Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Haziran 2010 Pazar

Babama...

Yarın malak gibi uyucam eminim...
Gecenin ikisinin buçuğu çünkü... :)))

Son 2 yıldır babamı çok özlüyorum...
Aslında hayatımda pozitif bir insana ya da denge unsuruna ihtiyaç duymamdan bu özlem...
Eminim o hayatta olsaydı şimdi ki ben ben olmazdım ;)
Hele mimar olmamı hiç istemeeeez mimar olamazdııııııım :))))

Hayat kısa...
Sevdiklerinizin kıymetini bilin...
Ama nolur vicdan yapmayın...
Seven insan nankör olur, bencil olur hep ister... siz versenizde, çok versenizde ister... O yüzden ah aman az yaptım ettim demeyin, düşünmeyin...
Ailelerin yeri ayrıdır ama siz bir bireysizniz unutmayın... annenizin ve babanızın ortak yaratımı...

Sevgili babam...
Gelmek çok istedim ancak THY'nin uçak saatleri beni tüm gün Samsun'da delirteceğinden gelemedim...
Sabah 7 geceyarısı 12 de dönüş...
Özürüm ama bayardı beni...

Gönüller bir ossuun babacığııım :)))
Ah...
Arada çok anıyorum seni...
Bazen kötü...
Anneyle kavga ettiğim zamanlar kötü andığım anlar oluyor...
İyi andığım anlar ise bencilce kendimi düşündüğüm ve sanki olsan-desteğini hissetsem her şey daha iiii olacakmış gibi geldiği anlar...

Yakın zamanda bir kaç arkadaşımın annesi ve babası öldü...
Mezarlarından çıkmıyorlar...
Benim bakış açım, olaya yaklaşımım yok onlarda...
Onların ki mi doğru benim kimi çözemedim...
2 günde bir mezardalar...
Yetişkinlikte ölümü kaldırmak daha zor sanırsam...
Amanıııın hepiciği öldü bitti...
Acının ve kaybedişin yaşı yoktur o ayrı ama 37-45 yaşlarındaki insanların hali benim 11 halimi pek bi şaşkına çeviriyor...

Ayıp olacak biliyorum ama hani maymun şeyini görmüş şey olmuş hesabı gibi geliyor bana...
11 yaşında ki bir çocuğun yok kalmasıyla 45 yaşındakinin yok kalması aynımı?

Elbet değil...
Amma velakin yaşadığım tüm kayıplar sonucunda sanırsam pek bi acı kaşarı oldum... Yani allaaa şükür öbür türlü bi kaşar olmayıp böyle bi kaşar olmak iii bişiii o ayrı yani de... :)))

Töbe töbeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Geçen akşam babanemi gördüm rüyamda... Almış eline cep telefonumu amcamı arıyoooo... evladım gelsene buraya diye...

Asabım bozuk!
Babaneme feci öfkeliyim...
Tüm evlatları yanında sayılır, bi tanesinide bana bıraksın!
Tez zamanda izne çıkıp amcamın yanına gidip onu bir an bile yanlız bırakmamak niyetindeyim... Yoooo bu evledını babaneme erkenden kaptırma niyetim yooook !!!

Abuk muhabbet...
Ama sen alışıksın buna...
Senin mezarın duadan çok abuk muabbete alışık :)))

Mezuniyet projemi bak baba diye mezarına serdiğim ve rüzgardan tüm çizimlerin uçtuğu günü hatırlarmısın? Onları toplayana kadar canım çıkmıştı... :))Hiç yardımcı olmuyosun baba diyede sanada söylenmiştim :))))))

Bi sefer yan mezarı ziyarete gelen sıkma baş hatun durduk yere bana sataşmıştı hatırlıyomusun... Manyak hatun... Ne güzel seninle sohpet ediyoduk, mezara baş açık gelinirmi, konuşulurmu, dua okunur vs... diye sarmıştı... Pıtı pıtı pıtııııııı... Onunla kavga edip gıcıklığına sigaramı mezarının üzerine söndürmüştüm! Ahaaa bak babamın üzerine sigara söndürüyom, baba benim, mezar benim sen dön kendi ölüneee aloooooooo yapmıştım :))))

Allahım yarabbim ne manyak insanlar var... İlla dua edilecekmiş... Lee get! Adamın kemik unu kalmış olsada ordaki benim canım... Napmak istiyosam yaparım... Dünya üzerindeki hiç bi dini dinlemem tanımam orda... Sadece ben ve o o an var olan !

Aaaaaaa sinirlendim hatunu hatırlayınca...
Neyse...

Öldüğün ilk sene mezarını kırmıştım eheeeeeeee
O bu güne kadar yaşadığımız en abuk anıydı...

Mezarı yapmışlar... ne bilelim bi gün önce mermerler yerine yerleşmiş...
Ben dedeme beni babama götür diye tutturmasam kimsenin gideceği olmadığı bi gün...
Gittik...
Saolsun amcam öyle bi mezar tasarlayıp yaptırmış ki mubarek babil kulesi...
Daha orta 1 veletiyim söz möz-mezar anlamıyorum...
Babamı görücem göremiyorum... Babil kulesine tırmanmam gerekiyo boyum yetmediğinden... Ağaca tırmanır gibi dedemin sözünü dinlemeden tırmandığım mezarın mermerleri meğersem daha tam yapışmamış mıııııııııııı ben ve mermerler aşşağı bi güzel yuvarlanmayalım mııııııııııı...
Sayemde mezar filan hak getire...
Herşey darmaduman...
Dedem nasıl ciyaklıyo Ozy diyeee...
Bişey beni korumuş durumda koca blok mermerler üzerime düşmeyip nasıl beni aşıp yanıma devrildi açıklaması yok... sadece işaret parmağımda bi morluk oldu... Oysa onca mermerin üzerime düşmesiyle yaşama şansım filan yok durumu bi deneyim yaşanılan...

Ben nasıl gülüyorum...
Dedem şokta...
Neyese bu sefer bizim kendi ustalarımız yapıyor ve sağlam yapılıyor mezar...
Eheeee ne eğlenceydi ama... Yani benden başka kimse öyle algılamdı ama osssun eğlenceliydi :ppp

Boyum yetsede hala tırmanırım mezara... Bizim baba-kız mezar ilişkimiz biraz absürttür... Diğer aile üyelerinde saygıda kusur etmeyen hal ve tavırlar sergilerim amma velakin babada yapmam...

Tırmanırım mezarına, otururum kenarına, yakarım bi cigara arada onunda canı ister diye bi tane onada yakar saplarım toprağa... Başlarız muhababte...

Anneyle gitmişsek kesin aile kavgası yaşanır...
Senin kızın bunu yaptıııııııııııııı...
Senin karın bunu yaptııııııııııııııııııııı...
Bu kavganın çıkma nedeni benim sigara içmemdir...
İçme kızım...
Anne bi şurda rahat ver yaaa...
Bak Yavuz görüyomusun...

Yavuzcuuuuuuuuuuum, benden daha bi açık olmayan kahve renkli kara gözlü miyopuuuum, kelim babacığıııııııııııım, babalar günün kutlu ossuuuuun senin deyiminle mutlu ve kurtlu olsun :)

Hurilerin vardır inşallah onlar kutluyodur benim yerime...
Ya da hep istediğin futbol takımını kuramamış olsanda mezarının etrafını çevreleyen bebekler kuttluyodur babalar gününü...

Merak etme, yarın malak gibi uyucam... 12'den önce kalkmam...
Ben uyanıcam, kahvemi içicem, duşumu alıp uyku sersemliğimi atıcam oooo o zamana babalar günü biter zati...

:))))))))))

Sen asıl anneme üzül hala alışamadı dedemin yokluğuna...
Yuw bu ölüm işi yaş ilerleyince daha mı zor oluryor nedir? Ya da ben wallah billah bağışıklık sağladım her hal...

Babacık rüyaya girersen ve ertsi gün hatırlanırsa harika olur... Yani bu istek senden çok benim hediyem gibi oldu ama sıpanı üzmezsin herhaaaal ;)

Kıçın :)

Hiç yorum yok: