Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Ocak 2008 Pazartesi

Yüz kızartıcı suçlar ve yedek subaylık

Ah bu devlet ve kurumları !

Sabah taksinin radyosunda ki adam, gazetedeki dünyanın dört bir yanından tuhaf yasakları okuyordu...
Dinlerken güldüm... En medeni dediğimiz, arada gıpta ile baktığımız ülkeler aslında ne kadar abuk...
Amerikada bir eyalette karını ayda bir dövmene izin veriyorlarmış ! Acep orada yaşayan yabancı çoğunluk Türklermidir?

Adamlar evlerine keyifle gidiyorlar ayda bir gün, yuppiii karımın ağzını burnunu dağıtıcam, saçından duvara çakıcam, üstüne bira içip bide bi güzel sevişicem !

Kurallar, yasaklar ne abidik olabiliyor bazen derken gazetede bizden bir haber gözüme ilişiyor:
Öğrenciyken kaçak elektrik kullananlar askerliklerini er olarak yapacaklarmış !!!
Anaaa iyiki erkek değilim !

Bilmem kaç senesinde ısıtma sistemi olmayan Kıprıs'ın evlerini ısıtmak için kullanılan elektrik sobası maduru olarak bir zamanlar bende cinyıslık yaparak sayacımla oynamıştım !
Fatura okunma tarihine yakın, yapmış olduğum sistemi devre dışı bırakırdım... Sabahtan akşama kadar soba yanar, evim ısınırdı... oh mis gibi az faturalı yaşamım ta ki sistemi devre dışı bırakmayı unutana kadar sürdü...

Dırınıııım... bir sabah kapımda görevliler belirmiş bana o zamanın parasıyla 11 milyon TL'lik ceza kesmişlerdi. Öde elektriğini açalım demişlerdi... Paldur küldür evden fırlayıp müdürün odasına dalıp gerçek gözyaşlarımın eşliğinde adama oscarlık öyle bir seneryo yazıp oynamıştım ki, adam cezamı takside bağlamış, ekektriğimide açmıştı.

Yaa taksitle ödemiştim...
Kıbrıs ilginçtir, çekle öderdi Kıbrıslılar... Üzerinde ne kadar para varsa yatırırdın...

Evdekilerede bir şey diyemediğimden o ceza bana nekadar koymuştu...
Nasıl derim leen, ailemde böyle cinyıslıklar yapanlar hoş karşılanmazken biricik iyi eğitimli, terbiyeli kızları ne serserilikler yapıyor...

Yök 'yüz kızartıcı suç' işleyen üniversite mezunlarının yedek subay yapılmadığını anımsatmış... Saolsun YÖK banada serseri gençliğimi anımsattı...

Öğrenci adam gerçekte gidip fatura işi ile uğraşmaz ki... Eski ev sahibin, kiracının adından devam eder...

Kıbrıstaki telefonum mesela bir gün bu duvarda bi potluk var acep nedir diye tırnağımın ucuyla kazımam suretiyle olmuştur mesela...

Aaa bi kablo bu...
Acep nedir?
Telefon olmasın, du bi bağlim...
Eveeet telefonmuş... yaaa 5 sene boyunca kim olduğunu bilmediğim şahsın adıyla kullanmıştım telefonu... Adadan dönerkende borcu ödemim desemde annem esefle beni kınayarak bir söylev çekmişti...

O faturayı ödemeseydimde para bana kalsaydı da Freeshoptan biraz daha fazla alışveriş etseydim nolcek ti yani ?

Evet efem bendeniz geçmişte yüz kızartıcı suçlar işlemiş biriyim.
Allahtan erkek dilim...
Günün birinde kadınlarda alınırsa askere ve geçmişim ortaya çıkarsa er koğuşlarında itinayla arayınız beni efem...

;)

Hiç yorum yok: