Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Eylül 2009 Perşembe

Taksici

11 milyonluk İstanbul'da aynı taksiciye denk gelmek... Şaka gibi...
Arabasına binen insanların yaşamalrı hakkında dedikodu yapmayı sever bir taksici var.
Arabasına biniyosunuz ve laz şivesiyle başlıyor; karısını-kocasını aldatanları anlatmaya...
Klasik bir hikayesi var:

Bir gün bir bey ve habımefendi binmişler... Çok sarmaş dolaşlarmış... Adam onları çift sanmış...
Sonra kadının telefonu çalmış ben kuafördeyim hayatım benim işim geç biter biliyosun demiş...
Onları bir otele bırakmışmış...
Kadınlar adamalrdan daha cin yalan söylüyolarmış...
Ne hikayeler varmış onda...

Bu sabah evimin önünden rast gele bir taksiciye el ettim ve durdu. Bindim günaydın dedim. Günaydın dedi...
Ben bu sesi tanıyorum o noooo oldum...
Gideceğim yeri söyledim ve hemen elim çantama telefonuma gitti...
Adama konuşma fırsatı vermeden sevgilimi aradım. Aradım ama adamın konuşmamızı analiz edeceğini bildiğimden içim hiç rahat değil... Telefonuda kapamak istemiyorum adam benimle muhabbet edecek!!!

Tamamen geçmeyen hastalığım yüzünden transeksüel ses tonumla sevgilimi arar aramaz sevgilim başladı makaraya ve sabah muzurluğuna...
Adam telefon görüşmemi dinliyor, sevgilim telefonda aşkını şakıyor ben dönme sesimle gak-guk cevaplar veriyorum... Bir yandan da halime gülüyorum !

Adam benim kaçamak cevaplar verdiğim anda kımıldanıyor, duymak için hafiften arkaya doğru hamle yapıyor, sevgili o sırada beni aşkından eritiyor...

Herkes başka bir alem...
Evet taksicilerin işleri aslında ilginç... İlginç hikayelerle dolu bir iş günü geçiriyorlar... Oturup dinlemek onları kitaplaştırmak güzel olur olmasınada, müşteriye-eşe dosta anlatacak yeni hikaye yakalamak içinde durmadan kıpraşılmaz ki be kardeşiiiiiim !!!

Eminim adam, o duymasın diye vermiş olduğum kaçamak cevaplardan benimde bir aldatma olayı yaşadığıma kanaat getirmiştir ! :)

Evet, sevgilimi sevgilimle aldatıyorum şiiiiiiş... duymasın bilmesin amanin ! :)))

Koca İstanbul'da aynı taksi...Dünya güccük !
Takside aldatma eylemi yaparsanız haberim olabilir dikkatli olunuz efeeem :p :)

Hiç yorum yok: