı var diyip terk edermiş... Kısaca sevgilisini terk etmiş... Ve köşede beyan etmekte !!!

Sağda solda ciddi olarak yazmak isteyen bana ahkam kesnler !!! Heeeeeeeeeeyt !
Sinir odum kısaca...

Banane köşe yazarının civeleşme durumlarından !
Ama öyle değil...

İstanbul soğuk...
Üşütüyor...
Benim ruhumda titriyor...
Ve köşe yazarlarına sinir oluyorum !

Hiç yorum yok: