Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Aralık 2007 Cuma

Dilek ağacına dilekler...

Blogumun başlığı ortaya karışk ne varsa buraçta değil mi...
Tam olarak bir sene olmadı ama bayağıdır yazıyorum...
İmlam yok...
Bide alkolilk bir laptopta yazdığım düşünülürse...

Eski yılın son demleri...
Acılı, göz yaşılı bir yıldı...
Gönül bakımındansa korkakça geçen bir yıl...
Adım atılamayan... atılmak istenmeyen...

Bu gün barıma saat 3 sularında damladım...
Mutlu bir şekilde...
Saat 10 ve 7. biram...
Limitim 8.5... Ama hala tık yok bünyede... süpeeeer !!!

Sorun şu bu yaşlarda hala gençlikteki gibi aşık olabilmek mümkün mü?
Hepimiz istesekte istemesekte, farkında olsakta olmasakta geçmişten getirdiklerimizi sunuyoruz yada kusuyoruz...

Bu yaşta sudan çıkmış balık olmak mümkün mü?
Birisinin büyük hatta ötesi aşkı olmak?

Hiç evlenmedim... En uzun ilişkim 7 sene sürdü... Bu ilişkinin izlerini silmem 5 sene...
Şu an bir ilişki yaşasam karşı tarafa ne verebilirim bilmiyorum?
Tek çoukluğun bencilliği, geçmiş ilişkilerden alışkanlıklar ve duyulan özlemler...
Belkide bir ilişki yaşamayıp adamın hayatını alt üst etmemeli..
Ama bedende ruhta arzulamakta sevgiyi, şevkati, beğenilmeyi, önemli olmayı...
Ama karşı tarafa ne sunacağım?

Misafir umduğunu değil bulduğunu yermişte... 35'te kapıyı her gün çalan yok...

Tek ve özel olmak...
Herkezin istediği bu...
Mustafa'nın şiirindeki gibi bütün aşkların bizde temize çekilmesi...

Tutkulu birşey yaşayamassam ben ben olmam...
Adamı fiziksel olara aldatmam ama beynimde bir acaba varsa o aldatmadır benim için karşı taraf bilmesede...

Yeni yıla girerken dileğim eskisinden daha tutkulu daha aşık olduğum bir aşk...
Hiç sevilmediğim kadar sevilmek...
Özlemlerimin, kurak toprağın suya kavuşup sonra bereketli olması gibi...

Tamamlayamadım... dilek bunlar, umut bunlar...
İnsanlar inaçsız yaşayamazmış !

8 sayısını sevmem ama dileğim, arzularımın, özlemlerimin gerçekleşmesi...
Klasik sağlık, huzur, mutluluk ve hiç sevilmediğim kadar sevilmek ve aşık olmak...
Şiirdeki gibi hani; tüm aşkların temize geçildiği... eski sevgililerin, eşlerin unutulduğu, olmadığı...

Dünyaya yeniden geldim demek...
Şimdi yaşıyorum demek...

Eski pozitif, gülen, eğlenceli Ozy olmak... Aşık Ozy olmak...
Hani dünyanın, evrenin umrumda olmadığı sadece aşkımın merkez olduğu...
Ve merkezi olduğum....

Noel baba yok, melekler yok, belki tanrı yok...
Ama umut var...
İnanç var...

Hey yazın gidip aşı olduğum Yunanistan'ın Yunan tanrıları...
Zeus, aşk tanrını Reasüransa yolla...

Belki bu gece 7 bira limitimdir hıım?
;)

Mutlu yıllar...
Mutluluğu yılar değil seçimlerimiz getirir...

Beni çağırıyorlar...
Barda laptop başında bu saate olmuyor.... :p

:)
Küçük not: Sevdiklerimin dilekleride gerçek olsun.... :)))

Hiç yorum yok: