Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Haziran 2007 Çarşamba

alışveriş sonrası...

Yaz kış aynı terane...
Giyecek bişeyiiiiiiim yooooooook !
Var da yok !
Bunun sebepleri:
1- Kilo aldım
2-Her sene gönlümün, gözümün kaldığı bi sürü şey oluyor
3-Bu ihtiyaçlar hiiiç bitmez miiiiiiii ???

Eskiden ne güzeldi... eski jeanlerin paçalarını keser hoop şort yapardım. Üstüme de bi atlet... Oh al sana yazlık kılık kıyafet. Şantiyeyede, gezmeye de öyle gider gelirdim...

Peki şimdi?
Ay başında tatile çıkıyorum.
Geçen sene ki yaz aşkımın damarlarımdaki kanı F1 araçlarıyla yarıştırıp, onları geçebilecek süratte akıtacak gazıyla kendime öyle böyle bi gardırop hazırlamıştım ki... Bi daha alışverişe çıkmama gerek merek yok demiştim !!!

Öyle değilmiş !!!
Yeterince gazlanamamışım !
Sardı beni alsam alasam ne alsam telaşı...
Alınacaklar belli... Eldeki limitte belli, limitsiz aniden görüp aşık olunabileceklerede hazırlıklıyım...
Ama gel gör, listenin başını bile alamadım !!!

Şu moda denilen şey !
Gıcık oluyorum !
Rengin modasını anlıyor ve destekliyorum ama iş shape gelinceeee...
Kardeşim düşük ötesi bel giymeyi sevmiyorum ! Hoş sevsemde vücudum na müsait ! İnşaatların sağına soluna konulan 'çevreye verdiğimiz rahatsızlık için özür dileriz' pankartlarıyla dolanmam gerek o düşük ötesi şeylerden fırlayan göbeğim yüzünden !!! Tamam göbek fistan çatlatırmış ama... yazık fistanlara... :p

Her ne kadar aile Makedon kökenli olsada, halis mulis Türk gacısıyım ! Memem var, göbeğim var... Yeni yeni olan popom ve basenim var !!! 35'ine merdiven dayamış balık etli taş bi hatunum !!!
Ne işim var popomdan düşen pantolanlarla, dize kadar uzanan üzerine kemer takılan t-shirtlerle...

Ama var... Bu memlekette alış veriş yapıyosan uyacaksın modaya!!!
Tarzın olmasada, bluzsuz kalmaktansa, beyaz bir askılı t-shirtün üstüne o uzuuuuuun etek boyunun amacı olan kocaman kemeri takacaksın !!!

!!!
De get !
Benim tarzım bellidir.
Basic severim.
GAP ve Bananarepublic ibadethanelerimdir... Memlekette onları bulmak zor olduğundan Benetton ve BM clubla idare ediyoruz... Ediyoruz etmesine de...
Tüm hatunlar sıfır hatta eksi sıfır bedenmiş gibi ürünlerle dolu tüm mağazalar !!!
Allahıma çok şükür L'lık bi halim yok ama her denediğimin 'bi beden büyüğüüüü lütfen' demekten gınna geldi...
İki gündür girmediğim mağaza, gitmediğim alışveriş merkezi kalmadı!
Şöyle arzuma yakınının yakını bişi... ı-ıh !
T-shirtlerin boyu dize geliyor
Tüm şortlar düşük bel
Bermudalar popodan düşüyor
Ayakkabılar deseniz... Geçiniz...

Ben mi yaşlanıyorum, benim mi zevklerim, renklerim tutucu kaldı... Bilmiyorum, anlamıyorum... Ki ben tasarımcıyım, ki ben mimarım... tutuculuğum yoktur hatta son günlerin moda geyiği, amerikalarda okumuş milletvekili adayı hatun gibi modern muhafazakarlığımda yok !
Ah ah...
Listeyi tamamlayamadık...
Bendeki bu zevksizlik, mağazalardaki bu zevk olduğu sürece öğrencilik hayatımdaki kılık kıyafetime geri dönmekten başka çare yok !

Ben bi ihtimal diyerekten hala dolanırken ünlü ve büyük bir mağazanın soyunma odasında, yanımdaki kabine ailecek girdiler...
Anne, oğul ve kız !
Bende yan kabinde bikini içine sığma telaşındayım...
Anne soyundu, artık ne deniyosa...
Kız ve oğlan başladı: Anne memen çıktı, sırtın çıktı... gülüşmeler...
Arada bende kendi üstüme alınıyorum bu veletler kabinin altına eğilip benimi kesiyolar acaba diye...
Oğlan başladı babasından dem vurmaya; babam sana bunu giydirmez!!!

Sesinden ve kabine girebilmesinden yaşının ilkokul başı civarında olduğunu tahmin ettiğim oğlan babasının polisi.
Ah kadınlar... önce baba, erkek kardeş varsa baba ve kardeş sonra sevgililer ve kocaya göre kılık kıyafet seçimi... Daha doğrusu yaşamalarını onların arzusuna göre ayarlama...

Heeeeyt !
Yok öyle yağma...
Kısıtlama...
Zaten aradığımızı bulamıyoruz bide adamın listesine göre...
Yeni bir kampanya başlatıyorum markaların ve adamaların kölesi olmayın !!! Da gemide akşam yemekleri esnasında şöyle püfür püfür uçuşan bişi hala...

Hiç yorum yok: