Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

2 Haziran 2010 Çarşamba

Tchibo izlenimleri

Geçen hafta çarşamba günü saat 10.30 civarları City's Tchibo;

İçeriye kadınlardan oluşmuş bir bomba atılmış...
Her yer her yerde...
İçerdeki 4-5 erkek seviştikten sonra erkeğini yiyen örümcek saldırısına maruz kalacak !
Aman allahıııııııım...
Kalbim sıkıştı, tansiyonum yükseldi...
Mannakmısınız leeeeyn... Görende memlekette başka mayo satan mağaza yok sanacak !!!
Kabin önüne yığılmış kadınlar ellerinde tek mayoyla sırada bekleyen garibim adamlardan sıra çalmaya çalışıyorlar...
Yaw senin elinde bin tane ürün var adamın elinde tek... Seni mi beklemesi mantıklı yoksa onun seni mi...
Ahlak mahlak, ayıp mayıp hak getire...
Kadınlar kabinden çıkıp neredeyse adamlara ciciklerim güzel durmuş mu diye soracak !!!


Geçen hafta Tchibo'nun pilaj teması vardı...
Ben seçici müşteri oldum sadece şezlong ve sevgiliye mayo aldım...
Aaaa şezlog diyip geçmeyin... Yüzü koyun yattığınızda masaj koltukları gibi baş kısmı açılıp kitap okuyabilmenizi sağlayan süper ultrasonik fonksiyonel bişiiiiiiiii !!!
Neyse, millet benim tersime herşeyi aldığından feci ötesi haldeydi Tchibo...
Hatta Tchibo yönetiminde çalışan arkadaşlarımdan öğrendim ki tüm yönetim binası mağazalara yardıma gitmek zorunda kalmış !!!


Evet memlekette mayo kıtlığı vardı... O bakımdan normaleeee bi durumdu yani...
Töbe töbeeeee...


Efenim bu genel bi Tchibo izlenim yazısı...

En çok Metrocity ve City's Tchibolarından alışveriş yapıyorum...
Beşiktaş Tchibo'da evime yakın ama bulunduğu konum veya tükkanın mimarisi sebebiyetiyle bana çok sevimli gelmiyor... İlla bulucam ben bu ürünü demessem gitmiyorum...

Metrocity'nin müdürüne hastayım... Hatta tüm elemanlarına... Süper yardımsever ve güleryüzlüler... Anacak orada da tema yerleşimi ters... Her seferinde alışkanlıkla kasa yanındaki standa gidiyorum orada eski temalar oluyor. Geri dönüp karşıya gidiyorum. Her seferinde aynı hatayı yapıyorum ama suç bende değil... Onların yerleşim planında...

City's ise ııııyk ! Sadece orada çalışan bir hatun sevimli geri kalan ı-ıh. Evime yakın olmasa hayatta adım atmicam. Zaten bir Nişantaşlı olarak City's'e karşı ve gıcıkım... Tchibo ve Macro olmasa hayatta gitmicem ya oraya neyse...

Ben ki müdavim kavramını sever bi hatunum. Gittiğim yerlerde müdavim ilgisi alakası görmeyi severim ancak City's Tchibo bunu fazla abartıp tema günü kendilerince sevdikleri müşterilere kasada sohpet ihtiması geçip bayıyorlar biz bekleyenleri...

Hatuna bişi soruyorum bi dakka diyip sohpetine devam ediyor... Sohbet bitince o bizim devamlı müşterimizde ehi ehi yapıp sorunuz neydi diye soruyor...

Yawrum ben size gıcık olduğumdan keş olaraktan bol sıfırlı alışverişlerimi buraçtan yapmıyorum... En iyi müdavim müşteriniz benim ama paracıklarımı size vermediğimden bilemiyosun tabiiii de, bu gün tema açılışııııııı... Sohpet zamanı diiiiiiil ! sen bana dönene kadar ben selfservis çözdüm işimi yapıyorum...

Biraz falza largeeeeler!

İzmir'de de Forum'da yer alan Tchibo'nun müşterisiyim. Ordada müdrün boynunda ki özel yapım Tchibo kolyenin hastasıyım. Evlendiğimde Tchibo'da çalışan arkadaşlarım bana ondan takacaklar inşallah maşallah ! :ppp

İstanbul'da sorunsuz Tchibo'ya ulaşılıyor... Ama İzmir'de hala Karşıyaka'da bir şube açmadıklarından kabus yaşanıyor !!!

EGS Migrosta cornerımııııız var bizim diyecekler şimdi... Oraya tüm ürünleriniz geliyor mu peki? Hayıııııır! Gelmediği için müşteri memnuniyetsizliği yaşatıyorsunuz...

Söyleyip söyleyip duruyorum... Bi gün inşallah maşallah adam gibi bi mağaza açacaklar Karşıyaka'da da ooooo ölme eşşeğim ölmeeeee... Bişey değil aradıkları koşullarda tükkan bulup satın alıcam sonra bendeniz Tchiboyu kiracı yapıcam!

Efenim bir Tchibo çalışanından daha fazla Tchiboya hakim bi şahsiyetim... İnternetten sıkı bir şekilde takip ediyorum. Ama Almanya sitesindeeeeeen... Sebep mi? Manyam işte... Tchibo manyaaaa... Henüz tıben bi tedavisi yok. Mukadderaaaaaat !

Almanya sitesinden temaları takip etmekle kalmıyorum, bazı ürünler Türkiye'ye gelir mi gelmez mi yi öğrenmek için İngiltere sayfasından da takip ediyorum... İngiltere'de yoksa bizede gelmez demek. Ama bazen şaşırtıp İngiltere'ye vermediklerini bize verebiliyorlar da...

Geçen akşam yönetimden bir hatunla tanıştım. Bana gazeteye ilan vermeye başladık dedi...Ve benim nasıl bir Tchibo manyaaa olduğumu bilmeden markayı anlatmaya...

Canım dedim, hiç yorma kendini... Üstünde ki elbiseyi getirmediniz diye gıcıkım zaten! Viyena'da üşendim elbiseyi denemedim gelir dedim gelmedi! Ama henüz Türkiye'ye getirmediğiniz kahve petlerinden senelik stok yapıp bavul ticareti yapanlar gibi geldim... Arzu ederseniz size kahve veriiiiim...

Hatun şaşırdı... Onunla tanıştıran arkadaşım o yeni girdi işe, senin gibi hakim değildir dedi...
Aaaa olmaaaas dedim ! :p Yönetime ben ve sevgilim lazımız ama almıyosunuz bizi... :)))

2 hafta sonra iç çamaşırı teması geliyor... Güzel güzel pijamalar gelecek... Yönetimde ki başka bir arkadaşım Türkler'in pijama açlığını doyuramadık dedi... :)))

Eheee... 2 hafta sonra Tchibo'da cicikler ortaya çıkacak... Millet cıbıl cıbıl dolanacak... Sütyenlerden fırlayan cicikleriyle 85 Deeeesiiiii var mı bunun dicekler... Tangalar, donlar, baldır bacaklar... :)))

En eğlenceli en açık seçik en bi en çılgın tema geliyooooor ! Türk kadının yeri gelince nasıl gözü pek, açılır saçılır olduğuna şahit olunacak tema geliyor... Dünya genelinde satış rekoru kıracak Türkiye Tchibo!

Beyler önümüzde ki hafta Tcibo'dan uzak durun... Ya da durmayın gidip izleyin... :p

Karılarınız, sevgilileriniz pembiş pembiiiş, pastel tonlarında ki sütyen ve kilotlar için canhıraş, gözleri hiç bişey görmeden savaş verecekler...

Allaaaaah çıplaklar kampı gibin bişi olacak sanırsam Tchibo önümüzdeki hafta...

Walla ben mutasıp hatunum öyle mağaza içinde oramı buramı açamam... 10 olmadan Metrocity Tchibo önünde konuçlanıcam... Paracıklarımı orada çatır çutuuur ekizlerime yatırıcam !

Nanik City's naniiiiik ! :p

Mağazalarda ki klima, kabin ve ekip sayısında geçici olarak artış düşünseniz iyi olur Tchibocular der bir an önce kave petlerini memlekete getirmenizi ve Karşıyaka'da adam gibi mağaza açmanızı diliyorum der sevgi ve saygılarımı yollarııııııııııım da artık bana üç-beş bi sakalda atsanız fena olmaz derim haniiiiiiiiiii... Bu kaçıncı yazı, bu kaçıncı reklam, bu nası bi sevgi, bu nassı bi bağımlılık vs... :ppppppppppppp

;)

Hiç yorum yok: