Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Mart 2009 Çarşamba

Yer warmı yer...

Türk ailesinin seyahat kültürünü anlayabilmiş değilim.
Anaca beraber kanca beraber mantığımıza hastayım. Çözemiyorum bu durumu algılayamıyorum.
Sorun bende mi? Daha doğrusu benim ailemde mi millette mi?
Gözlemlediğim kadarıyla çoğunluk böyle olduğundan galiba sorun benim ailemde ve dolaylı olarak bende.
Bodoslama konuya dalıyorum efem:

Ördek ailesi gibi olmayı seviyoruz.
Pasaport kontrolünün önünde hangi gelişmiş ülkede gördünüz ma aile dizilmiş bir görüntü?
Kırmızı çizginin ardında bekleme kültürümüz zaten hiç yok olacak mı mukadderat ancak bir aileyse beklemesi gerekenler unutun kuralları muralları.

Biri kırmızı çizginin önünde diğeri arkasında kalsalar sanki kıyamet kopacak bir biçimde kadın kocasına çığırmakta...

Yaw kardeşim siz normalde kocaman iki ayrı kişilikte yetişkinler değilmisiniz? Birlikte polisin önünde dikilmenize bir gerek yoksa neden ayrı-gayrı kalamıyorsunuz?

Ooo noo, çok sevgiden çok aşktan demeyin bana. Türk erkeklerinin yüzde kaçı bu hassas konu sebebiyetiyle yapar böyle birşeyi?

Karıyı arkada tek başuna bırakmak olmaaas, önden geçsin, geçsin ama polis bişi sorarsa bizimkisi cevap veremezse mantığıyla sanırsam ördek gillerden olmaktalar.

Geçen hafta havalimanından şehre giden servisin kalkmasını beklerken yaşlı bir teyze otobüse bindi. Kocasıyla oturmak için yer arıyor ama otobüs full. Tek kişilik yerler boş sadece. Kadın bence yüzsüzlük olan bir şekilde bir kaç kişinin başına dikildi ve şimdi amcan gelecek kalk dedi. Allahtan bana demedi. Deseydi bana ne be amcadan dayıdan derdim.

Topu topu 50dk.cık bilemedin 60dkcık kocandan ayrı oturamıyormusun? Oturamıyordu anlaşılan ki çocuklu bir kadını yerinden etti.

Nedir abi bu yapışık ikiz sendromundanda beter yapışık yaşama takıntısı?
İlla karılar ve kocalar, kardeşler yanyana mı oturmak zorunda?
Ortada mühim bir zaruret yoksa neden olay çıkarılmakta?

Aşkım her daim yanımda olsun isteyenlerdenimdir. Azcık mıç mıççılardanımdır ama sınırımı bilirim. Yan yana oturamıyoruz diye, pasaport kuyruğunda ense kökümde bitmedi diye olay çıkarmam çıkaranada çıkarırım !

Ev içinde herkes ayrı düdük çalarken ev dışında muhteşem bir orkestra edasıyla dolanmaya bayılmaktayız.

Ben çözemiyorum aile yapımızı...
Anim allah karıyı kaparlar walla... Veye 80'lik dede baştan maştan-yoldan moldan çıkar neme lazım !

Yer varsa açkımla oturmayı isterim, yoksa homır homur yapar kaderimize boyun eyerim kalk sevgilimle oturucam demem. Dersem mühim bir zaruret vardır...

Napalım benim ailem ördek gillerden deeldi... :( :p

Hiç yorum yok: