Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Ocak 2008 Pazartesi

Sigara yasağı...

19 yaşıma kadar sigara savaşçısıydım!
Hayatta içemem diyordum...
Sigaralı ortamlarda 1 saatten fazla takıldığımda nefes alamazdım...

Sigara mı hayııııır ! ta ki Londra'ya gidene kadar sürdü...
Yaş 19 sene 1991 !
İngiliz hatunlar yollarda püfür püfür tellendirmekteler...
Du bi deneyim oluyorum... İlk içime çekişim nasıl kafa yapıyor ve öksürtüyor...
Wooowwww... öhööö öhöööö...
Nefis Alelelerin yanında 10'luk paketlerle takılmak pek bir hoş oluyor... Arada tek tük !
Nah tek tük... 3 ayın sonunda vatan topraklarına girerken freeshoptan alınma paketlerimle 16 senedir birlikteyiz...

Evet zararlı...
Eskisi gibi al al yanaklarım yok !
Ellerim, ağzım, üstüm,saçım, başım leş gibi kokuyor...
Ama... ama vaz geçemiyorum...

Mantıklı bir açıklamam yok...
İçime duman çekmekten nasıl bir zevk alıyorum...
Alıyorum işte !!!

16 sene boyunca içmeyen insanları rahatsız etmemek için çabaladım...
Sigara içenler için ayrılmış bölümlerde takıldım...
Onlara anlayış gösterdim...

Amma velakin gel gör ki içmeyenler bize anlayış göstermiyorlar...
Sağlık için yassak hemşerim dediler !
Kanser yapıyor dediler...

Dünyada kanser yapan tek şey sigara olsa tamam diyeceğim ama...
Diiiiil !

Sabah kahveyle, yemekten sonra, seviştikten sonra, alkolle, dertliyken, keyifliyken, erkek milleti için tuvalette rahatlarken... içiyoruz işte !!!

Sigara içmeyenlerin hakkı gibi bizimden hakkımız var !
Evet bağımlıyız !
Bağımlılığımızı kimseyi rahatsız etmeyecek alanlarda sürdürebiliriz...
Ama...
Yasaklanıyor !

Peki cep telefonlarıda yasaklansın o zaman... hem sağlığa zararlı hem gürültü kirliliği...
Hormonlu sebzeler, gübrelerde yasaklansın o zaman !
Alkolde !
Hatta bazı durumlarda rahim kanserine peniste sebebiyet verdiğinden sevişmekte yasaklansın !!!

Ben bu lanet olasıca şeyi içmek istiyorum !!!
Ve sadece ve sadece kendim istediğimde bırakacağım !!!

İçenler içmeyenlerin, içmeyenler içenlerin ortamına burnunu sokmasın ve rahatsızlık duymasın kimse !!!

Yasağa karşıyım !
Önce üretimi durdur, yasakla ondan sonra sigara içmek yasak de !!!

İçmeyenler kadar biz içenlerinde hakkı var ama kimse gıgını çıkarmıyor...
İşine gelince türyakiyim diyor...
Ya hep ya hiç !

Ahanda tüttürüyorum... Tüm yasaklara rağmen içmeye devam edeceğim...
İşim, aşkım, dostlarım ben diil siz beni kabul edececeksiniz böyle !!!

Hiç yorum yok: