Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

27 Mart 2008 Perşembe

Kurba, kuyruğun nerede?

Karışığım...
Salak oldum diyorum...
Anlamıyorum, anlayamıyorum...
Aslında anlıyorum ama net olarak anladığım söylenemez...
Ufff !!!

Bütün gece kuyruklu diline varıncaya kadar yemyeşil, beneksiz kurbağa yakalamaya çalışıyorum.
Deli oluyorum...
Yakalanmıyor...
Elime küçük bir ahşap kürek alıyorum ve o kaçıyor ben kovalıyorum...

Öpünce prens olacak belli ki ama...
Yakalanmıyor ki...

Yakalamakta istiyormuyum peki?
Bilmiyorum...
Yakalamak değil yakalanmak istiyorum !
İnandırılmak, dinlemek...

Bilsem...
Ne olduğumuzu...
Arada kalmasam, salak salak davranmasam, ben ben olmaktan çıkıp domuzluk etmesem...
Kırılmasam, alınmasam, anlasam...
Bilsem...

Kurbayı ben değil, kurba kolumdam tutup, çekip beni öpse...

Wraaaak wraaaak...
Nerde tarak
Orda bırak
Wraaaak...

Hiç yorum yok: