Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

21 Kasım 2007 Çarşamba

Sinir oluyorum perde 2.

Arkadaşça başlıyor herşey önce...
Arkadaşça devam ederken gözle görülmeyen elektrik kıvılcımları çarpıyor ya iki tarafı birden ya tek tarafı birden...
Olanlar oluyor...
Başlıyor sancılar...
Ya olumlu bir biçimde sonuçlanıyor yada malumunuz...

Güzel gözlü kadın hüzünlü, gözleri şiş...
Tükkandan içeri giriyorum nasılsın diyorum, bana mahsun mahsun gülümsüyor...
Yanına oturup sarılıyorum...
Şevkatime dayanamıyor ve kollarımda ağlamaya başlıyor...
Sordum diyor, arkadaşmışız...
Nasıl yani oluyorum?
Belki sen yanılabilrsin ama hepimiz aranızda ki elektriğin farkındaydık, görüyoduk... Hepimiz sevgili olacağınıza inanıyorduk...
???

Ben buna sinir oluyorum işte...
Hem elektrik olsun, hem flört eder gibi davran sonra arkadaşız biz de !!!
Oldu canım gözlerim doldu... başka arzun...

Aynı durumun biraz farklı versiyonu bendede var...
Durum karışık... adlandıramıyorum...
Arkadaştık. Hoş hala öyleyiz ama arada bir flört durumu hakim...
İlgi alaka, ufak kaçak gözlerden gizli bakışmalar, mesajlaşmalar...
Ya süper ötesi bi kankayız ya da...
Bilemiyorum...
Aklım karışık...

Güzel gözlünün yaptığı delikanlılığı yapmak gibi bir niyetimde yok henüz...
Seviyorum daha doğrusu bilinmez bu hali... ilgi alakayı...
Adının konmasına korkuyorum açıkçası... Adı konursa karışacakmış gibi geliyor hayatım...
E peki bu bilinmezlikten duyduğum rahatsızlık ne?

Uf yaaa...
Hayat sorgulanmadan, olduğu gibi yaşansa...
Arzularımıızn karşılığını alsak daha güzel olmaz mı?
Güzel gözlü kadının gözleri şiş şiş dolanmasa, hepimiz mutlu böcük olsak, akıllarımızda sorular olmasa...
Olmas mı?

Biz neyiz abi, çok iyi kanka mıı yoksa zararsız hiç bi zaman sonlanmayacak flörtöz mü?
Bilemedim...

Hiç yorum yok: