Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Haziran 2007 Cuma

Herkes konuşuyo ben niye konuşmim?

Heryerde ve herkezin dilinde aynı şey:
Çekim Yasası
Secret
Düşünce Gücüyle tedavi...
...
Hoş benimde dilimde, elimde...
1 sene önce 19 Mayısın güzel bir tatil yapmasıyla Kıbrıs'a gittim. Kıbrıs'ta yaşadığım yıllar boyunca restarasyon nedeniyle kapalı olan Lefkoşa'daki Arasta'nın hizmete açıldığını öğrenince soluğu orada almıştım... Arasta'nın önündeki dükkanlardan birinde badem çuvalı görüp dükkana dalmamla, badem alışverişinden, oturup kahve içmeye ve sohbet etmeye başlamamız ve dükkan sahibinin birden önüme Louis Hay'in 'Düşünce Gücüyle Tedavi' kitabını koymasıyla bende önce çevremdekiler için sonrada kendim için Kuantumcu alemlere ilgi duymaya başladım.

Bu alemlere duyduğum ilginin ilerlemesinde bir arakdaşımın büyük etkisi oldu. Hep inanırım bazı insanların hayatımıza girme sebepleri vardır. O da öyle... O benim Pozitiflik pusulam...

Geçen sene Ağustos ayı...
İstanbul Parktan yorgun, şumim yüzünden mutsuz ve kocaman bir kalp kırıklığıyla, enerji depom boşalmış bir şekilde döndüğümde, gecenin bir yarısı beni teselli etmek için evine çağırıp elime tutuşturmuş olduğu jack'in buzla dansını seyrederken o fitilimi ateşledi...
Başından beri düşüncelerin sebep !
İnkar edecek birşey yoktu... Gülümsedim ve
Evet ! dedim.
Başından beri olumlu tek birşey bile...

O gece dönüm noktam oldu...
Hayatımı gözden geçirdim...
Eğitimimi, işimi, arkadaşlarımı, aşklarımı yani seçimlerimi...
Olan ve olmasını istediklerimi...
Olumsuz ifadeleri ne kadar sık kullandığımı...

Çekim yasasını bilinçli olarak kullanmıyordum...
Ne düşünüyorsam oluyor diyordum ama olanlar çoğunlukla olmasını istemediğim şeyler oluyordu...
Bunu değiştirmem gerekiyordu...
Ama bu birden, bunca senenin alışkanlığıyla bir gecede olabilecek birşey değildi...
Düşünce şeklimi eğitmem gerekiyordu...
Bir kitap kurdu olarak Remzi'ye daldım...
Kendi rehberim kendim oldum ve aldım da aldım...
Aldıklarımın hepsi kendi iç sesimin sıralamasıyla okundular...
Notlar aldım
Egzersizler yaptım
Yangın merdiveninde kaçak sigara içerken olumlama çalışmaları yaptım hatta onları ezberledim...
Ve ürünümü aldım !
Doğru insanlar hayatıma girdi...
Kendimi pistlerde buldum...
İş teklifleri aldım...
Aşk hayatımın trafiği çoğaldı ama henüz ben yeşil ışığı keşfedemediğimden sarıda hazırolda beklemekteler...

Çarşamba akşamı baykuş modunda yatağımda zaping yaparken 28 yerine 82'ye basmamla karşıma Cine 5'teki Çekim Yasası programı çıktı...
İzleyemeden uykuya daldım...
Ve başı sonu belli olmasada bu konuyla ilgili yazma isteği duydum.

Hayatımızı seçimlerimiz oluşturuyor...
Herşey düşüncede bitiyor...
Olumlu ve pozitif düşünmek, istemek ama inanarak istemek...
Olmasını istediklerinizi düşünmek, konuşmak...

Aslında onca kitaba, bu konularda eğitim veren kurumlara ihtiyaç yok...
Hep dediğimiz ve bildiğimiz şeyi doğru uygulamaktan geçiyor herşey:
Ne düşünüyorsam oluyor !

Hiç yorum yok: