Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Mayıs 2012 Pazar

Yaşasın Star Fulton!!!

Bu gün gazetemden öğrendiğime göre Dukan bitmiş...
Çevremde uygulayan bir sürü kişi olmasına rağmen hiiiiç ilgimi çekemedi Dukan!
Ama Hooywood yıldızlarını Oscar törenlerine hazırlayan özel spor eğitmeni Venice A. Fulton'un diyeti ilgimi çekmeyi başardı!!!           6 haftada en az 6-7 kilo verip dümdüz bir karına sahip olmayı vaat ederken günde 3 öğün dolu dolu yiyin diyooor!!! 

Yupppi... :))) Adam tam benim kafamdan...

Sabahları küvetinizi soğuk suyla doldurun ve 15 dk. içinde oturun diyor... Soğuk su metabolizmanızı çalıştıracak ve vücudunuz ısınmak için yağlarınızı yakmaya başlicak diyor...
Süper... Termosifonun sıcak suyu küveti doldurmaya yetmediğinden küvet keyfi sefamdan vazgeçmişken yeniden başlayabilirim!!! Ve 1 taşla 2 kuş vurabilirim!!! Hem bol köpüklü miis gibi küvet keyfi hem de yağ yakma!!! :))

Kahvaltıyı atlayabilirsiniz diyor... O la laaa ;)
Sabah kahvenizi için ve dışarı çıkın diyor yarım saat hareket edin! 
Dolmuş yerine ofise yürüyerek gitsem... 1 hafta kadar sonra Çeşme'de üşenmeyip gazetemi Ilıca'dan alsam ve gazeteden önce yüzsem... ;)

Günde dolu dolu 3 öğün yiyin... Yemeklerin yarısı proteinlerden oluşsun... İstediğiniz kadar sebze yiyin ve 3 taneden fazla meyve yemeyin diyor!

Et manyağı ben için süper bu!!! Kocaman kanlı canlı az pişmiş bonfile yanında haşlanmış sebze... Meyveyle de çok aram olmadığından 3 tanecik sınırı no problemaaaa !!! :)))

Karbonhidrat miktarı 120 gramı geçmesin diyor... Haftada 2 kez somon gibi yağlı balık yiyin... Kırmızı et delisi olarak haftada 2 gün balık yeter bana ;)))

Sabah kahvesi dışında gün içinde su ve yeşil çay için diyor... Bunlarda ok... Yeşil değil beyaz çay içiyorum... Tek sorun alkol cıksh! Napalım 6 hafta sonra dümdüüüüz karınlı seksi bi 39'luk olmak için katlanırız Martini Bianco'suz Çeşme akşam üstlerineee ;)))

Beni bu diyete aşık eden ise akşamları yapılması gereken oldu!!!
Yatağa girmeden önce balon egzersizi yapın demiş Venice!
Baloooon!
Ayakta, vücut ve baş dik 10 kez balon şişirip bırakacakmışız!!!
Balon şişirmek karın kaslarımızı güçlendirirmiş!!!
Düm düüüüz bir karın için balon şişirmek !!!

Günde 3 öğün ye, et ye, soğuk suyla küvet keyfi yap, yarım saat yürü ve akşamları sadece balon şişir!!!

Yeaaa beybi... Bu diyette varım ben!!!
Tek dert balon bulmak!!! 
Karın kaslarını süper çalıştıracak bir baloooon!!!
Nerden nasıl bulabilirim derkeeeeeen... Karın kaslarımın daha etkili çalışması için süpeeer bi balon buldum!!! ;))

5 sene önce muzur arkadaşlarımca hedeye edilen Tayrıncığımı balon yerine kullanmak hem onu atıl halde durmaktan kurtarır hem de karın kaslarımı süpeeeer ötesi adam eder dedim!!! ;))))

Her akşam koskocamaaaaan balonu şişir dur!!! 
Al sana kas hareketi!!! :)))))
Bu arada onu şişirmek için ciğerlerime de ihtiyaç duyacağımdan daha az sigara içmeye başlamaca...
Süppeeer!!! Hem göbek tepsi gibi olacak hem daha az sigara içmeye başlayacağım!!! :))))))))
O la laaaaaa !!!
Varım leeeeyn ben bu diyete!!! :)))))))

Kırmızı halıda endam eden Holuuuvud yıldızlarından neyim eksik ayoool!!! Ben de kendi çapımda yıldızım! (:ppp) 

Star Fulton'la 6 haftada 6 kilo verecek, balon şişirerek de yıllardır mekiklerle adam edemediğim göbeciğimi adam edeceğim !!!

6 hafta sonrası için kırmızı halımı hazırlayın...Dümdüz karınlı 56 kilocuk Ozy endam edeceeeek! ;))
:ppppppppppppppppppppppppppppp

Pazar günleri gazeteleri çoook seviyorum... Pazar miskinliğimi yok edip içimdeki geyike hayat veriyorlar ! ;)))))

Hiç yorum yok: