Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Gıd gıdaaaak yumurtam sıcaaaak yetiş ozy ! ;ppp

Erkek milletini kıskanıyorum yaaaaaa !!!
Hiç biri 35'den sonra bi sendroma filan girmiyoooo !!!
50'den sonra azıp teneşirleniyolar sadece...

Cuba'dan taze taze mutlu böcük bi hatun olarak döner dönmez kemik ekibimle buluştum...
Ne buluşma ama, Nişantaşı'nın en trendy mekanında millet güzelim Blushları götürürken 'ben bi demleme çay alim' dediğim bi buluşma!!!

Herkes kaçırıldığımı ve yerine sahte bi Ozy gönderdiklerini sandı...
Ben ki roze şarap manyağı... 
En sevdiğim markanın satıldığı mekanda demleme çay içiyorum!!!
Kültür karmaşası-çok içilen mojitolardan beyin zehirlenmesi artık ne geçiriyosam!!!!

İnsanları şoke eden davranışıma tepkiler geçince, konu birden hatunsal durumlara geldi...

35 oluyorum Ozy ve çocuk yapamama korkusu sardı beni...
!!!
Bebeem bi punduna getirip sevgilinle nikah kıyalım... 
Yok yani tabi... Ama, yani...

Konu sevgilinin olup olmaması değildi...
Lanet olası bir şekilde doğduğumuz günden beri bize kodlanan şeydi sorun!!!
Bir kaç sene önce ben de aynı delilikleri yaşamıştım...
Çocuk sever bi hatun olmasam da 37 oldum laaan ben! Çocuk yapabilme yetim azalıyo diyerek bi gece sevgiliyi terk etmiştim!!!
İçkili filan da değildim...
Son derece ayık ve aklım başımdaydı...
Adam da çocuk için ölmüyodu, çocuk muhabbetimiz bile olmamıştı yakın zamanda ama bir anda bana gelen geldi ve sanki elimde çocuk sahibi olmaz diye bi raporum varmış gibi adamı şutlamıştım!!!

Adam ses etmedi... Manyaklık hormonumda düzensiz bi artış olduğunu düşünüp bi süre ellemedi... :)))) 

Ben günlerce ayrıldık biz, çocuk yüzünden triplerinde dolandım ama!!! :))))))

Millet adamın beni terk ettiğini sanıp, sevgilim bi sürü cık cık yedi!!!

Manyaklık parayla değil yafrum... Ben bi şekilde doğarken kazanına düşmüşüm mukadderaaaat !!!

Bu kadar kafayı taktım gidip bi test yaptırmadım!!!
Git hormon testi yaptırt, stres bitsin!!! Ortada sebep yokken de orta yaş bunalımına grip sevgilini terk edip durma... I-ıh!!!

Ozy yaaa dediğinde... Çok kötü koptum karşısında...
Benden beter panik yapıyosun şu an oldum... Çocuk isteyip-istemediğini daha bilmiyosun... Ve daha 35'sin!!!! 39'um laaan stresin-paniğin allahını yaşıyo olmam gerek! Hem senin bi sevgilin var benim bi kedim bile yok!!!! :pppppp

Ne kadar konuşsak da geyiğin allahını yapsak da, oturup beraber zırlasak da bu manyak sendromu anca tek başına aşabilecekti... 

Lanet olası toplum bilmem ne profesörü de olsan senden üremeni bekliyordu!
1. görevin çocuk doğurmaktı!!!
Çocuk yapmayan bir kadın kadın sayılmıyor ya da yarım mı sayılıyor neyse!!!

Ulan doğru düzgün yemek yapamayan ben, ütü neyin beceremeyen ben çocuk yapsam ne yazar?????

Memem, popom, narinlik, uzun saçlarım hani 'kadın' olarak algılanmam için gerekli olan her şeye sahip değilmiyim???? Ürediğimde mi kadın olucam??????????????

Hiç bi erkek arkadaşımın böyle bi stresi yok anasını satim.
Otuzlarının başında her akşam yatmak için kadın bulmaktan sıkılıp evlenmeye kafayı takmış manyak bi arkadaşım vardı...

Yaaa Ozy ya kız bulmaktan bıktım...
Ben de bıktım sayende lezbiyen olucam...
Evleniyim diyorum artık...
Bence de... Hepimiz için hayırlı olur... Evlensen...

Evlendi kurtulduk, düzenli seks hayatına kavuştu da ondan bana baki kalan popo-meme kesme olayı işte arada sapık hatun ediyo beni... Bi  kurtulamadım ondan yadigar habitlerimden!!! :pppppppppp

Bu strese hiç bi erkek girmiyo abi!
Biz 35 itibariyle başlıyoruz bu strese... Zaman zaman ağır depresyon belirtilerine kadar gidiyoruz...

Çocuk yapmakta bişi yok...
Çevir çöpçüyü yap...
Bir insan yetiştirmek, hamuru şekillendirmek zor olan...
Ama kimse öyle düşünmüyor...
İtalyan pizzacı gibi hamuru döndürmek için gidersin eğitim alırsın sonra onun gibi hoop hoop havada çevirip çevirip durusun ama bir insan yetiştirmek... Bunun eğitimi yok... 

Hayatını %100 vermen gereken bir şey çocuk...
Adamı boşarsın, işten ayrılırsın... Yeri gelir soğan ekmek yersin...Sabahlara kadar içer sıçarsın... Ama sana bağlı-sana muhtaç bir can için alman gereken o kadar çok sorumluluk ve yapman gereken o kadar çok şey var ki...

Bebek bezinden, üniversitesine kadar oooooooooooo!!!
Doğur kısmetiyle gelir...
Aman ne olcak büyür şuraçta...
Ha ha...

Planlanarak doğmadım ya da planlanarak yetiştirilmedim... 
Belki de ben de hata var, çocuk yetiştirmeyi bilim projesi gibi ele alıyorum bilmiyorum... 

Bildiğim tek şey, lanet olası toplum bizi depresyona sokuyor!!!!
Madonna 40'da doğurdu laan!!!
Tamam onun gibi her allahın günü spor yapmıyorum... Hücrelerim taşın allahı olmayabilir de kendimi neden dipsiz, kara-kuru bi kuyu gibi hissetmem gerekiyor onu anlamıyorum??????????

Biz kadınlara yapılan manevi eziyet hiç bir zaman bitmicek di mi???
Amazon'un allahı olup erkekleri vurmak, ya da seviştikten sonra erkeğini yiyen örümcek filan olmak istiyorum arada...

Hatunsal depresyon bulaşıcıdır... 
Taze 35'lik farkında olmadan bizi de etkileyecek... ;)
Ama korkarım ki bu sefer ya gidip bi adamdan çocuk yapıcam ya da yumurtalarımı aldırıcam !!! 
AAAAAAAAAAAAAA !!! 
Yeter laaan yumurtalarımız var diye illa civcivlemek zorunda değiliz!!!
Ya da lanet olası bi sayıya erdiğimizde illa civcivlemeyi düşünmek zorunda değiliz!!!!

Yoksa düşünmek zorundamıyız????
Barda demleme çay içen bi kadın oldum ben yaa... Bilemedim şimdi... Çok kavram kargaşalıyım çoook !!! :pppppppppppppppppp

Bu arada Ozy 35 oldum beeen diye bana gelmeyin, kadın 6 ay sonra 40 oluyoooo !!! Google'da okunma rekorları kıran 30 yaş yazımın rekorunu kıracak 40 yaş yazısı yazma sendromundayım :pppp Her türlü hizmet dışıyım abi... 41'den sonra engin tecrübelerimleeeeeee see u! :pppppppp  ;)

Hiç yorum yok: