Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

30 Kasım 2007 Cuma

Mekanımdayım...
Müdavim barımda....
Bir haftalık 35 im...

Mekan genç insan kaynıyor...
Gençlik ne güzel şey diye düşünüyorum...
Yooo kendimi yaşlı hissetmiyorum...
Hala gencim...
Dcyin çaldığı rock parçalarda boyun fıtığımı hiçe sayarak hala başımı sallayabiliyosam gencim...
Gencimde...

Onların ki başka bir gençlik...
Hayatındaha vurdum duymaz olduğu, daha umursamaz olduğu, damarlarındaki kanın daha vahşi aktığı, korkusuz, önümde ooooo uzun zaman var dedirten türden...

Bölük pörçük gençliğimden anılar üşüşüyor usuma...
Bir daha genç olsam;
Yaşamam uzun soluklusundan tutkulusudan aşk...
Vücuduma dövme yaptırır, 19 yaşımda ailemin elleriyle gönderdiği Londradan dönmem... 30 dnsonra ünversite eğitimine başlarım....
Mesela en üzüldüğüm şey trenle sırt çantam sırtımda avrupayı dolanamamaktır... şu an aklıma gelmiyor intertrain miydi neydi....

Genç olsam daha bi ris alır olurdum....
Ne biçim bir yayım ben, hiç risk almadım ben... Oysa özgürlük benden sorulur...
Ah yeniden 20lerimde olsam...
Cambridge'de dil oulna olsam... Londrada korkusuzca takısam...

Gençlik güzel şey...
Her ne kadar yaşında hisetmeyip genç hissetsende, o 20 lerie oan şey olamıyor...
O şey ne tanımlayamıyorum, adlandıramıyorum ama o yok bende...

35 yaşında sigara ve alkol tükettiği için doğum kontrol hapı kullanamayacak riskli yaştayım....
Yuppiii...
Günde 1.5 paket sigara içiyorum...
Herkes 30'sundiyor...

Eeee daha ne...
Ama o sihirli gençlik yok...
İster istemez riyer düşünüyorum, sorumluluklarımı...

35'in ilk haftasında bunları düşünmek !!!
Evet bu yaş için bir 'B' planım yoktu sorun o !!!
Yaşadıklarımdan mutluym ama ne kadar güne devam?

Her gün uyuyup uyanıp yeni bir güne başlamıyormuyuz zaten...
O zaman planımın olmayıp günlük ruhuma göre yaşamam tuhaf olmamalı...

Aklımda adadaki günler...
Gençliğim...

Bence genliimi değil, uzun zamandır yaşayamadığım geçmişteki o güzel günlerimi özlüyorum...
Özlüyorum...
Özlemlerimn farkındayım...
O halde yaşıyorum...
Her halimle ben benim...

Geçmişime ve geleceğime... şerefinize efem...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

28 yaşındayım... Yaşlıyım :)... Yazını okurken farkettim ki yapmam gerekenleri yaptığım için böyle hissediyorum ben galiba... Pişman değilim... Üniversite'de hergün okulu kırıp Kadıköy'e sevgilimin yanına gittiğim için, bir gece hadi kalk gidelim diye bir arkadaşımın kanına girip otostopla Bodrum'a gittiğim ve ertesi gün annemlerin ısrarına dayanamayıp yine otostopla geri döndüğüm için, bir gün herşeyi bırakıp Singapur'a yerleşmeye karar verip 3 ay sonra ise sıkılıp geri döndüğüm için,2 katı maaşa tav olup istifa edip geçtiğim şirket 3 ay sonra batınca işsiz kaldığım için, 28 yaşında açıkta olsa yeniden üniversiteye başladığım için... Sanırım ben yapılması gereken herşeyi yaptığım için yaşlıyım... Hiç bir şeyi içimde saklamadım ben, keşkelerim acabalarım olmadı hiç, aklıma gelen ilk şeyi söyledim hep... Pişmanlıkların olmayınca daha bir yaşlı oluyor insan galiba :)... Ben de mi bi blog yazsam ne, kıskandım galiba ehehe...