Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

2 Haziran 2011 Perşembe

Geçmişe özlem...

Telefonu açar açmaz; Aramasak arayacağınız yok diyor...
Telefonun öbür ucunda acı acı gülümsüyorum...
Nerden bilecek pazartesi sabahı yaşadığım özlem buhranını...

Pazartesi sabahı düğün-dernek yorgunu uyanmış, kahvaltımı yaptıktan sonra balkona çıkıp kahve-sigara keyfi yaparken canım iyis'e gitmek istedi...

Özledim ya herkesi... Bi gidip göreyim oldum...
Bi havadislerimi vereyim, havadisleri alayım...
Elif şimdi bu saatte asabidir. Şerif erken gelicem demiştir gelmemiştir...
Kesin akşamcılar mutfağın içine edip gitmişlerdir...
Elif sabahtan beri temizlik yapıyoruuuum, Şerif'i 40 defa aradım uyanmadı diye söyleniyordur...
Olsun, tatlıdır onun dırdırları... Yaz yağmuru gibi...
Kendisi demedik laf bırakmaz abisine, gelince birlikte döveriz sakinleş dediğinde de abisine kıyamaz, laf söyledik diye de bi güzel bize sinirlenir...
Olsun...
Özledim...

Haftasonu kim ne yapmış...
Tutkucum kız tavlamış mı...
Feriştah yine azimle kimi götürmüş...
Sesçiler gelmiş mi?
Komşular ne etmişler...

Gün öğlen olurken Şerif gelir... Sakin sakin ne var Elif geldim der...
Elif başlar tartışmaya...
Ben şayet Şerif yicek bişey getirmişse paketlere dalarım yoksa, bi sigara yakar abi-kardeşin kavgasını izler gülerim...

Sabahçılardan birisi varsa bize şöyle nefis bi orta şeker kahve yapar, şansımız varsa Zeyno geçerken uğrarsa bi de fal baktırırız...

Sigaramın dumanını üflerken, gözlerim yaşla doldu...
Gören düğünden dönmüş kıskanç arkadaş ağlıyo sanacaklar...
Nerdeeen bilecekler, tüm dostlarımı özlediğimi ve onlarla buluşmaya gittiğim yerin kapanmış olmasından dolayı uzuuuun zamandır görüşemediğimizden içime özlem düştüğünü...

Memleketin veya dünyanın neresine gidersem gideyim döndüğümde ilk uğradığım yer orasıdır benim...

Birikmiş onca havadis, onca görmemiş insan varken...

Dilek...
Nilay...
Mary...
Özlen...
Tutku...
Kaan...
Lazer Metin...
Feriştaaaah !!!
Hiiiç özlicem gelmezdi ama hatta ayak fetişistlerim...
Bak şimdi yazda geldi... Ayaklar bakımlı... ooof nerde benim sapıklar !!! :pppp

Bir kaç defa Cihangir'de ve Asmalı mescid'te buluşmayı denedik...
Denedik ama iyi performans alamadık...

Hepimiz tanıdık bildik mekanımızda ki gibi hareket etmeye çalışıp hareket edemediğimizden pek bi kasıntı kaldık!

Yabancı insanlar...
Yabancı mekanlar...
11'den sonra clup tarifesine geçip zamlanan biralar...
Nerde yuw buranın tuvaleti...
Çok içmim taksiyle giderken cin gibi olmalıyımlar...
Geleceklerin mekanın uzak olmasından dolayı gelmemesi...
Dans etmek isteyip edecek alanın olmaması...
Bi yabancı bi tuhaf...
Muhabbetler, sevgiler aynı ama bi farklı... Bi yabancı yabancı...

En son buluşmamıza geç gittiğim için saolsun Burcu tüm Asmalı'ya beni tanıtmıştı:
OOOOOZİİİİİİİİ GELDİ OOOOZİİİİ GELDİ !!!
Sus kııız !!!
OOZİİİ OOOOZİİİİİ !!!

Sevilmek güzel şeyde, ehem kem küüm adımı tüm sokağın bilmesini gerektirecek kadar sevgi gösterisi...
Buldum bunuyorum galiba... :pppp

Herkesle öpüşüp koklaştıktan sonra eski alışkanlıkla cool kadın olup yan masaya çöküyorum...
Alkol diyorum... Pardon siz bilmezsiniz Alkol ne... Efes şişede...
Yan masadan muhabbete takılıyorum...

Ben biraz uyuzumdur... Hem yakın-hem uzak olmayı severim... Öyle diip dibe  sevmem başlarda...

Amma velakin mekan bizim mekan değil... Cumartesi akşamı tek başıma bi masayı kapatma lüksüm yok elin barında !!!

Garson yemek yemeyeceksem yan masaya postalanmam gerektiğini söylüyor...
İyi beaaaa diyip sandalyemi iki adım kaydırıyorum...

Tutkucuğumla muhabbete kaldığımız yerden yakın-yakın devam ediyoruz...
Ona bi kız gösteriyorum...
Görene kadar meğersem sevgilisi olduğunu öğreniyoruz...
Ulan Tutku, sevgilisi dövecek beni seni yüzünden !!! :)))))

Mekan bizim olmayınca tabiki kim tek-kim çift ayrımı kolay olmuyor... Eskiden istihbarat ekibimiz vardı burda oooo !!! Bu garsonlardan ekip kurana kadar... :pppp

Tutkucuuum, kimse dövemez seni, kim o ben dövücem onu diyor...
Hıh diyorum...
Elif noldu diyor...
Kızın sevgilisi kızı kestiğimizi çaktı, çocuğu dövücem diyor...
Ne içiyor o diyor...
Ne bilim ben, geldiğimden beri elinde 1 bira var... Ne içtiniz leeeyn ben gelene kadar?
Şerif, zurnanın deliği yakındır diyor...
Kaçtan beri burdasınız diyorum...
O 6'da başlamış...
Ooooo...

Bu arada mekana sesçiler geliyor...
Elif'in taranvatik anıları canlanıyor... Dövim mi şunları diyor...
Tutku dövsün diyoruz... O dövme modunda nasıl olsa... :))))

Mekandan kalkıyor, İstiklalde eğlene eğlene başka bir mekana doğru yola çıkıyoruz...

Hep birlikte, aynı anda İstiklal'de yürümek tuhaf bir duygu...
Hepimiz ayrı telden çala çala mekan bulmaya çalışıyoruz...
Kimse bir yer beğenmiyor...
Eskilerde kalmış Taksimci olmak...
Nereye gitsek ki...
Tutku biram geldi diyor...
Yaşımız kemale ersede az çok rockçu olduğumuzdan DoRock'a gidiyoruz...
Anaaam her yer metalci motosikletçi kaynıyor...
Senelerdir geldiğim yok buraya...
Eski metalci olarak benimkiler bana takılıyorlar, eee hadi doya doya salla kafanı...
Sallim de, artık yavru bi boyun fıtığım var... Sallarsam gecenin sonu Alman hastanesinde boynuma boyundurluk takmalarıyla biter !!! :)

Onca kural tanımaz, metalci adam içerde sigara içmiyor !!!
Ve uzuuuuun zaman sonra ilk defa elimde tombik efes şişesi...
Ben buranın sigara içilir halini bilirdim beaaa oluyorum...
İçmeden içilmiyor...
O yüzden dışarıya çıkıyorum...
Yürümek iyi gelmiş tutkucum biraz kendine gelmiş bi vaziyette yanımda bana eşlik ediyor...
Gir içeri diyorum... Burda kimse bana bişey yapmaz...
Olmaz diyor...
Leeeyn, Beymen pantalon, camper ayakkabı, ninewest çantayla hangi metalci benimle ilgilenir diyorum? Şu kılığıma bak, yolunu şaşırmışta gelmiş yazıııık diyorlardır eminim !!!

Nerden bilecekler geeeençken kuru kafa yüzük parmağımda, üstümde yırtık jeanlerle dolandığımı, manower dinleyip nirvanaya erdiğimi...  Hala seviyorumda fazla dinleyemiyorum... Yaşlılık işte... :pppp

İkna edemiyorum onu ve içeriye giriyoruz...

İçerde yarım kafa sallamaca, çıkan grubu dinleyip geyik yapmaca...
Ön masamızdaki oğlanların saçlarını durmadan geriye atmalarına gıcık oluyorum.
Bi tanesinin koluna vurup;
Benimkisi sizinkindende uzun ama bi sağa bi sola elimle hareketler yaparak öyle savurmuyorum diyorum... Biraz daha yavaş...
Benimkiler dalga geçiyor benimle; Kıskandın dimi diyorlar seninkinden güzel diye...
Gülüyorum... Heeee... Yuuw hatun olan benim, ben öyle savurmuyorum diyorum...
Bara gidip erkeklerle saç kavgası çıkaran ilk grup biz olucaz galiba !!! :)))))
O noooo !!!

Bu arada Tutku avcı kesilmiş modda... Buldu tamamdır diyoruz...
Kör göz karanlığındaki mekanda arkadan saçalrına vurulduğu şahıs, metalci bir abi çıkıyor !!!
Puuuaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Tutkucuuum diyorum, bu gece uzuuun saçlılara değil kısa saçlılara çalış...
:))))))

Saat yarıma gelirken hareketleniyorum...
Bana kal diyorlar...
Yok !
Gidesi gelen Ozy gider...
Yeter bana bu kadar gece hayatı...
Birlikte kalkarız diyorlar, hepimiz aynı tarafa gidicez...
Siz 2'den 3'den önce kalkmazsınız oluyorum... Benim balkabaaa olma saatim geldi de geçti diyorum...

Daha geç olmadan, daha fazla içmeden taksiye atlayıp eve gitmeli...
Gitmeli ama kimse tek başıma taksiye yürümeme izin vermiyor...
Şerif kısa çöpü çeken oluyor ve benimle caddeye kadar yürüyor...
Boş taksi beklerken işe çıkmaya başlamış abi ablaları kesiyoruz...
Dikkatli geri dön diyorum...
Taksime binip birlikte olmanın keyfiyle evime dönüyorum...

Buluşma bu buluşma... Bir daha denk getiremedik...

Başka yerde eskisi gibi olmuyor...
Alışık olmayan popoda don durmaz misali oluyor...


Aaaa diyorum... Kızma... Londra'daydım, döndüm sonra Bartın'a gittim... Bende özledim... Nasılsınız? Anlat...

Hiç yorum yok: