Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

9 Haziran 2010 Çarşamba

Tchiboooo ile içinizdeki ve dışınızda ki cazibeee

Of puf aaaaaah...
Tchibo yorgunu olaraktan saat 12'de iş başı yapabildim...
Çarşambaları işe geç gitmeme herkes alıştı...
Tema günü bu gün, öğleden önce gelmez! beklemeyin siz... gidin öğleden sonra gelin diyorlar... :)
Allahtan patrona ebelenmedim bu güne kadar...
Ebelensem nolceeeek? Tema günü bu gün ,alışverişim bitsin gelceeeem yüzsüzlüğü yapabilitesi potansiyeli vs. görüyorum kendimde... :))
Aaaaa ayaol herkescikler biliyo çarşambaları 10-11.30 Tchibo'da olduğumu... O da öğrensin, ses etmesin :ppp


Bu sabah biraz geç uyandım. Uyandığımda saat 9.30'du... Tema sırf hatunlara özel olduğundan geç kalmamak lazımdı... Vaktiğimin azlığı sebebiyetiyle City's'e mi gitsem oldum ama sonra oranın müdürü bir önceki yazımı okumuş veya ona bahsetmiş olabilirler ve hatunda beni dövmek için bekliyodur düşüncesiyle vaz geçip gözümdeki çapakçıklar tam çıkmadan taksiye atlayıp Metro city'ye gittim... 10'u 10 geçe ordaydım ve geç kalmıştım... :(

İçerdeki terk erkek Tchibo'nun elamanıydı...
Bir önceki yazımda yazdığım gibiydi durum... Hatunlar çocuğu yakasından yakalayıp Deeeesi, Eeeeeesi, Feeeeesi varmı bu sütyenin yapıyorlardı... :)

Garibim hayatında bu kadar çok sütyen muhabbeti yapmamış ve ellememiştir eminim... :)

Çarçabuk beğendiğim ürünleri çantama doldurdum ve kabin sırasına geçtim...
Sırada kimi göriiiiiim, harekete geç temasında bana ve elaman çocuğa musallat olan hatunuuuuuu!!!

Hatun Metro City'nin müdavimi anlaşılan!
Aldığım ürünler çantanın içinde olduğundan ne aldığımı görememenin rahatsızlığında kıvranıp dururken birden gözüm vücut pudrasına takıldı... Yerimden 2 adım hamle yapıp onu alıp çantama atınca nasıl çıldırdı...

O neymiş?Neye yarıyomuş? Nasıl kullanılıyomuş? Ondan başka varmıymıııııış...
Aaaaaaaaaaa!
Walla bidaha bu hatunla karşılaşırsam elimi kana bulicam !
Manyakmıdır nedir derken, sıra kuyruğu ona çok sıkıcı geldi ve ben bu sütyeni burada denerim dedi!!!
Nassıııı yani olduk tüm sıra!!!
Ay ne var sadece tek ürünüm var denerim ben bunu burda...
Maksat denemek değil sıranın önüne geçmekteeeee en öndekiler iplemiyoken 5.sıradaki ben niye ipliiiiiiiiiim!

Önümdeki hatun çocuk arabasında yerinde durmayan ve tüm mağaza çalışanları tarafından tanınan çocuğuyla pes dedirtecek bir soyunma kabini deneyimi yaşattırdı bize...
Hatun ben tecrübeliyim diyerekten kabine girmeden tüm ürünleri paketlerinden çıkarıp çocuk arabasının üzerine giymeye hazır halde koyup kabine girdi ve tüm mağazayı denediği halde 10dk bile sürmedi çıkması !!!
Hatunu tebrik ettim walla... :)

Bu arada elimi kana bulamayı düşündüğüm hatun, bir şekilde ön sıralara geçip sütyenciğini denedi ancak askı ayarlarını yapmamış denerken bu yüzden tam bana sıra geldiğinde ay lütfen yine deneyebilirmiyim demez mi?

Yaw sütyen nasıl denenir? Giydiğinde askılarını ayarlamadan nasıl bakılır?, denenir? Naptın leeen kadın içerde diyemedim...

Üzgünüm işime geç kalıyorum (hödööööö!!! sanki çok umrumdaymış gibi :p) dedim ve daldım içeri...

Ben içerdeyken sıradaki hatunlarla denediği sütyen hakkında geyik yapıyordu... Çok güzel ama eğildiğinde dışarı çıkacaklar gibi duruyor ama yinede alıcam dedi.

!!!

Töbe töbeeee 60'larında süper dekolte leopar desenli sütyen giymeyi ve eğildiğinde ciciklerinin dışarı fırlayacakmış izlenimi vermesini yadırgamayan bi hatun... Acep kocasıyla cinsel sorunları mı var nedir dicem ama hatun bence toptan sorunlu... Galibam yanlız ve ilgiye muhtaç. Birazda yaşın yada artık ne yaşadıysa onların etkisiyle sıyırmış... Kabin önünde psikolociiik tahlilde yaptım yaaaa helal olsun bana... :)))

Işık hızındaki deneme eylemi yaşayıp dışarı çıktığımda içerde bir sürü orta yaş ve üzeri hatunun olduğunu gördüm. Hepiciğinin ellerinde renkli sütyenler sıra bekliyorlardı... Ve tek erkek elemanı meme ölçüleri konusunda bayıyolardı !

Garibim tazecik, çıtır memelere sütyen servisi yapmak varken büyükannelere hizmet vermesi üzdü beni... :p

Hatunların kendi aralarında ki Tchibo, koca çekiştirmelerini dinlemek harikaydı.
Ay kocam bıktım senin Tchibondan diyor sonra gizli gizli gelip kendisi alışveriş yapıyor...
Amerika'dan aldığım yağmurluk su geçiriyor geçenlerde burdan aldığım nasıl şahane...
Aaaa var mı ondan nerdeeee?
Torunuma alıcam, bedeni ne bilmiyorum ama uzuuuuun, uzun boylu...
!!!
Tekstil ürünleri harika...
Ay lüzümsuz bizim ürünlerimiz daha harika...
Nerde buluyorsun bu fiyata güzel ürün...
Pazarda...
Pazarda mıııııııııı...

İnkıridiiiiiiiiiiiiipleeeeeeee...
Ben çıkarken ciciklerini ortaya saçan yoktu...
Ama eminim şu saatlerde kabin sırası beklemeye üşenip ortalık yerde deneme yapanlar vardır...

Bu arada Tchibo tema alışverişlerinde göğüs süsü hediye ediyor.
Ne dim... Sevgilime Tchibo sayesesinde tuttiiiii furitttiiiii çin çiiiiiin yapacağım ! :)))

Öfffff bu kadar kadın, bu kadar bedenini bilmez çılgın kadın...
Allah elemanların yardımcısı olsun der, Hatice hanımı (Metro City Tchibo'nun mağaza müdürü) tebrik ederim. Onca çatlak hatuna rağmen, abidik gubidik kaprislere rağmen güler yüzünü, kibarlığını nasıl muhafaza ediyor helal olsun...

Ben onun yerinde olsam bi çok müşteriyi kovalamıştım... Hele benim çatlağı alışveriş merkezinden kovalamıştım... :)))

Neyse efem, şirin mi şirin pijamlar, şortlar, iç çamaşırları sizleri bekler derim...
Kocalarınıza-sevgililerinize çin çiiinde yapmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok: