Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Haziran 2007 Cuma

Sarp'ın hissettirdikleri....

Bu gün işe giderken Sürmeli'nin önünde kırmızının yeşile dönmesini beklerken bir anne oğul belirdi köşede...
Ana oğul başlarında bandanaları sırtlarında sırt çantaları öyle tatlı, öyle kanki yürüyorlardıki...
Hayatımda ilk defa bir baba kızı değil bir anne oğulu kıskandım ve;
Bende oğlum olsun istiyorum dedim...
Bir oğul...
Bir kız değil...
Evet herşeyden önce sağlıklı olması önemli olan ama...
Benden bir kız annesi olmaaaaaz, olamaaaz...
O yüzden bir oğlan.

Bir oğlum olsaydı...
Ki olmuş olsaydı şu an 4 veya 5 yaşlarında olurdu...
Bu olmak, evlenmiş ve çocuk yapmış olsaydım anlamında olmak... Yoksa olduda zamanı diil bunun diye yok edilmiş anlamında değil... ( Bu açıklamaya ne gerek varsa... var aslında aile üyelerimde hayran kitlelerim arasında da...)
Her neyse...
Bir oğlum olsaydı 4-5 yaşlarında olacaktı...
Onunla kanka olacaktım...
F1'e beraber gidecektim...
Onunla slot car yarışları yapacaktım...
Onunla sinemaya gidecek
Kung-fu dersleri alacaktım...
Klasikleri yeniden okuyacaktım...
Hayatım tek, sade, bencilce olmaktan çıkacak, hayat benim köküne kadar yaşarımı yapmayıp daha dikkatli olacaktım...

Beeeen?
Çocuk sevmeyen, istemeyen ben?
Bu sabah o ana oğul bende çocuk sahibi olmayı istetti...
Tanrım ben çocuk mu istedim?
Olmayan ve hatta olmayacak bir oğlanla yapacaklarımın hayalini mi kurdum?
EVET !!!
Ve arkasından; güzel bi andı ama bundan 4-5 sene önce olsaydı çekebileceğim, dayanabileceğim bir şeydi ama HAYIR oldum...
Çocuk sesi sevmem...
İlgilenmeyi hiç sevmem...
Çok soru sorarlar, rahatsız edilmeyi hiç sevmem...
Hele uykuyu çok severim gecenin, sabahın bi körü uyandırılmayı...
Yemek yapmayıda...
Kısaca benden anne olmaaaaz !
Benden kısa süreyle vakit geçirilecek abla olunur !

:))))

Bu güne böyle başladım...
Akşam üzeri üniversite kankamın çok sevdiği ve benimde çok sevdiğim kadını aradı:
Oğlumuz oldu... Şimdi de gelme bizede göreyim dedi...
Kankime en güzel babalar günü hediyesi geldi...
En sevdiğim arkadaşımın ve gelinimin bebeği oldu !
Nasıl mutlu oldum...
Nasıl sevindim...
Yeni bir umut, yeni bir hayat...
Hepimize yeni bir şans, sevinç...
Sarp bebek şansın, uğurun, mutluluğun, aşkın herşeyin ama herşeyin bol bol olsun...
Ve siz ebeveynler sizlere sabır diliyorum...
Nasıl başkasının ağrısı en dayanılan ağrıysa, en iyi çocuk sevgiside başkasının çocuğuna duyulandır!!!
:p
Sarp bebek hoş geldin...
Meleklerin hep omzunda olsun... Hep bir arada, özlemsiz bir hayat diliyorum sana...
Ve kankim, ikimiz içinde babalar günü özlem demek... Ama biliyorum sen çok ama çok iyi bir baba olacaksın...
Heeey en iyi baba benim arkadaşım tamam mı?
:)
Mucuk size....

Hiç yorum yok: