Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Ocak 2008 Salı

İnsan adı altında insan olmayanlara geçirmece...

Kadın ne zaman 2. sınıf oldu?
İnsanlığın başlangıcından beri bu böylemiydi, yoksa zamanla mı oldu?
Başlangıcından beridir öyle sanırsam...

Neydi Havva'dan önceki Havva?
Çok güzel bir soru sordum tebrik ediyorum kendimi...

Hani tanrı Adem'le eşit yaratmış, sonra hatun hep üstemi sevişmek istiyomuş neymiş (tanrım nasıl bir hikaye hatırlıyorum ben?, bu kesin böyle değildir ama usumda bu var...) Adem gitmiş tanrıya bana ne yaa bende üste olmak istiyorum al bunu demiş... Tanrıda Adem'İn kemiğinden Havva'yı yaratmış, altta olsun, Adem mutlu olsun diye...

Hıh !
İşte Atalarımızın atasının atası Adem sorumlu !
Nolcekti yani hep altta olsan, hatun üstünde olsa?

Adem'in zevki uğruna insanlık yaratıldığından beri, ilk önce mağra adamları sürümüşler saçlarımızdan şimdilerde de metroseksüeller...

Kadın neden kutsal değil artık?
Kadına tapan, onlaru kutsal sayan o eski toplumlara, uygarlıklara nasıl tapıyorum bir bilseniz...

Kadınerkil Türk toplumu islamdan sonra nasıl erkekergil oldu...
Ah ah...
Keşke yine çula çaputa tapan bir toplum olsak kadın erl üstünde tutulsa...

AB'ye uyum paketleri havada uçuşurken, erkektir yaapr zihniyetindeki halkımızla nah gireceğiz AB'ye !!!

Ne AB'si geri kalmış, cahil ve bağnaz topluluklar birliği olsada ona girsek milletçe !
Aslında erkeklerimize AB girse !!!

İki adam kavga eder birbirlerinin anasının, bacısının 'amına' koyarlar !
Ulan zaten yumruklaşıyosunuz, indirin pantolonunuzu koyun g...lerinize !!!

Niye analar, kız kardeşler, karılar küfür yiyo !
Edin babanıza, erkek kardeşinize, amcanıza, dayınıza...

Dişil olana gelen geçen koyuyoooo !

Hiç unutmam, hayatımdaki en salak tepkiyi elektirikçimize vermiştim...
Prizler yenileniyor adam çırağına dişiyi ver dediğinde... Neden dişi? neden girilen herşey dişi? diye tepki göstermiştim...
Adam bakmıştı yüzüme bön bön...
Yüzyıllardır girilene dişi denir...
Girenede er ha...

Delikli ve içine girilebilen herşey dişi !!!
Koyun amına... !!!

Ben erkekleri pipilemek istiyorum !
Erkek üstündür, erkek ne derse o olur, erkek yaptıysa, dediyse doğrudur !
Siktirin !

Erkeği içinde büyüten, doğuran, bakan, yetiştiren kadının yok hiç bir şekilde hakkı hukuku !
Cahilde olsa, okumuşta olsa erkeğe boyun eğecek !!!

Aslında erkeklere kızmak hata...
Onları yetiştiren kadınların zihniyetine söylenmeli...

70 milyonluk millet doğumdan mezara eğitilmediği sürece bi bok olmaz bu memleketten !
İnsan olmayı öğretmek gerek A B C'den önce...
Değer vermeyi öğretmek gerek...
Kadınında erkeğinde insan olduğunu öğretmek gerek...
Tanrının hayat verdiği tüm canlıların değerli olduğu öğretilmeli...

Önce insan olmayı öğretmek gerek !
Kadınmış-erkekmiş... iki kollu, iki bacaklı, kafası saçlı, kafasının içinde beyincik olan ama beyinleri basmayan mahluklar !!!

İnsana değer vermeyen tüm kadın ve erkekleri zevkle pipiliyorum efem !!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım ozy'cim,sevgili arkadaşım, senin bir deli olduğunu zaten biliyordum ama bu yazını okuduktan sonra senin tasdikleyip onaylıyorum . Mental sickness approved :P....