Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

8 Eylül 2009 Salı

Mein Tchibo

1949 yılından beri tüm Avrupa'da farklı ürün ve fikirlerle milyonlarca müşteriye ulaşan, dünya çapında 60 ülkede 1300 mağazası ve 120.000 satış noktasıyla tüketiciye benzersiz bir hizmet vermekte olan Tchibo, belirli periyotlarda değişen temalı ürünlerin satıldığı Gıda Dışı (Non-Food) bölümü, alışveriş yorgunluğunu Tchibo'nun nefis kahve ve atıştırmalıklarını tadarak atmak isteyenler için Coffee Bar bölümü ve kişisel tüketime uygun kahvelerin ve filtre kahve makinesi, kahve kaşığı gibi kahve aksesuvarlarının satıldığı Kahve (Food) bölümü olmak üzere 3 ana bölümden oluşmaktadır.

Tchibo mağazalarının en geniş alanını kapsayan, Gıda Dışı (Non-food) olarak adlandırılan bölümde, haftada veya iki haftada bir değişen temalarıyla Tchibo, çok farklı kategorilerde, mutfak aletlerinden kamp malzemelerine, iç çamaşırından deri cekete, size, evinize ve ailenize ilham veren, yepyeni ve yüksek kaliteli ürünler sunar.

Tchibo'yu görmeyeniniz, duymayanınız yoktur sanırsam...
Bir kaç sene önce Tchibo'da çalışmaya başlayan bir arkadaşım sayesinde adını duymuş, getirdiği katoloğa bakıp ürünlere burun bükmüş ve sadece pembe peluş bir domuzcuğu beğenip ben bunu istiyoruuuum diye tutturmuştum... Arkadaşım para ile satılmasına rağmen domuzcuğu doğum günü hedeyem olarak getirmiş ve dilimden kurtulmuştu...

Sonra başka bir arkadaşım Cevahir Tchibo'ya mağaza müdürü olunca mağazayla ilk defa gerçek anlamda tanıştım... İçeriye girdim ne varmış leeyn burda diye dolandım, dolandım abuk mavi-beyazlı bir süs deniz feneri görüp ıııyk olsamda arkadaşımın hatrına kahve termosu alıp hayırlı ossssun diyip çıkmıştım mağazadan...

Sonra çok çok yakın bir arkadaşım kahve bölümünün başına getirildi...
Sonra yarı Alman olan sevgilimin Tchibo manyağı olduğunu öğrenip ilk başlarda sırf onun hatrına ilgilenirkeeeen, farkında olmadan benda Tchibo manyağı oldum! Aslında bir ürünleriyle beni kendilerine bağladılar... Yılbaşı arifesi öncesi, içerde ve dışarda kullanılabilen küçük top ışıklarla... Sonra zarif kibar çatal-bıçak takımlarıyla... Eee tipik bir kadın olarak çaktırmadan sevgilinin evinde düzeni ele geçirme, kendi izimi, kokumu bırakma arzumun sonucu olarak Tchibo sayesinde ufak ufak evde değişiklikler yapmaya başladım !!! :)))) Masa örtüleri, incik boncuklar, servis zımbırtıları... Kadınsal lüzumlu ama lüzumsuz şeylerle... :)))))))))))

İki hafta da bir değişen temaları takip eder olduk... Mağazalar yetmedi, açılan internet sayfasının bağımlısı olduk, o da yetmedi teeee Alamanya'da ki internet sayfasını takip eder olduk !!! Almancayı sevgilim sayesinde diiil Tchibo sayesinde öğrenmeye başladım !!! :)

Tchibo'da çalışan arkadaşlarımdan daha bilgili ve alakalı oldum ürünler ve temalar hakkında... Bana manyaksın dediler... Heee dedim öleyiiiim !!! :)))

Dün gece bu haftanın temasından aldığım atletleri çok beğendiğime karar verip varsa bi takım daha alayım diye akşam akşam City's Tchibo'ya doğru yol alırken sevgilimi aradım... Tchibo'ya gidiyorum dedim... Niye dedi... Atlet almaya... ??? Yaw çok güzel çıktılar... İç çamaşırından çok buluz-muluz niyetine kullanmak için... Hıım dedi... Elimde telefon birlikte Tchiboya girdik... Atletlerin durduğu standa yöneldim... Atletler var ama bedenim yok ! Kalmamış dedim... Böööö...
Oarada burada vardır belki diye dolanırken atletin donlarını gördüm... Aaaa donu varmış dedim...Ama atlet yook ! Açkım sesimdeki hüzünden etkilenip hadi senin için burdaki Tchibo'ya bakayım dedi... Aaa dedim bakarmısın, sevinirim. S bedenine bakacaksın... Ben elimde donlar kasaya yürürken sesi değişti, hareketlendi... Napıyosun dedim, Tchibo'ya gidiyorum dedi... Ben yarın gidersin diye demiştim dedim... Yok dedi... Gidim bakim, sevgilim sevinsin...

İzmir, Karşıyaka, Mavişehir'de yaşayan sevgilim akşam 21 sularında evinden çıktı EGS Parka gitti. Migros'un içinde yer alan tayni Tchibo'ya... Burda eseflerimi belirtmek istiyorum Tchibo yetkililerine... Koca Karşıyaka'ya tayni bi corner uygun gördünüz yaaaaa!!! Her ürün gelmiyor, taaa Bornova'ya gitmek zorunda kalıyoruz. Oraya gitmişken Ikea'ya da girmek zorunda kalıyoruz ve aklımızda yokken bi sürü alışveriş yapıp dönüyoruz eve !!! Suçlu sizsiniiiiz !!! Faturaları size yollicam walla !!! :p :)))

Sevgilim gitti, arandı arandı ama bulamadı... Ya ürün gelmemişti yada bitmişti...

İki aşık iki ayrı şehirde iki ayrı Tchibo'da gecenin bir vakti atlet arıyorduk !!!

Halimize çok güldük.
Hamile olmadan tuhaf şeyler aşerdiğimi ve hamile olunca kimbilir gecenin bi vakti neler aşerip sevgilimin nerelere gideceğini düşünüp hem mutlu oldum hemde üzüldüm... (evet açkım çaktırmadan bi alt yapı çalışması... :p)

Dün gece hem aşkımızın, birbirimize değer vermemizin hemide çibbooo manyaklığımızın tavan yaptığı bir geceydi...

Yağmurda telefonda bana eşlik eden sevgilimle, elimde donlarımla mutlu bir şekilde eve dönerken çok ama çok aşık, şanslı ve çok sevilen ve mutlu bir kadın olduğumu düşündüm.

Evet biliyorum manyağım ! Ve benimle aynı manyaklık seviyesinde bi sevgilim var!
Nolmuuuş?
Hayat güzel ve tatlı manyaklıklar olmadan da bu hayat yaşanmaz kiiiiiiiiiiii !!!

;)

Hiç yorum yok: