Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Ekim 2009 Çarşamba

Harekete geeeeeeeç !!!

Çalan düdükle sabah sabah harekete geçtim !!!
Saat sabahın 10'u...
Metronun yürüyen merdivenleri ne kadar yavaş çalışıyor öyle...
Bir an önce Metro City'ye giriş yapmalı ve Tchibo'nun ilk müşterisi olmalıyım...
Dışarsı yağmurlu ve soğuk olmasına rağmen ben terliyorum... Hadi hadiiii...
10'u 5 geçe Tchibo'ya adım atıyorum...
Sadece 2 müşteri var...

O la laaaaaaa...

Hemen sevgilinin listesini toparlamaya başlıyorum... Orta yaşlı bir kadın elemanı rehin almış... Mıyda mıy mıyda mıy soruyoda soruyoooo... Leeeyn kadın çekil ayağımın altından ben gerçek müşteriyim diye cırlamamak için zor tutuyorum kendimi... Eleman sabırla kadının mıylarına yanıt veriyor... Sen bana yardım et dercesine çocuğu kolundan çekiyorum ve elimdeki listeyi ona uzatıyorum... Hepsinin XL'cı... Siz bunları toplayıp kasaya koyarken ben kendi listemle uğraşabilirmiyim diyorum en şirin halimle... Ama gözlerim mıymıycı kadını çoktan öldürmeye başlamış bir halde...


Kendi listemle uğraşırken hatun, bana sarıyor... Ayyy diyor ondan bende istiyorum...
Bana neeeeee !!!
Kızıma alıcam, olursa kendime de...
Bana neeeeeee !!!

Hatundan fırsat kaldıkça beden arayışı yapıyorum... Elimdeki liste öyle dolu ki, ben listemi toparlayana kadar hatun kabine giriyor!!!

Leeeeeyn niye bi kabin vaaaar diye ortalığı yıkıp dökmek isterken eleman geliyor elimdeki paket dağını alıyor, kabine yakın en uygun yere koyuyor onları...
Canııım benim...

Hatun bi parçayı neredeyse yarım saatte deniyor...
Tuvalet kuyruklarındaki öksürük ve kapıyı taktaklama numarasına başlıyorum...
Ayyy çıkıyorum diyor...
Çıkmadınız ama diyorum. Benim deneyeceklerim fazla... İnsanları zaten bekleticem ama sizin yüznüzden daha fazla bekleticem diyorum!
Tanrım ne kaba ne cadı bişeyim beeeeen? O noooo içime alışveriş canavarı kaçmıııııış ! İnkridiiipleeeeee...

Neyse hatun çıkıyor ve dalıyorum içeriye...

Tüm temayı küçücük kabine sığdırmış durumdayım... Termal eşofman altları-üstleri- DryActive Plus yelek, mikrofleece üst-alt, yürüyüş pantalonu, koşu taytı...Giy çıkar giy çıkar...

Kabinden nevrim dönmüş halde bi çıkıyorum amanıııın, nasıl kalabalık içersi... Hatunlar ayıbı-mayıbı bi kenara bırakmış mağazadaki tek ayna olan kabin kapısında ki aynanın önünde soyunup dökülüyorlar...

Anaaaaa!!!
Millet çıldırmış!
Sanki salı pazarındayız !
Adamın biri denediği şortla depo odasından çıkıyor!!!
Müşteriler çıldırmış... elemanlar yetmiyor!!!
Benim mıymıy kadın hala elemanın peşinde...

O nooo o noooo diyerekten kasaya gidiyorum...
Tüm tema ürünleri kasada güççük bi dağ oluşturmuş beni beklemekte...
Mağaza müdürü çok güzel şeyler aldınız diyor...
Ehi ehiii yapıyorum.
Sizi günün müşterisi ilan ediyoruz diyor...
Bence Tchibo'nun gelmiş geçmiş en iyi müşterisi ilan etmelisiniz diyorum, bunca şey bu akşam İzmir'e uçacak!
!!!
Evet şaşırmakta haklısınız, ama napiiiim açmıyosunuz ki İzmir'de adam gibi işimize yarayan şube!

Elimde koccaman 5 poşetle çıkıyorum mağazadan...
Mutluyum...
Sevgili daha mutlu ötesi olacak... Onun işi-gücü olduğundan İzmir dışına çıkması gerektiği için tüm alışveriş bana kalmış durumda... Ossuuuuuun dicemde İstanbul'da bu gün kıyamet kopuyor... Nasıl bir yağmur var!
Şemsiyemi bile açmama imkan yok elimdeki paketlerden...
Sırılsıklam-sıçan yafrusu olarak ofise geliyorum... Ofistekiler aldıklarımı görüp gaza geliyorlar ve öğle mamasında da bu sefer onlar gidiyor Metrocity'ye... :)

Aaaaaaa... No more alışveriş... No more çibbooooo modundayım !!!
O kadar yorgunum ki, aldığım eşofmanları giyip spor yapmam için baya bi süre geçmesi gerekecek!!!

Temaya uyduk harekete geçtik efeeeeem, bu gün harcadığım kalorilerde, paralarda bana baya bi yeter artar diyorum noktaaaaaa !!! ;)

Hiç yorum yok: