Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Haziran 2007 Cumartesi

Babalar gününe...

Ay tanrım !
Tüm gazetelerde babalar gününe özel ilaveler !!!
Of !
Nefis suçuk reklamlarının gecenin bir yarısı canınızı suçuk çektirmesi gibi...
Olanı var olmayanı var ama...
Ayıp canıııım...

Ayıp mayıp dil aslında da...
İşte mız mız çocuklar gibi olmayacak bişeyi tutturmanıza, istemenize neden oluyorlar...

25 senedir babalar gününü kutlamıyorum...
Her babalar gününde diil ama arada burnumun direği sızlar...
Arada özlemim hat safhaya çıkar...
O seneki özlemlerime, babama duyduğum ihtiyaca göre değişir...
Bazen hiiiç umrum olmaz...
Bazen herşeyi olan ama yinede oyuncakçı dükkanının vitrinindeki en lüzumsuz şeyi tutturan bir çocuk gibi olurum...

Bu sene babalar günü hüzünlü ailemiz için...
Ton ton dedem ayrıldı aramızdan...
Sevgili annem 25 sene sonra benim burukluklarımı, hırçınlıklarımı ve özlemlerimi anlıyor...
Bu süpeeeer !
Ve süper olan bir şey daha var onları kıskanmayacağım artık !

Okurken size tuhaf gelebilir... Ama onların ilişkisi öyle müthişti ki... Arada teyzeminde benim gibi onları kıskançlıkla izlemiş olduğuna eminim...

Sevgili annem babasının ardından göz yaşlarını benden çekinerek gizli gizli akıtıyor...
Ona anlatamıyorum, yaş kaç olursa olsun sevdiğin gittiğinde hissedilenlerden utanılmaması gerektiğini...
O 50 sinde babasını yitiren birisinin 11 yaşında yitiren birisiyle aynı acıyı duymaması gerektiğini düşünüyor...
Yaş kaç olursa olsun babanızın küçük kızı olarak kalmak ve öyle davranılmak ve ondan yoksun kalmanın aynı derecede acı vereceğini, özlemler duyuracağını bir anlatabilsem...

Annem için hüzünlü geçecek bu pazar...
Peki ben?
Sadece gazete eklerine gıcık oluyorum...
Babamın yukardan beni keyifle mi yoksa keyifsizce mi izlediğini bilmiyorum...
Her ne ise onun hala 'gıcı' olduğumu biliyorum...
Doğrularımla, yanlışlarımla, hatalarımla, başarı ve başarısızlıklarımla... Onun kızıyım !
Şayet arzuladığın gibi olmadıysamda; napalım eldeki bu... Kabullenmekten başka çare yok !

Ama itiraf edemeden de geçemiyorum, arada çok nadir yolda yürüyen baba kızları görüp gözüme toz kaçtı yaaa numarası yaptığımı ve yaa baba yaaa diye kapısına dayanıp nazlanmayı, benim yerime onun yapmam gekenleri yapmasını beklemeyi...
Kısaca baba kızın yaptıklarını arada özlüyorum işte !!!

Babacım, şerefine kaldırıyorum şu an kadehimi... Babacıklar günün kutlu olsuuuuuuuun ! eee senin kızın olduğumdan bunu yemezsin ama yinede bi ihtimal belki yersin diyerek sigarayı da az içmeye çalışıcam, söz... :ppp

;)

Hiç yorum yok: