Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Haziran 2008 Çarşamba

Günlüğümden...

Arabanın satılması gerekmekte...
İnternete ilan verdim...
Vermez olaydım...
Bu işler için hazır kart kullanmak en doğru çözüm olurmuş !
Arayan arayana...
Geçen hafta Cuma günü telefonum bilmem ne telefonunu geçti...

Alooo ilan için aramuşdum...
Özellikleri neydüü?

Tekrar tekrar anlat !
Yaw okumanız yazmanız yok mu kardeşiiiiiiiiiiim ???
Pazarlık yok diyodu ilanda !
Ozy'yaaa...
Ne Ozy'si? Ozy hanım canııııııım!!!
Pardon Ozy hanım...
Ama çok istiyorsunuz...
Çok muuuuuuuuuuuu?
Hayatım boyunca hatun kısmısının adının alım-satım, tamir, alet edavat konularında geçmesine tepki göstermiş ben sanki 40 küsür yıllık satıcı edasıyla;

8 yaşında olabilir, ama bu kilometrede bulmanıza imkan yok. 'Kız' gibi hatta neredeyse kız-oğlan kız bir araba satıyorum !!! diyorum.
Hödööööööö !!!
Kız gibi miiiii?
Tamam arabamın plakası sebebiyle adı kız adı ama yani bunca senelik feminist söylemlerine arabayı satmak uğruna aykırı düşmek oluyo mu yaaaaa?

Oluyo tabiiii !
Bu km'de bul dediğim fiyattan aşağıya vericem !

Kısmet bulmak içinde mi internette ilan versem acaba?
Sahibinden, kahve-kestane saçlı, açık olmayan kahverenkli gözlüüü, 35'de toplam sevgili sayımız nedeniyle 10 km'de !!!! :ppppppppppppp Yunanlı Armatör kısmetlerinin... :)))))))

Çatır çatır pazarlık yapıyorum adamlarla...
Koşullarımı dan daaan sıralıyorum...

Peşin...
Satışta aynı gün olacak ama trafikten düşürene kadar anahtarı vermiyeceğim.
Parayı bankaya yatırıp teminat çeki alacaksınız, niye mi? Paranız sahte mi değil mi anlaşılsın diye ! Sonra satış !

Süperim beeeeeee !!!
Ama sonuç: Baktım istediğim fiyata araba leblebi gibi gidiyor fiyatı azcık artırdım... Alıcılarım azaldı...
Mukadderat !
Her körün mü her şaşının mı artık neyse bir alıcısı vardır hesabı bekliyoruz efeeeeeem !

Bayaaaandan satlık vaaaaar !

Hiç yorum yok: