Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

1 Ekim 2009 Perşembe

İspoooor...

Yaz bitti sonbahar geldi ve Ozy iiispor eylemine başladı. Kıprıslılar 's'lerin önüne 'i' getirir. Arada eski memleketi anmadan geçemiyorum işte... :))) Neyse,
Her sonbahar böyledir...
Gaza gelirim, itinayla giderim... 2. ayın sonunda bir şekilde hafif hafif savsaklamaya başlarım... Hele kış geldi miii oooo soğuktan üşenir, binanın önünden bile geçmem... :) Baharla birlikte yeniden gaza gelirim...

Sporcu ötesi bir şahsiyet olan sevgilim sporla olan bu flörtümden hiç hoşnut değil. Gerçek, tutku dolu bir ilişki yaşamamı istiyor...
Bende istiyorum ancak, sosyal yaşam, iş, soğuk, üşengeçlik, ıvır zıvır vs. sebepleriyle arada sekteye uğruyor sporla olan ilişkim...
Sabahın köründe kalkıp bilmem kaç km. koşan bi adama bahanelerimi/sebeplerimi anlatamıyorum tabi ki... :))
Adam anlamıyooo !!!
Üniversitede de böyleydi !
Sabahın köründe dikilirdi başımıza... :))

Bu sefer çok azimliyim ama...
Gerçekten...
Yemin ederim...
Hatta iki gözüm önüme aksın kiiiii... :p :)))

Spor hep yaşamımda oldu. Çocukken annemin kolumdan zorla çekmesiyle denizden çıkar, yaz tatilimin öğleden sonralarını jimnastik yaparak geçirirdim.
Noldu o kadar esneklik, amuda mamuda kalkmalar falan... Sağlıklı ve sportmen bi çocukluk anısından başka bişi diiil... :)

Ortaokul senelerimde okulun basketbol takımındaydım... O yetmedi kiracımız olan spor malzemeleri satan şahsın, dükkanın arkasında açtığı aerobik kurslarına gittim. Sınıfın en çıtırı benim! Hepsi tombik tombik ev kadını... Tombik olmayanlarda şehrin ileri gelen adamlarının karısı... Modaya uyacaklarya... Lüzumsuz hatun çaylarında 'ayyy ben aerobiiiiic yapıyorum şekeriiim' diyip hava civa atmak için geliyorlar... Hoca Alman. Adamı sevmiş gelmiş... Spor akademisi mezunu... Aerobicten çok harbi ağır idaman modunda çalıştırıyor herkesi... Geeencim, güzelim bide mal sahibinin kızıyım bana asistanlık görevini uygun gördü... :) Hatunun derse katılamadığı günlerde 14'lük ben 30 üstü kadınlara ders veriyorum !!! Süper deneyimdi... Bi gün basket antremanı öbür gün aerobic...

Liseye geçince spor yaşamım bitti... Üniversitede de... Arada evde müzik setini açıp kendi kendime aerobic/step karışımı bişeyler yaptıysam da eski kanki yeni sevgili çok uğraşmış olsa da mezun olup memlekete gelene kadar spor hakgetire oldu... :)

Döner dönmez spora başlayacağım oldum... Sebep? Bilmem birden ilahi bişey geldi... :p
9 senedir ara ara yapıyorum. Tam vücut kıvama geliyor, kol kaslarım Modonnanın ki gibi olacak yaz geliyor ve baaaay yapıyorum...

Başla bırak başla bırak vücutta kafayı yedi ! :)
Kaslarım arada isyan ediyor... Mesela popo kaslarım; Lopez poposu olcaaaaz biz niye bize engeeel oluyooon diyip sporu bırakır bırakmaz pırtdanak selülit pörtletiyorlar... Onları dinleyip başlar başlamaz panik atak yaratan görüntü yok oluyor ! :))))

Üşenmeyip gideyim diye geçen sene yakın bir arkadaş tavsiyesiyle eve çok yakın olan bu salona başladım. Hocaların hepsi hoca. Hepsi akademik kariyerli, yarışmalara katılıp memleketi temsil etmiş, üniversitede hocalık yapmış şahıslar...
Vakkorama GYM'i bilmeyen varmıdır bilmiyorum. İstanbul'un belkide memleketin ilk avrupai-amerikan vari spor salonuydu. Hocalar ordan. Vakko orayı kapatma kararı alınca, Rumeli Caddesindeki bu yeri açmış hocalar...

Sosyetik, ultra teknolojik bir yer değil ancak müşteriler her çeşit. Sosyetiği de var, mankenide, oyuncusuda, benim gibi Nişantaş sakinide... :) Mekan programımı aldım sporumu yaparım türünde bir yer değil. Sen tartılmak istemesen bile her ay seni zorla ölçüp biçiyolar, sen programından mutlu olsanda değiştiriyorlar, seni zorluyorlar... Olimpiyatlara hazırlandığını filan sanıyosun...

Kısaca lay lay lom spor yapıyorum mekanı değil. Harbi spor yapma mekanı... :)
Hocalar direk iletişim kurduklarından gelmediğinde seni bizzat kendi ceplerinden arayıp alooo yağınıda alırım, aklınıda muhabbeti yapıyorlar... :) Kaçış yok ! Paramızı alalım işimize bakalım mantığında değiller. Mesela bu yaz kaç defa tatil bitmedi mi hala alooo diye arandım... :)))

Geçen sene arkadaşım, benim kendisine hocaların hocası dediğim şahsiyete eti senin kemiği benim diye teslim ettiğinde ben ehi ehiii modundaydım. Adam yediğimden içtiğime, alışkanlıklarıma, uykuma kadar bir sürü inceleme araştırma yapıp, programın budur bu da dikkat edeceklerindir diye liste verene kadar olayın ciddiyetini anlamamıştım.

Yediğini içtiğini rapor ettiğin, verdiğin ve aldığın gramcığın bile gözden kaçmadığı bir yere 3 ay sonra yeniden başlamak çok eğlenceliydi.

Dün başımda 3 hoca, hani tavşan hikayesi vardır, bu yakalamış, bu kesmiş bu pişirmiş... İşte dün aralarında o tavşan gibiydim. Biri ölçüyor, biri biçiyor, diğeri dikiyor... :)))

Vatana millete hayırlı osssun kıvamında dün ölçüldüm biçildim. Bu hafta bedeni alıştırmak mabında sadece kardio ile yırttım. Önümüzde ki hafta hem aletler hemide sipining beni beklemekte...

Olaki gitmedim, sevgiliden önce hocaların hocasına hesap vermem gerekmekte...
Geçen sene elimden kaçtın bu sene kaçırmam aklınıda yağlarını da alırım motivasyonuyla başladık efem sporumuza...

İnşallah maşallah bu sene azmimi korur, popomu Lopez'den daha güzel hale getirir, taşın taşı, fitin fiti, sporcunun sporcusu olurum... :)))

Olmazsaaaam hem sevgili hem hocaların hocası beni tavşan hikayesi misali yiceeeeek !!! :)))

Hiç yorum yok: