Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

1 Haziran 2011 Çarşamba

Evrimsel değişimler...

Onun makası gibi saçıma uyan başka makas yoktur.
Denizden çıkmış, güneşte kurumuş saçlarım onun makası sayesinde 'aaa kadına bak saçları yapılı gelmiş plaja' dedirtir...
Saçlarımın ve benim huyumu ondan daha iyi bilen birisi yoktur...
Bilir, önler kısa olduğunda orama burama deyince tilt olacağımı ya da topladığımda çıkıyorlarsa sağdan soldan sinir olacağımı...

En bakımsız müşterisiyimdir... 4 ya da 6 ayda bir katlarımı düzeltmeye giderim... Makasına aşığımdır ama fönünü sevmem...
Arada başka makaslarla onu aldatıp ühü ühüüüü düzelt saçlarımı diye dükkanına daldığımda bana hiç kırılmaz...

Olur böyle vakalar, Türk polisi yakalar mantığında mutlu-musuuut ayrılmamı sağlar...

Gittiğim diğer kuaförler gibi 'aaa beyazlar var, şunlara gölge atalım, atmazsanız seneye tüm saçı boyamak zorunda kalırız...' gibi sinir bozucu, sırf para kazanmak için önerilerde bulunmaz...

Ne boyası ne gölgesi kızım yaaa der... Saçların harika yürrüüüü...
Yüriim dimiii eheee...

Erdoğan her kadınının aşk acısı veya buhranında koştuğu adamlardandır. Kadın ruhundan iyi anlar. Sen kazı saçlarımı modunda geldiysen eğer, 2 gün sonra ah ben neeee ettim demeyesin diye buhranına, ruhuna iyi gelecek boyda kesim yapar... Yapar ama her kuaför gibi ucundan acıkı yoktur !!! Benim rapunsel misali dolanmayı sevdiğimi bildiğinden artık ucundan acık sorunumuz yok... Ama keees desem keser o ayrı... :)))

Her kadın gibi bende aşk acılarımı onun koltuğunda, makasında geçirdim...

Belime gelen saçlarımı keeeees değdiği tek bir tel kalmasın diye harcamamı hiiç unutmaz! Nasıl kestirdin o saçları ah ben nasıl kestim o saçları der... :))))
Walla nasıl yaptım bilmiyorum... Suçsuzum hakim beeeey, acı denen şey mantık bırakmıyor işte... :)))))

Daha sonraları saçlarımda kırmızı gölgeler dönemi başladı...
Bir tanesi patrona gıcık olduğumdandı,(Ben kırmızı, Ceronamia ise mavi gölgeler attırmıştık)  diğeri şu anki sevgilimle ilişkimiz başladıktan sonra 'Erdoğaaaan çok aşığııım kafamı kırmızı yap, aşkımı dünyaya haykırmak istiyorum' du... :)))))

Erdoğan karabatak misali ruhuma-özel hayatıma-saçımın bakım ihtiyacına göre ortalığa çıkmama alışıktır... Geçen gün ben seni yine aldattım yaaa, aldattım ama sensiz olmayacağımı anlayıp döndüm diyerekten koltuğuna oturdum...

Saçlarıma makasıyla harika katlar atıp, herkesin beyendiği dalgalarımı ortaya çıkaran hamleler yaparkeeeeen;

Ben evleniyorum dedi !!!
Nasıl evleniyosun dedim, zaten evliydiniz...
Yok yok dedi... Bitirdik ilişkiyi... Hiç aklımda yokken bununla tanıştım... Ozy öyle aşığım kiiii !!!
Hoooop dur orda !!! Ben bu Erdoğan'a alışık değilim duuuur !!!
Senelerdir biz aşk-meşk acısı, derdi, keyifi burda sana anlatırken sen bize amaaaan boş şeylere takıyosunuz yaşayın hayatınızı, takılmayın incik cincik şeylere diyen adam, bir sürü şeyi aşmış, olgunlaşmış adam şimdi karşımda 40 küsür yaşında bir adam olarak değil 20 yaşında bir delikanlı olarak cik ciiikliyosuuuuun !!!

Oyyy sigara, sigara içmem gerek... Kalk mutfağa, bide gaveee bana... Başından anlat !

43 yaşındaki Erdoğan 1 kere evlenip boşanmıştı. Bir kızı vardı. Senelerdir evlenmedikleri ama imzalı gibi oldukları bir ilişkisi vardı... Çağdaştı-moderndi... Aşmış-mantıklı bir adamdı... Bizim hööölerimizle, böölerimizle dalga geçerdi... Amaaan adam mı yok, boşverin değmez, bu adamın tavırlarından cacık olmaz der dururdu...

Şimdi ise, 23 yaşında çıtır bir kıza gönlünü kaptırmış koca bir bebek !!!
Kıskançlık krizlerimize veya adamalrın kıskançlıklarına cık cııık diyen adam;
Kızın etek boyundan, çatalına herşeye karışan bir adam olmuş !!!
İlla yanımda durucan, dururkende elimi tutucan diyen bir adam !!!

Çok mutlu-çok aşık...
Ancak bunca senedir söylenen, yapılan şeyler ne oldu?
Bunca senedir beraber olduğu kadın neyi yanlış yaptı ya da yapmadı?
Bir adam kıskançlıklara gülerken nasıl kıskanç olabilir?
Antrapoza girdi dicem ama daha 40'da... :)

Nedir bizleri 360 derece değiştiren?

Bunca senedir birlikte olduğu kadınlar doğru kadın değillermiydi?
Bunca senedir bir kadının izin alıp birşeyler yapmasını ters bulan adam şimdilerde izinsiz birşey yapmaya nasıl karşı olabilir?

Gençken özgür kadınlar-özgür ilişkiler, yaşlanınca aidiyet duygusunun köküne kadar yaşandığı ilişkiler mi isteniyor?

Yaş ilerledikçe kadınlar daha özgür, adamalr daha bağımlı ilişkiler mi istiyor?

Bilmem, bilemedim...
Adam değişti... Hemde çok...
Ama makası yine aynı... Çok şükür...

Hiç yorum yok: