Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

30 Ocak 2008 Çarşamba

Kadınlar ve saçları...

Hiç bir erkeğin tarihte saçları için oturup ağladığı yoktur herhalde...
Yooo var, bir tane...
Genel kültür hafızam el verse güzelce analtacağım ama...
Filistinliler ve İsraellilerle ilgili bir hikayede, gücünü saçlarından aldığına inanan hero kimdi? İşte o kesilen saçları ve dolayısıyla gittiğine inandığı gücü için ağlamış ve yıkılmıştı...

Bir tek o vardır tarihte ühüüüü saçlarımda saçlarım diye ağalayan!

Kadın milleti güzelliği ve çekiçiliğiyle doğru orantılı olduğuna inalınan saçlarına hep takıktır...
Dazlak bir kadında güzeldir ama bu kafa yapınızla alakalı tabi...

Kendimizi güzel hissetmek- hissettirmek için oynarız saçlarımızla...
Uzatırız, kısaltırız...
Boyarız...
Kadın ne yapıyorsa aslında kendine yapıyordura pek inanmam nedeni;
Esmerliğine inat Türk erkeği veya erkeği sarışın seviyor diyerekten sarının her çeşidi kafayla dolalan kadınlar...

Kadın mutsuzsa veya erkek kökenli nedenlerle saçlarının boylarıyla, rengiyle oynar...
Her zaman mutsuzluktan değil arada saçın sağlığı açısından da oynar; kırptırır, düzelttirir...

İşte bu saç sağlığı ve estetiği için yapılan kırpma ve düzeltmeler kabusumuz olan şeylerdir.
Kuaförler nedense kesmeyi ama illaki çok kesmeyi çok ama çoook severler...

Amacınız saçlarınızı teeee bele kadar uzatmak...
Güzel ve düzgün uzasın diyerekte uçlarından aldırmak, katlarını düzeltmek istiyorsunuz...
Geçip eli makas tutan adamın önüne oturduğunuzda, adam dünyanın en zeki, en anlayan adamıda olsa... saçlar kuş gibi kalır!!!
Sebep?
Adam kesmeyi seviyooo !!!
Mesleği makasla...
Sen desende 2 parmak o kesmeden edemiyor 4 parmak !!!

Geçenlerde dolunayın etkisiyle saçlarımı kırptırsam mı moduna girdim...
Bele kadar saçlarla bekla allah bekle onlara tutunup kaleye tırmanıp kalbi çalacak prensi... Aaa azcık kestirim, adam iple tırmansın oldum !

Olmaz olaydım !!!
Adam boya dokunmadan bi kat atmış... sanki saçlarımın üstüne kısa bir peruk takmışım gibiyim !!!
Aaaa fönlü hali süpeeeer, süperde her gün bıcı bıcı yapan bendeniz için her allahın günü 12 kaaat fön parası bütçeciğime yıkım !!!

Bide neden Armatör sevgili istediğimi anlamıyorlar !!!
Neden miş çaktınız mı köfteyi... :p

Ben saçlarımın üstüne peruk takmış halimle dolanırken aylardır görmediğim, bir şirkette genel müdürlük yapan bir arkadaşımla karşılaştım:

Aaa saçlar kısalmış, hoş olmuşsun dedim...
Ne hoşu dedi... ne hoşu... 1.5 ay sonra ilk defa saçlarım açılacak duruma geldi...
???
Dirseğini göstererek;
20 senedir buramda olan saçlarımın ucundan kestirmeye gittim, adam omuzuma kadar kesti birde bana kahkül kesti !!! Benim gibi şişman (bence harbi balık etli ama o öyle adlediyor kendini) bir kadına kahkül gider mi? hemde şu kadarcık ( 1cmlik bişi işaret etti) Oturup ağladım, ertesi gün çekimim vardı, peruk takıp katıldım programa !!! Adam demez mi çok şirin oldun...
!!!

Ya...
Hiç bir erkek, ulen kısa kesti herif, peruk mu taksam, uzayana kadar atkuyruğumu yapsam, kafada sağdan soldan çıkmasınlar diye takılı 20 tokaylamı dolansam derdi yaşamaaaaz !!!
Ama biz hatun milleti yaşarız...
Kendimizi öz güvensiz, çirkin, kurbağa akla ne gelirse öyle hissederiz !!!
Hiç saçımı boyatmamış biri olarak umduğu renge boyanmamış bir kadının hislerini ancak tahmin edebilirim;
Kızıl dedim, havuç oldum yaaa... Allahtan günümüzde bu renk moda da...

Ya... Biz siz erkelerin 40 yılda bir okşadığı, dokunduğu, kokladığı saçlarımıza ne kadar hassasça yaklaşıyoruz...
Güzel koksunlar, parlasınlar, yürürken savrulsun, dalgaları çıksın, elektriklenmesinler vs diye uğraşıyor, en basit işlem olan bi uçlarından kırptıtmayla bile kuş gibi kaldık böööö insan içine çıkamayız biz olabiliyoruz...

Geçmişte kendimi çoook kuş etmişimdir..
Şayet ergenliğimle ilgili fotoğraf göremiyorsanız albümde anlayın ki kuşmuşum kuuuş...

1 ay kadar sonra saçlarım atkuyruğu olmaktan çıkacak...
Üstlerle dengeli bir hale getirmek için altlarda kırpılmak zorunda...

Ah ah ben nedim sana dolunay !
Senin yüzünden 40 yıllık kuaförüme gitmedim...
Ah ah... Erdoğan'ım benim... ben 1 parmak derim o yarım parmak keser... kadınları anlayan, kırpıp bırakmayan tek erkek kuaför oyken sen git !

Bu konuda aslında süper güzel geyik hikayeler vardır ve süper bir yazı yazılar...
Bu yazı bu konun eskizi olsun...
Ben daha sonra şahene bir hikaye yazdırıveririm animalalh...

İzninizle saçlarımı toplamam gerekiyor...
Evet başına takma tokadan başka şey... lafı uygundur... :p

Hiç yorum yok: