Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Haziran 2011 Pazartesi

Ben ve dangalaklıklarım... ;)

Seneler önce ona bi ana avrat saldırmadığım kalmıştı...

40larında taş, sarışın bir hatunla TD'ye gelirdi...
Adamları bırak biz hatunlar dillerimiz dışarda hatunu keserdik !!!
Sonra öğrendimki adam evli ve 2 çocukluymuş...
Ayyy olmuştum, iğğğrenç karısını aldatıyooo...
Aslında şaşılacak bi durum dildi... TD müdavimi adamların çoğu karılarını aldatıyodu ancak onun karısı göğüs kanseriydi !!!

Bi akşam ortak arkadaş grubumuz onu benimle tanıştırdılar...
Tanıştırmaz olaydılar... Ben diiil kesin o öyle söylemiştir... ;)
Ona öyle bir saldırdım ki... Ana avrat küfretmediğim kaldı !!!
Hırsımı alamadım ve seninle aynı yerde duramam diyip İyis'e geçtim...
Gittikten 5 dk sonra geldi...
Yüzsüz adam niye geldin dedim...
Saldır bana dedi... Sonra ben sana anlatıcam...
Niye dedim? Yetmedi mi? Yüzüne mi tüküreyim? Kanser hastası karını aldatıyosun, yuuuh !!!

Karım izin veriyor bana demesin miiiii?
İiiktiiir !!!
Ben kadının hakkını korumak için adama saldırayım, adam karım bana izin veriyo desin !!!
O zaman dedim bana bok yemek düşer !!!

Harbiden bok yemek düşer de... 2 çocuklu, karısı göğüs kanseri bi adamın taşın allahı bi kadınla endam etmesi bana ters gelmişti...

Karısının izin veriyo olmasıda...
Aaaa gitsin 31 çeksin !!! İlla kanlı canlı bi deneyim mi yaşaması gerekiyoooo !!!

Hayatımın en büyük patavatsızlığı, dengesizliği belkide o dur !!!

7 senelik sevgilim benden gerçek nedeni söylemeden,kel alaka sebeplerle ayrılmıştı... Ayrıldıktan kısa bir süre sonra evlendiğini öğrendiğimde evlenmesine yıkılmamıştım, onca paylaşıma, dostluğa rağmen açık olmamasına, arkadan bıçaklamasına yıkılmıştım...

Karşıma geçip ben aşık oldum deseydi belki kafasına sandalye yerdi ama delikanlığından ötürü elini sıkıp yolun açık olsunumu duyardı ve ben bir kaç sene sürecek inanç ve güven problemi yaşayan tranvatik bi hatun olmazdım !!!

O böyle bi halt yediyse herkes yerdi sendoromuna girip bir kaç sene boyunca benimle alakalı olsun veya olmasın her adama saldırdım...

Mukadderaaaat !!! Durduk yere saldırma eylemimin son noktası ise karısı kanser tedavisi görürken fıstık bi kadınla endam eden o oldu !!! :p :))))))))))))

Karım bana izin veriyor hayatımın balyozuydu !!!
Eeee şeey saldırdığım için özür dilerim ancak benim ahlakıma, etiğime aykırı yaptığınız şey... siizn gibi adamlar benim inançlarımı kırıyolar,tabi bu sizin özel hayatınız... Beni ilgilendirmez ama tutamadım kendimi, kem küm etmiştim...

Sonra arkadaş olduk... Beni burçtaç olduğum oğluyla tanıştırdı... yay burcu bir çocuğa sahip olmanın dertlerinden dem vurdukça ben çok eylendim !!!

Karısını aldatmayı bıraktı, karısı sağlığına kavuştu ama hep bildi benim uzaktan ona diş bilediğimi... 

Mukadderaaaat...

Evli olun veya olmayın, birlikte bir yola girdiyseniz sorumluluklarınız vardır !!!

Ben kanserim, sana cinsel yaşam veremiyorum git dışarda yaşa diyen bir kadını veya adamı dinleyen birisi benim gözümde sıfırdır !

Ben birisini sevdiğin zaman verdikleri veya veremedikleriyle yaşamayı kabul edenlerdenim...

Şahika Tekand'ın bir filmi vardı... Kocası iktidarsız bir kadının hikayesi... Kadın başka bir adamla  bir şeyler deneyimlemeye çalışıyordu ama yapamayacağını anlayıp kocasına dönüyordu...

Gerçek sevgi bambaşka birşeydir... İlla nikah memurunun ve şahidlerinin önünde o yeminin edilmesi gerekmez...

Bir insanı sevmek verebilecekleri ve veremeyecekleriyle kabul etmektir...

Ben hastayım seks yapamıyom git yap demek büyüklüktür ancak gidip yapmak küçüklüktür !!!

Herşeyle hayatlarınızda var olunuz...

Ben belki birilerine dengesiz hatta dangalakça gelebilecek hareketlerde bulunan bir kadın olabilirim... Ancak ben malesef inançlarına ve düşüncelerine bağlı bir insanım... Bir çok insanın göz yumduğu şeye ben göz yumamam... İlk defa tanıştığım bir adama saldırmam belki hatadır ama bu benim ne kadar dobra-dürüst-içi-dışı bir ve inançlarına-fikirlerine bağlı bir insan olduğumun göstergesidir...

Bir çok tanıdığım, arkadaşım TD'de aldatmanın dayanılmaz hafifliğini yaşadılar... Yeri geldi onlarada tepkimi belirttim... Yeri geldi 3 maymun oldum... Yazımın konusu olan şahsın eşinin hasta olması dilimi bağlamama izin vermedi malesef...

Bu gün o şahsın doğum günü... face'den kutladım kutlamasına ama adama yaptığım dangalakça ötesi saldırıyı unutamıyorum malesef !!! :))))))

Sana ne bea kadın elalemin bilmem nesinden !!! :))))))))

Aslında genel anlamda bana nedir... Kimsenin hayatına karışmam ama işte bi akşam karışacağım tuttu...

Adamında fırça yiyesi varmış yedi... ;)

Zaman geçti, köprülerin altından ne sular aktı ama ben o geceki tavrımı ve onun karısını taşın allahıyla aldatmasını unutamadım...

Hayat herkezin hayatı... Evlilik veya ilişkiler 2 kişilik bir olay... Kimsye bok yemek, fikir üretmek, eleştirmek düşmez... Düşmez ama açık ve gerçek olun birbirinize... Ve her türlü koşulda sevemeyecekseniz, birlikte olamayacaksanız karşı tarafa bildirin ya da birlikte olmayın... Terk ederkende gerçeği söyleyin !!!

Koşullara bağlı ilişkilerle işim olmaz...
Enayilikte olsa varlıkta-yoklukta her şeyde köküne kadar seven ve olan bir kadınım...

Arada dangalakça davranışlarım olsada kendimle gurur duyuyorum çünkü doğru bildiğimin, inandığımın ve kalbimin peşinden gidiyorum !!!

Tekrar özür diliyorum o şahıstan ancak yine olsa yine öyle davranırım... ;) Mukadderaaaaaaaaaat !!!

Sevgi cinsellikle harcanacak bişey değildir çünküüüü !!!

Hiç yorum yok: