Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

31 Mart 2009 Salı

Pek sevgili ziyaterçi...

Pek sevgili ziyaretçi

Hödööö kim ben miii? E herhalde benim... Evet?

Kullandığın tarayıcı (Internet Explorer 6) 2001 yılında üretilmiş, artık geliştirilmesi durdurulmuş iğrenç bir tarayıcı. Microsoft çoktan Internet Explorer 7'yi yayınladı, hatta bu yaza kadar Internet Explorer 8'i de yayınlayacak. Birçok web sitesini gezerken tarih öncesi bir araçla geziyorsun. Hala Cilalı Taş Devri'nde olmadığımıza göre tarayıcını değiştirme vaktin geldi. (Lütfen alınma; seninle değil Internet Explorer'la dalga geçiyorum.) Şimdi önünde iki yol var: Ya tarayıcını güncelleyeceksin (Eğer bir şirkette falansan yani Windows güncellemelerini yapamıyorsan bu seçeneği direkt atlayabilirsin), ya da başka bir taraycı kullanacaksın.
Sana iki adet yeni nesil tarayıcı önereyim: Mozilla Firefox ve Google Chrome. Özellikle Firefox'u eminim duymuşsundur. Şahane bir tarayıcı. Hafif, hızlı, daha güvenli falan... Ben onu kullanıyorum mesela.Neyse, çok fazla başının etini yemek istemiyorum. Ama bu sitede gördüğün her bozukluktan IE6'yı sorumlu tutabilirsin. Diğer tarayıcılarda hiçbir sorun yok. Haliyle, bu hata mesajı da yok.

Hı hı... Sevgili pek muhterem site sahibi, benim çalıştığım kurumda maillerimi bile açabilmek son derece wooow teknolojiye bak leeeeyn durumu iken explorer 7'miş, yemişmiş, fıstıkmış bunlar hayal canıııım... Başka bir hayatta inşallah maşallah canııım !!!

Zaten dertliyim, ofiste herşey 'yassak hemşerim' modunda... Bi de gezdiğim siteler bana artislik yapmıyo muuuuu, hasta oluyorum. Haftasonu facebook'ta yaptığım ve %0 çıkan ne kadar psikopatsınız testini şu an çözsem test kifayetsiz kalacak !!! Apla sen varya pisi pisi psikopatın allahı ötesi bişisin walla demezse nolim !!! :p

Eskiden çok değil 2 sene öncesine kadar kendi modemim vardı. 3 kişi ortak kullanıyorduk. Arada bi ısınırdı soğuturduk sonra devam... Sonunda gizliden gizliye ettiğim dualar ve dilekler tuttu ve modem bi tek bana kaldı. Allaaaah nasıl sörf yapıyorum, durdurabilene aşk olsun... Okyanuslarda köpek balıklarıyla sörf yapan Avusturalyalılardan bile şahaneyim...Hızlımı hızlı, uçan kaçan internet canavarıyım... msn-myspace-facebook-blogum-başka siteler... Ozy yaz babam yaz modunda... Benden mutlusu keyiflisi yok. Hem geyik hem iş ikisini aynı anda yapan muhteşem bi yaratığım derken bir sabah modemi tık yok halde buldum !

Bilgi işlemi aradım geldiler, sanki ben yapmamışım gibi kablolarını çıkarıp taktılar, yerini değiştirdiler, başaşşağı tuttular... parande atırdılar ı-ıh. Biz bunu aşşağıya alalım dediler... Sizide binaya bağlayalım. Bağlayın ama çabuk tamir edip gönderin modemimi dedim. Modem gitti... iki gün sonra haber geldi ölmüş diye... Tamam bize çok emeği geçti garibin helvasını kavurup emeklerini yad etmeye ederiz ama bana yeni bitane yollayın dedim. Yoook dediler olmaaaz... Artık sende herşeyi sınırlı ve takip edilenlerden olacaksın ! Manyakmısınız leeeyn msn olmadan patronun iki dkda hallet dediği işleri halledemem kiiiiii... Dış dünyayla bağlantı kurup bilgi alışverişi yapmadan çözülemeyen işlerim var benim... Olmaz dediler... Parası neyse ben verim bana şahsıma münhasır bi modem alın dediysem de ı-ıh... Olmadı olamadı...

O gün bugündür kurumun parası neye yetiyosa-neye izin veriyosa onu kullanmaktayım.
Herşey yasaklı...
Herşey eski model...
Maillerimi açmam bile büyük lütuf !
Kendi bloguma girip yazı yazmam ise tanrıııııııım çağdaşlık ötesi, teknoloji ötesi bir durum... Allah ne muradınız varsa versin saolun dediğim bir şey.

Şimdi sen gelmiş yarama tuz, tuzu bırak parmak, parmağı bırak kol basıyorsun !
Sabah sabah içlendim...
Hüzünlendim...
Sinir katsayım sayılamayacak boyuta erdi...

Ben burda garip bir kullanıcı...
Garip ötesi bir ziyaretçi...
Bööööööööööööööööööö...

Ah ahhh ulan... Kendi işinin patronu olmak arzusu şu saat itibariyle daha bi artmış durumda. Arzu ettiğin veya gerekli olan bilgisayar programlarını kullanamama ne demektir bilirmisiniz?
Bilmezsiniiiiz... Bilemezsiniz...
:p

Hafta başı itibariyle yine bir sürü şey kısıtlanmış durumda. Şu an için ses çıkaramıyorum. 1 ay kadar beklemem gerekiyor... Bu bekleme süresince her gün B vitamini içip sinirlerimi güçlendirmeyi düşünüyorum. Yoksa cinnet geçirip koşullarım sağlanmıyooor heeeeeeyt yapıcam ama bu krizde, bu hayat şartlarında bunada şüküüüüür, yarabi şükür demekten başka çarem yoktur...

Sınıf sınıııf...
:( :p :))
http://beyn.org/'a sevgilerle...

Hiç yorum yok: