Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Ocak 2008 Çarşamba

Hazine sandığı ;)

Tasarım yaparken, bunaldığımda ara verir kafamı dağıtacak şeylerle uğraşır sonra dahihane fikirlerle kaldığım yerden devam ederim.

Dünden beri beni ve beni tanıyanları şaşırtacak bir konuda sörf yapmaktayım;
Değerli taşlar !

Maksat beğendiğim Bulgari ve Tiffani yüzükleri inceleyip kısa süreliğine güzellikler hayal alemine dalıp işime dönmekti.
Ama olmadı olamadı !

Kaç yaşımdayım leeen, adam gibi bir yüzüğü hak etmiyormu bence güzel olan parmaklarım ellerim, moduna girdim veeee almaya karar verdim.
Marka çekişmesinide Bulgari kazandı !
Dün öğleden sonram, Türkiye'deki temsilcisi, bu konuda güvenilecek eş-dost filan aranıp, kaç para, ay başına kadar rezerve edermisinizle geçti... !

Tek taşımı kendim alırım kıvamında bir yüzüğe gönlümü kaptırıp maddi ve manevi olanaklarımı ona doğru yönlendirmişken, sabah sabah google'da elmas, yakut, safir ve zümrüt sörfü yaparken buldum kendimi !!!

Burcumun hiiiç hissetmediğim özelliği olan, pisişiklik özelliği yakında bir piyango çıkacak sinyallerini aldı galiba.

Tayni tayni bir inci küpem bilem yokken, yakut, safir neyime !!!

Seneler evvel bir arkadaşım, kadınlığımı kullanmama nedenim olarak yaşımı sorumlu tutmuştu.
Hele bir 35 ol, o zaman dekolte giyinmeye başlarsın, kadınlığından zevk alırsın vs. demişti. Bende gülüp geçmiştim... Ben 50'de de tımbırlent botlu olucam !

Hödöööööö !!!
50'ne gelmeden mücevherlere yatırdığın parayla çulsuz kalıcan ve zaten bolluğu olmayan adam denizindeki adamlarda göç edecek masrafsız denizlere !

Kızım internette yakut araştırması yapıyosun !
Elinde paran olsa Mikimato'dan inci set alacaksın hatta adama tasarlatacaksın !!!
Adam 93 yaşındaymış o tasarlayamaz ama yanındakiler yapar, ederler diyorsun...
Hı-hı...

İçime ne kaçtı bilmiyorum.
Taktıkça takasım geliyor sendromundayım.

Hele önce parmağına seninle bağdaşacak bi normaleee günlük bir yüzük al, gerisi sonra...
Ama cık !

Araştırma yaparken, geçen sene bir erkek arkadaşımın sevgilisi için aldığını söylediği safir yüzük geldi aklıma.
Safir mi? olmuştum, sebep?
Safir sadakati simgeler demişti.
Ve kalbimden aşşağıya bi sıcaklık inmişti.
Waaay be olmuştum, benim ne ince düşünceli arkadaşlarım varmış !
Sadakatinin simgesi olarak hatuna safir takıyor ! Ebadı neydi bilmiyorum... ama adam aşmış tekliyi, üçlüyü... (acaba neden sormamışım, bildiğim ben sorardı ama...)

Hiç bir erkek arkadaşım özel anlamlar ifade eden değerli taşcıklar hediye etmedi bana !
Hoş etselerdi de anlamazdım ki;
Adam mavi bi taş almış işte ! derdim.
Mavi bir taş dediğim şey safir olacaktı !

Şincik hangi taş hangi renk olur, anlamı varmıdır araştırmaktayım.
Olur olur bir gün adamın biri duygularını değerli renkli bir taşla ifade etmek ister, bende ayyy ne bu böyle mavi, yeşil, kırmızı (artık hangi renkse) ben siyah severim canım yaaaa şeklinde bir öküzlük yapmayayım diye...

Yok yapmazsın demeyin bende vardır patavatsızlık, en romantik anın içine 40 yıl düşünseniz aklınıza gelmezliklerle etme yetim vardır benim...

Safir burcumun taşıymış ama ben aşk taşı olan Yakutu tercih ettiğime karar verdim efem. Hem Elmastan sonra gelen 2. en değerli taş !
Hıh !
Yakut istiyorum...
Oldu canım... ortalıklarda Newyork Tiffany'den alınma tek taş istiyorum dolanmalarına birde yakutu ekle...

Ben internette bide bekar bi şeh varmıymış araştırayım bence...
Çok masraflı bi hatun olmaya başladım. Adamın petrol kuyuları yoksa zor iş walla memnuniyetimi sağlamak...
:p

Şiiişşşş, her kimsen yakut canım... eee bide Bulgariciğimin yanına yakışacak bi Tiffany tek taşı da... dicem ama ben henüz evlenmeye karar vermedim yuw !
Sen önce bi yakut al canım...

Her neyse ben taşlar alemine geri dönüp fiyatları gördükçe taş olmaya gidiyorum.

Şu yüzüğü bi alim sıra incide...

Tanrım, hormonlarıma naptııııııın yaaa?

Tanrım, hormonlarımdan oluşan istek katsayıma bişi edemiyosak bari adamı ince düşünceli, romantik, değerli taş sever ve alır yollarmısın hııım?

Pazarlık yok mu? Peki...

Peki, tanrım korsan olsam, kocamaaaan bi hazine sandığı bulsam?
:p

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bence sen Iyis'in havasını soludukça kafayı yiyorsun :)... Ne yapıcan ayol yakut'u elması bilmem ne taşını, sen önce üzerinde güzel duracak bir eşofman al kendine. Yüzükmüş, sadakatmiş, geç bunları gülüm geç bunları :)...

ozyozborn dedi ki...

eşofmanım çok güzel tamam mı !!! Benetton ondan üretmiyo artık ! Madem tekstil üreticisisin üret güzelini...
Tasarladın, ürettinde giymedik mi?
hıh !

:)
Bu arada yakut istiyorum teez zamanda !

Adsız dedi ki...

en yakın zamanda ölçülerini alıp sana bir dizi eşofman altı üreteceğim :)

eh yakut da alan bulunur heralde :)... ben alamiciim üzgünüm...