Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

8 Eylül 2009 Salı

Bedenimdeki sonbahar yağmurları: Hapşırıklarım

Cuma gecesi evde keyif yapalım derken klasik hapşırık krizlerim başladı...
Alerciiiim azdı gene cık cık dedim...
Gece ilerledi ve alercimin azmadığı ortaya çıktı...
Hafiften bir boğaz gıdıklanması, hapşırıklarda sıklaşmalar...
Baş ucu ilacım olan sedergıne yöneldim, bi tane suya çaktım fondip yaptım ve uyku moduna geçtim...
Nah geçtim abi...
Bütün gece sümüklerimle uğraşmaktan, uyanıp uyanıp çek çek selpaktan mendil çekmekten canım çıktı !

Sabahın köründe harbiden köründe çünkü hiç bir allahın kulu beni cumartesi sabahı, sabah sabah yapacak bişeyim yokken 8.30'da uyandıramaz, uyandım...

Burnum akıyor, boğazım felaket!
Güzelce bi iktiiiiiir çektim, kahvaltı yapıp ilaçlanmaya odaklandım.
Öğleden sonra uzun zamandır gitmediğim Beyoğluna çıkma fikrim yattı... Beyoğlunu bırak yataktan mutfağa gitmek bile ızdırap halindeyim...

Sigara içen bi şahsiyet olarak öncelikle boğazımın iyileşmesine karar verip antibiyotik çaktım. Çaktım ama beden biz sana ızdırap çektireceğiz diye inat modunda olduğundan cumartesi günü aldığım hiç bir ilaç işe yaramadı!

Biliyos biliyooos, anında, 1 günde hiç bi şey etki göstermeeeez !!!

Beyaz çay, ıhlamur, pastil, süt, lays, cola gibi bi sürü hasta insan maması yiyip içerek yattım.

Pazar günü eh hallice oldum ama pazarda yatakta geçti...

Bütün yaz denizin suyunu bilerek bilmeyerek yüzümdeki tüm deliklerden yutmuş ve çıkarmış biri olarak sonbaharın başında hastalanmamam gerekmekteydi amma velakin olmadı !!!

Deniz ve güneş görmüş vücut kolay kolay hastalanmaz batılına nolmuştu acep?
İşe yaramamıştı... Böööö...

İstanbul yağmurlu... Soğuk olmasada esen rüzgar içi ürpertiyor... Beden henüz iyileşemedi... Ruh karıştı...
Hava birden döndü, beden hastalandı, henüz yaz yaz olan ruh sonbahara geçiş yapamadan öksürüp tıksırmaya ve akmaya başladı...

Böööööö...

Henüz kışa hazır dilim yaaaa !!!
İzmir hala sıccaaaak...
Ben burda elimde şemsiyem, üstümde yağmurluğumla dolanırken sevgili of sıcak diyor...

Ruhlar ve bedenler kolay geçiş yapamıyor...
Eskiden de böylemiydi acep?
Gençken... gençken derken okul çağında ki çocukluğumuzdan bahsediyorum... O zaman sonbahar bir anlam ifade ediyordu... Yeni sene, yeni alışverişler, heyecanlar... İştede her sonbahar kıdem atlasak daha heyecanlı olmaz mı? İşe gelmek bööö olmaz, yaşasııın kıdem atladım yupppi deriz hııım?

Kusura bakmayın efem antibiyotikler hala vücutta o bakımdan mantık aramayınız...

Offf bayram haftası bir an önce gelsede İzmir'de yeniden ısınsam, yaz yaz olsam... Dönüşte hastalanamsam ama...

Sonbahar bende şiddetli bir giriş yaptı... Üstünüze afiyet hapşırıcaaaam...

;)

Hiç yorum yok: