Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

31 Ocak 2008 Perşembe

Gündüz niyetine, hayırlara vesile...

Hayırlara olsun... olsunda...
Hala içimde gözlerimi açtığımdaki his var...
İyi mi kötü mü derseniz... nötr !

En son onunla msjlaştım...
Yatağıma girdim, tv'mi açtım... miss...
Zzzzzzz... Hoooooor...

Derken onu gördüm, mavili-grili... Yüzünde güller açıyor... Nasıl mutlu... bende karşılaştık diye...
Ama yanında onun sakinliğinde, onun dudak inceliğinde tanıdık, bildik bir hatun...
İkisi nasıl uyumlular...
İkiside koltuğa uzanıyorlar...
Boyları nasıl uzun... Way diyorum hatuna, sen bu kadar ince uzunmuydun?
İkisininde gözlerinde güller... ikiside ince dudaklı...
Dudaklarına bakıp, birbirlerine çok uygunlar diyorum...
Benimle olmazdı.
İçim burkuluyor...
Neeeeext... diyorum içimden... ikisininde dudakları ince, ikiside mutlu, benimle olmazdı... ben deli fişeğim ! Be adam git yanımdan ilgilenme benimle !!!

Napmalı derken, bir yerde üstümü değiştiriyorum. Siyah bir mont ve şort giyorum.
Rüya bu, silahım olarak ince uzun bacaklarımı göstermeyi uygun görüyorum herhalde...
Bir motor çıkıyor ortaya bi yerden... Ona biniyormuyum, binmiyormuyum hatırlamıyorum... Hatırladığım filmlerde olan, karanlık, ıslak, teneke dolu ama ıssız olmayan bir sokak...
Gece karanlığında şortlu ben !
Sonra yine o...
Bacaklarımı göstermeye gittim herhalde... Nasıl şen kahkahalar atıyorum yanında... İplemedim dercesine... Kahkahalarım nasıl yalan geliyor...

Sonra, bal rengi barakalar görüyorum... Alt katı otel !
Ve seneler öncesinden bir çift.
Kapıyı kitleyemedikleri için sevişemiyorlarmış... odayı bana bırakıp gitmek istiyorlar...
Dışardan baraka görünümlü binanın içi nasıl nefis...
Odayla oynarken, senelerdir görmediğim, Amerika'da yaşadığını bildiğim bir arkadaşımı görüyorum.
Candan bir şekilde kucaklaşıyoruz...
Ve bana ondan bahsediyor:
Çok çirkin bir kadınla evlendi ve Amerikaya yerleştiler diyor.
Amerikaya'mı? diyorum...
Karısı Amerikada okumuş... oyüzden... Evlendiler ama sonra onu bir kadınla aldatıp İngiltereye kaçtı...
Karısı bir kadınlamı aldatmış onu?
Sen çok güzelsin diyor bana...
Sarılıyoruz...
Mutsuz ama ayrılmadılar diyor...
Sarılıyoruz... görüşelim diyoruz... görüşelim...
Giderken sevgiyle bakıyorum arkasından... ben bu çocuğu bu kadar severmiymişim ya...

Şortlu ben kalıyorum...
Güzelmişim...
Ama yine yalnız...
Eskisi mutsuz muş... ötekisi kendine uygun olanı bulmuş, mutluymuş...
...

Gözlerimi açıyorum, içim buruk...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ah canim ozyciim... bosver burma icini ... ruyalarin tersi cikar :))))... guzel gunler sizi bekleeeerrr .... mucuuuukkk....

Adsız dedi ki...

bi de dusununce aklima geldi, sen kalin dudakli misin sanki??? dudaklara takmisin ehehehhe :))