Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Kasım 2007 Cuma

Yaş 35...

Bu yaş için aslında felsefik birşeyler yazmak çok isterdim...
Amma velakin kim ne demiş, ne yazmış bu yaş için hiç ilgilenmedim.
Herkesin deneyimi, fikri kendine...

Kendimi çok tuhaf bir şekilde mutlu hissediyorum.
18'ime girerken bile bu kadar sevinç dolu, içim içime sığmaz olmamıştım...
Sebep derseniz yok mantıklı bir sebebi...
Manyakmıyım neyim, 40ma 5 kalıyor yarından sonra ama ben otuzbeeeeeş oldum yuppi nidalarıyla dolanıyorum ortada...
Akıl yaşta değil baştadırın en güzel örneği sanırsam bendenizim...

İlk 30larım arzu ettiğim gibi geçmedi.
En güzel yıllarımı bir adamın arkasından göz yaşı dökerek, yaşadığım kırgınlığın bedenimde yarattığı hastalıkların acısıyla geçirdim.
Bir nevi bitkisel hayat kıvamında geçti seneler...
Umutlarım, inançlarım herşeyim tepe taklak oldu...
En güzel en verimli yıllarım bir pes etmişlikle, bir vurdumduymazlıkla bir boş vermişlikle ve hatta zaman zaman kendime acıyarak geçti...

Sebep? manyağım işte...

33 sonunda yavaş yavaş noluyo leeen, kendine gel kıpırdanmalarıyla sonunda kendime geldim.
Ahlarla vahlarla, gözyaşlarıyla, bedenimin daha fazla içime atmama dayanamayarak ürettiği tedavisi ancak bende gizli olan hastalıklarıyla geçen yıllarıma baktığımda okadar da pişmanlık dolu değilim.

O dönemde öyle yaşamayı tercih ettim. Tercihim oydu. Yaşadıklarım, deneyimlerim beni bu güne getirdi.
Bana bambaşka bir bakış, tat kattı.

Geçmişe baktığınızda pişmanlık duyuyormusunuz sorusuna, yooo hayatta hiç birşey için pişmanlığım yok diyenlere inanmayanlardanım.
Geçmişe baktığımda pişmanlıklarım var ama o pişmanlıklar beni ben yapan, düzelten, adam eden, sevdiren şeyler...

Evet ilk otuzlarımdan aldığım tecrübelerle yarın ikinci otuzlarıma giriyorum. ( Bu cümle yanlarım ağrıyo kıvamında oldu ya neyse...)

Daha korkusuz, daha cesur, ne istediğinden çok en azından ne istemediğini bilen, kompleksleri törpülenmiş, kendisini olduğu gibi seven ve sevilen, eskisi gibi uçarı, biraz çocuk, sorumluluk almayı ve iş yapmayı arzu ederse alan ve yapan, kaz ayaklarını eylenceli bir hayatın izleri olarak gören, mutlu, kinsiz, dertsiz, sağlıklı ve huzurlu biriyim...

Daha ne olsun...
Evet kariyerde yaparım çocukdayı gerçek kılamamış olsamda...
Banka cüzdanım yaşıma yakışmasada...
Ben insan zengini, sevgi kariyeri sahibi, mutlu böcük birisiyim...

Hey kimse yaşımada inanmadığından da oooo yıllarca 35 olarak kalabilirim...
Daha ne olsun?
Dostlar saolsun !
Yolun yarısının yarısı hayorlı uğurlu olsuuuuuun...
Bana şans, mutluluk getirecek, herşey daha güzel olacak yarından sonra ;)

Hiç yorum yok: