Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

12 Ekim 2009 Pazartesi

Kısa kısa...

Bu aralar yazamıyorum...
Telaşe çok !
Doktora gitmeyi sevmeyen annem ve amcamla uğraşıyorum...
Sonunda ikiside aynı doktorun hastası oldular.
Ah ah... çocuktan beter, yetişkin insancıktan beklenmeyen hal ve tavırlarla beni hasta ediyorlar...
Sayelerinde yakında aynı hastanenin psikiyatri bölümüne yaticiiiiim az kaldı !!! :)

Gündüzleri gün aşırı bir anne bir amca için doktora gidiyorum... Akşamları popoma kafayı takmış hocalarımla ispoor eylemim kesintisiz sürüyor... 6 haftadan önce vücudun aşa kısmı şekil almazmış... Benimkiler 1 haftada popomu ve bacaklarımı forma sokmayı kafalarına taktılar nedense... Başımda 2 hoca... Biri toplarla diğeri ağırlıklarla çalıştırıyor... Sonuç; bunca koşuşturma arasında ben emekleyerek yürüyebiliyorum sayelerinde... Ama popom ve bacak kaslarım senelerdir koşan sevgilinin kaslarından daha şahane olmak üzere ! Ulan doğru düzgün yürüyemeyip oturamadıktan sonra napim ben o taş gibi bacakları popoyu? :)))

Geçen hafta mahallede bi hatun boğazlandı. Sabah sabah her zamanki işe gitme güzergahımda bir arabanın içinde bulundu hatun. Allahtan o sabah bankaya uğramam gerekiyordu da o görüntüyü görmedim... Ancak soğudum semtten... En nezih, en güvenli, en merkezi Teşvikiye'de telle boğazlama eğlemi... Denilen, başka yerde boğazlanıp araba oraya terk edilmiş... Bilemiyoruz henüz... İki adım ötenizde böyle bir olayın olması etkiliyor...

Kıskandırmak için çiçek gönderdiğimiz hatuna çiçeğimiz uğurlu geldi... Daha iyi bir sevgili buldu!!! Evlenip İzmir'e yerleşme hayalleri kuruyorlar !!!

Leeeeyn birinizde bana çiçek yollasııııııııııııın huuuuu başınıza kalıcam bak !!! :pppp

Havanın hala sıcak olması ruha iyi gelmekte ancak ucundan acık canım tatil çekmekte... Çüüüş... Bencede... Ama ruh bu işte ! Bu güzelim havalarda ofise tıkılmaktan hoşlaşmıyor !!!

Evde halletmem gereken bir kaç mimar işi var... Terzi kendi söküğünü dikemez hesabı mukadderat şeklinde beklemekteler...
Bu hafta doktorlar ve testlerle geçecek...
Popomun ve bacaklarımın canı çıkmaya devam edecek de, kolum-göğüsüm vs'de var benim hocalaaaar onlarıda çalıştırabilirsiniz demek istiyoruuuuuuum alooooo sesim geliyo muuuuu? :p

Bir yandan bianel, film ekimi ve perdelerini açan diğer sanat etkinliklerinden de geri kalmıyorum...

Bir hay huyla yaşam devam ediyor işte...

Bu arada sonbaharla beyaz çay mevsiminide açtım... Tikina'dan alınız ve içiniz her derde deva... Derdiniz olmasada içiniiiiz, çok ama çok faydalı... Hamileler içmemeli ancak. Yeşil ve beyaz çay bebeklerin kalplerinin oluşmasını engelliyomuş... Onun haricinde için gariiii... :)))

Gördüğünüz gibi Life is life... ;)

Hiç yorum yok: