Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Mayıs 2012 Cuma

Dününüz nasıl dı acep? ;)

Dün sabah ofise gelirken, 2 hatun merdivenlere oturmuş sigara molasında tam kocalarının iyi yönlerini çekiştirirken ben yanlarından geçtim;

Ay yok benim ki çok iyidir, eve erken geldiğin de ortalıkta ki bulaşıkları makineye koyar...
Aaa ne güzel...
Yok yok iyidir o yönden, yardımcı...

Working womenlar olunca kocanın ev işlerinin ucundan azcık tutması kadınlar için ne kadar önemli diye düşünmeden edemedim...
Salondaki dağınıklığı toplamak...
Bulaşık makinesini boşaltmak veya doldurmak... 
Yardımın-desteğin-anlayışın yanında belki de dünyanın en romantik davranışı bile olabilir!!!

Çoğu working women arkadaşımın sorunu kocalarının yardım etmemesi... Ya da gerektiğince yardım etmemesi...

Şan eseri de çoğu oğlan anası! Hamuru kadınların ihtiyaçlarına göre şekillendirmek ellerin de... Bakalım becerebilecekler mi? ;)

Hatunların konuşması bi şekilde kendimi düşündürttü...
Benim adamlarda kesin benim için;
Yok yok Ozy eve geldiğinde, tembellik modun da değilse saolsun 2 bardağı alıp makineye koyuyor, çoook şanslı bi adamım filan diyorlardır her halde! :pppppppppp

Ne yavruuum, mantı-börek açabilecek kapasitem yok! Pafta pafta proje açacak kapasitem var!!! Paftalar da adamın karnını anca yemek sepetinden sipariş verecek para anlamında doyurur... Yok öyle belimde önlük aaaaaşkıııım sana 4 kap yemek yaptım olayııı!!!

O noooo feci bi hatunum!
Kocasını-sevgilisini sigara molasında çekiştirecek en son hatun benim!
Çekiştirilecek kadınım!!! :)))))

Eh napalım, alana yalan söylemiyoruz baştan ürün budur, defoları da şunlardır diyoruz... Almazsa kaybedeceklerini de söylüyoruz, alırsa da... :)))))))

40 olmak böyle bişey işte... Ne olduğunu bilip, kabullenip, saklamamak ve kendinle dalga geçebilmek !!! :))))

Bir nevi özgürleşme!!! ;))

...

Akşamüstü eve dönerken, baleye kızını götüren bir anne bindi dolmuşa... Kızını kucağına almak yerine ikimizin arasına sokuşturdu ki bu çocuk sevmez biri olan benim için arka koltukta 4 kişi oturmanın rahatsızlığından daha beter rahatsızlık verici bir durum du!!! 

Annenin yanında oturan hatun kıza ilgi göstermeye başladı...
Mimar Sinan Konservatuvarında hocaymış hatun...
Kızın kafa yapısına bakıp; Kafa yapısı tam balerinlik! Devam etsin konservatuvara sokun dedi!!! 

Kafa yapısı baleye uygun ne demek yaaa???
Vücut yapısı-yeteneği önemli değil mi?
Kafa yapısına bakılıp alınıyosa şayet, bu yaşta balerin topuzu yaptığım da benim kafa da şahane oluyo ben de balerin olabilirim o zaman!!!!

Hatun inciler dökmeye devam etti...
Çok zarif dedi...Geçmişte Fransa'da yaşamış kızınız!!!
!!!!!!!!!!!!!
Kafamı eğip, hanfendi bi de benim kafa analizimi yapsanız, acep ben geçmişte nerde yaşamışım diye sormamak için zor tuttum kendimi!!!!!!!!!!!! 

Yok yok... Herkes de var bi acayiplik... Normal adam yok buna inanıyorum da... Böyle tırlatıklık derecesinde anormal olunca yakın çevreniz haricin de çenenizi açmayın derim ben!!!

Hayır bi gün deliyle ben de deli olup ne iş yapıp muhabbet koyucam eğlencesine ondan korkuyorum!!! 

Konservatuvarda kafa yapısından geçmiş analizi yapan hoca var bilginiz der, benim dünüm böyle geçti sizin ki nasıl geçti diye sorarım... ;)) 

Hiç yorum yok: