Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Ocak 2008 Cumartesi

Yeni yıl sonrası...

Hıım hıııım kahvemi içerken, aynadan tek tük düşen kartanelerini izliyorum...
Yeni yıl nedense karla özdeştir beni için...
Her yer beyaz örtüyle kaplı olmasada görüntü çok güzel...

Yeni yıl yeni umutlar, yeni kararlar....
Hepsinden çok yeni evin telaşı beni sarmış durumda...
Uzun zamandır mimarlık yapmayan ben evimi tasarlamakla meşgulüm...
Boya rengine karar verilecek, dolaplar tasarlanacak marongoza mail atılacak, mutfak ve banyo için kafa patlatılacak ve masraflar hesaplanacak....

Hıım hııım cafemdeyim... Kimse yok !
Ben ve sevgili çıtır servis elemanım, çekiç kafalı köpek balıklarını izliyoruz...
Nefis kahvemi yudumlarken alkolik laptopla sörf yapıyorum...

Hayat güzel...
Hele İstanbul hafif kar örtüsüyle daha bir güzel...

Hııım hııım...

Hiç yorum yok: