Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Haziran 2007 Cuma

Geyikçe eleştiriler... (Yeter len üremeyin !!!)

Ben bekar ve özgür bir kadınım !
Ruhumun rüzgarlarında uçar, savrulurum...
Ben bilmem, anlamam evli dili...
Ama hiiiç ve asla anlamam evli ve çocuklu dili...

Bu kış hepsinin çiftleşeceği tutmuş...
Havalardandır dicemde...
Bu kış kış yapmadı ki...
Hani hava dondurucu soğuktur ısınmak için girmişsindir yorganın altına, yorgan ve üstündeki onca patanya yetmemiştir...
Hani dışarda lapa lapa kar yağıyordur, şöminenin kızıllığında, odunların çıtırtısında daha bi güzel gelirsin, damarlarında romantiklik dolaşır...
Yok bunların hiç biri olmadı bu sene...
Tüm kış bahar sersemliğinde geçti...
Bunların üreyeceği tuttu !!!
İşte...
Eş dost çevresinde...
Neredeyse her gün bir hamileyle burun burana geliyorum...
Neredeyse iki günde bir biz doğurduk !!!
Oh... ne dim... Alan razı satan razı...
İsteyen, bakacak sizsinizde...
Olan bana oluyor...
Bu evlendi bununla ilişkilerini askıya al...
Bu hamile unutmaya hazırlıklı ol...
Doğurdu ! Bağrına taş bas ve neeeeeeext de...
De de nereye kadar?
Neeeeeeeext...
Neeeext...
Next dedik len...
Tık yok...
???
Ana çift olmamış, çiftleşip ürememiş eş dost yok !!!
Mukadderat !
Eldeki bekarlarla idare ediciiiz artık etmesinede... bu ay nedir abi bütçe mütçe kalmadı...
Kuyumcu kafayı yedi...
Bi çeyrek daha mı? diye soruyor...
Eeee bu çeyrekleri ortadan bölemiyoruz dimi?
???
Evet anladım bölemiyoruz, ben banka kartımı bıraksam? Maaş yattıkça siz ordan alsanız...
!!!
Ooof... Ona tak, buna hediye al...
Daha yeni doğanları çözemeden sünnetimizdi, ilk dişimizdi...
Alooooo... Beni düşünen yok mu?
Maddiyatını geçtim, maneviyatındayım olayın...
Zaten her iki lafınızdan birisi o böyle diyo, o bunu yapıyo... o, o ve o !
Son imparatordaki bakıcının yaptığı gibi bi küçük beylerle hanımların lazımlığını koklayıp 'hııım bu gün et yemememiş' yapmamız eksik !!!
İnsanlar çift olunca değişiyor, üreyince daha bi başka nasıl desem, dünyadaki ilk ebeveyinler onlar gibi oluyorlar...
Genç bir dostun başka bir şey için kullandığı bence uygun onlar için Tarator gezegeninden gelme zuzaylı oluyorlar !
Heey bi zamanlar neler yapardık?
Neler konuşurduk?
Gazete okurdunuz?
Bebek bezi markaları konuşmazdıııııııık....
Bu yaz bir sürü insanla vedalaşmam gerekiyor...
Onlar bana heyran ben onlara yabancı...
Arada acep diyorum, doğru yol bumudur?
Ama sonra Biricitciğin yemek sahnesi geliyor aklıma... Hani masada herkescikler evlidir, tek bekar odur ve onu soru yağmuruna tutarlar... Zor olsada o an, hepsi ona saldırsada aslında hepsinin özlemini duyduğu şeyi yaşamaktadır hatun !
Heey belki yaşlandığımda vahşi köpeklerce yenimiş bulunucam ama kayınvalideydi, kaynın bilmem nesinin nesiydiyle, horlamalarla, bebek bezleriyle uğraşmamış olucam !!!
Özgürüm, özgürsün.com !
Hepte dilim anlaşılır olacak yaaaaaaaaa...

Evet önümüze koyalım defteri kuyumcumuza ne kadar borcumuz harcımız var hesap yapalım...
Altından vaz geçip altın şeklinde çaklıkları sevimli bi tavşancığa ve arabalara taksam hıım olmasmı?
Espirikli olur canııııııııııııııım...
:ppppp

Hiç yorum yok: