Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Aralık 2007 Çarşamba

Etiket kurbanı

Biiuuwww biiiuuuuuwwwww...
Cebim çalıyor, açıyorum:
Ühüüüüüü, ühüüüüüüüü...
Alooo...
Ühüüü...
Alooooo, efendim... Alooooooo...
Ühüüüüü...
Kardeşim kimsin aloooooooo...

Tam kapatmak üzereyken:
Sekreteriyle evlenmiş ühüüüüüüüüüüü diyor...
O dakika salya sümüğü telefondan bana sıçrıyor !!!
Öyle böyle değil yani ağlaması...

Kim evlenmiş oluyorum
Kocaaaaaaaaaaam !!!
!!! ???
Eee, şey yani nafakaya devam edecek di mi diyorum...
Ühhhhhhhhhhhhhhüüü...
!!!
Tanrım ne demem gerekiyor ! Boşanalı neredeyse 4 sene olmuş, 9 yaşında bir oğlu olan arkadaşım eski kocası evlendiği için ağlıyor...
Sebepler ne olabilir:
1-Nafaka
2-Kocanın evlenmiş onun bir flörtünün bile olmayışı
3-Kocasını hala çok seviyo olmasıııııı !!! Salaaaaaaaaaaak !!!

Seni aldatan adamı hala sevdiğin için gözyaşı döküyorum deme bana diyorum...
Ühüüüüüüü... Sekreteriyle evlenmiiiiş !!!
Ha...
Sekreteriyle yaa, sekreteriyle...

...

Kadın milletini anlamak zor zanaat ! Bir kadın olarak ben bile ne kendimi ne hemcinslerimi çözebiliyorum...
Vardır bi ince hesap oluyorum...
Vardır 40 yıl düşünsen çakamayacağın duyarlı bi durum...

Adam mühendis, kadın mimar...
Severek evlendiler, sonra adam başkasını sevdi... Ayrıldılar...
Sonra adam hayatına her erkek gibi düzen katmak istemiş ki, evleneyim, yemeğim yapılsın, çamaşırım bulaşığım yıkansın bide bu gece kimle yatsak, kimi götüreyim derdim olmasın diyerek 2. evliliğini yapmış !!!
Ama sorun mimar ilk eşten sonra bir 'sekreter parçasıyla' evlenmiş olması !!!
Benden sonra nasıl olur ya diyor !!!
Senden sonra adam gerçek kalitesine dönmüş işte diyorum...
Ama yok ağlamaya devam ediyor...

Erkek milleti gözlemlediğim kadarıyla 2. izdivaçlarında eğitime, akla, kültüre, gaka guka pek bir önem vermiyor...
İlkinde yaşadığı kariyerdi, zeka testiydi, kültürel turlardı olayından ööğ geliyor ve özüne mağra adamlığına dönüp kadın nedir, ne işe yarar, yaramalıdırı düşünüyor ve ceveplarını bulup hayatını ona göre kurguluyor...

Zekadan çok taaaş ve mümkünse sarışın, karnını doyuran, çamaşırını yıkayan, onu yormayacak, basit yani yüzyıllarca kadın şöyle olmalıdır böyle olmalıdır çerçevesine uygun bir kadınla birlikte oluyor...

Erkekleri çok yargılamamak lazım...
Ne de olsa onları yetiştiren kadınlar ve onların anneleri gibi kadınlar tarafından yetiştirilmiş toplum onları böyle yapıyor...

Peki kadınlar?
Neden çirkinde olsa, eciş bücüşte olsa, adam evli veya sevgililide olsa ilgi duyulan adamaları seçerler?
Neden yüzyılardır kendi kuyumuzu kendi hemcinslerimiz kazar?
Neden bizden çıkıp gitmiş insanların seçimlerine hala daha burnumuzu sokarız, üzülürüz...

İnsanları tanımak zordur...
Kendimizi bile tanımak zordur bazen...
Neyi neden yaptığımızı anlayamayız... Bunu ben mi yaptım deriz...
Öyle bir kadınla/adamla beraber olmasına imkan yok diyemeyiz bir insan için... Hepimizin hayatında o anda fark etmesekte dönemler var. O dönemlerde ki isteklerimiz, beklentilerimiz, ruh halimiz seçimlerimizi etkiliyor...
Zamam zaman demiyormuyuz bu insanla nasıl sevgili/arkadaş olmuşum ben ya diye... Olmuşuz o dönemde o iyi gelmiş veya o olmalıymış !!!

Ama kadın takmış 'bir sekreter parçasıyla' evlenmesine...
Belkide eğitim herşey değildir...
Kaşı gözü, eğitiminden çok o insanın ruhunda kendimizi bulmamız değil mi önemli olan...
Aslında hepimizin aradığı ama, elalem neder, ailem neder diyerek bastırdığımız duygularımız birer etiket kurbanı değil mi?

Ühüüüüüüüüü...
Nafakaya zam iste...
İsticem...
İste istede, şöyle kış günü güneşli, kemiklerimizi ısıtacak bir yere gidelim...

Hiç yorum yok: