Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Kasım 2007 Salı

Sapkın sapık !!!

Son zamanlarda ilhamiyle aramda sorunlar var...
Galiba beni terk etti...
Terk etme nedeni nedir bilemiyorum...
İlhamiiiii, ilhamiiiiiim, ilham periiiim huuuuu...
Tık yok anasını satayım...

Yazma eylemlerim sekteye uğramış durumda.
Bu aralar beslenemiyorum herhalde...
Ne okuduğum kitaplar, ne gazeteler, ne eş dost... cık... yakaladığım şeyler ertesi gün parmaklarımdan arzu ettiğim şekilde dökülemiyor...
Durum vahim!
35 yaş sendromum parmaklarımıda vurdu herhalde !!!

Bu sendromda nasıl bir sendromsa analamdım.
Bi sabah felaket ruhsuz, mutsuz, suratsız, asabiyim, bir sabah mutlu böcük ötesi, neşeli, ben gencim geeeenç nidaları atan biriyim.
Hafif bir dengesizlik durumu hakim.
Hoş zaten burcumdan dolayı normal şartlarda da dengesiz olan ben iyiden iyiye dengesizleştim.

Haftasonundan beri mız mız çocuklar gibi arzu ettiğim şekilde doğum günümü kutlayamayacak olmama takmış durumdayım.
Magy Simpson gibi homurdanıyorum...

Kızacak kimse yok kabahat bende...
Yaz ortasından doğum günüm için planlar kafamda belirmeye başladığında, işi ciddiye alıp organize etmessem olacağı budur.

2 dehşet doğum günü fikrimide gerçekleştiremeyince...

İlki boğaz manzaralı bir kral dairesi veya ona eş büyüklükte bir süite eşi dostu doldurup sabaha kadar çılgınca cıbıl erkeklerin dansları eşliğinde eylenmekti.
Doğum günü hedeyesi yerine millet odanın, dansçıların parasını paylaşacaktı. Hatun kısmısı bu fikre yeeeeees derken erkek kısmısı olmaz öyle şey dedi !!!
Erkeksizde eylemi gerçekleştirebilirdik amma velakin, maddi açıdan çoğunluğu sağlamak bakımından erkeklere ihtiyacımız vardı. Onlarsız normal bi oda tutabiliyoduk !!! Dehşet parti fikrim erkeklerin mızıması yüzünden suya düştü !!!

Bende başka bir memlekette cıbıldak erkek dansı izler, izlerkende sigara içer, keyifle demlenirim kararı alıp haftasonu Amsterdam'a uçmaya karar verdim... Yanımda da 3-5 eş-dostla... Dostlara azcık tuzlu gelince bu plan, delikanlılığa bok sürdürmemek adına ben giderim tek nolceek dedim! Olmaaaz dediler, tek başına demlenilmez, mazallah !!!

İyi peki anasını satim... Doğum günümde Amsterdam'da bana eşlik edecek şahıs bulunamadığından bu planda yattı !!!

Sonuç?
Mızmız çocuklardan beter homur homurum...
35 oluyorum ve arzu ettiğim iki şekildede kutlayamıyorum !!!
Çıplak adamların eşim-dostum önünde sabaha kadar dans etmesini istiyorum, o olmayıncada başka bir ülkeye gidicek kadar çıplaaaak erkek dans ettiricem ben diyecek kadar gözü dönmüş bir sapkınım !!!
Yaşlamı alakalı bi durum acep?
Yoksa bu yaşta erkekleri, bunca yüzyıldır kadını meta etmelerine bi tepki olarak bende meta olarak görmeye mi başladım?

Bilemiyorum...
Çok sorunsalım...
İlhamim beni terk etti yazamıyorum ve 35'ime arzu ettiğim sapkınlıkta giremiyorum !!!
40'ma Bon joviyle aşk yaparak girmeyi gerçekleştirme şansım nedir acep?

O nooooo sapkın ötesi bişeyim beeeeen !!!

Hiç yorum yok: