Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Ocak 2008 Perşembe

Koşullarım, davranışlarım yani BEN !

Hiç sevmiyorum yasakları...
Durmadan yasak çiğneyen biri değilimdir ama yasak olan şey beni mutsuz ediyorsa, koşullarımın sağlanmasına engel teşkil ediyorsa çok ama çok sinirleniyorum ve deliyorum.

Özel modemim hakkın rahmetine kavuşunca kurumum yeni modem almayız seni genel hatta bağlarız dedi...
Bağlayın nereye bağlıyorsanız internetim olsun da amaaaa bana o yasak bu yasak demeyin dedim...
Tamam dediler...
Nah tamam !!!

Bir sürü siteye giremiyorum, gelen maillerdeki ekleri açamıyorum, indiremiyorum, çıkamıyorum !

O yasak bu yasak !!!
Budy cıs yapıyor... Aşağıya inip budy denen şahsiyeti budy budy dövmek istiyoruuuuuuum !!!
Hatta bir vürüsçü arkadaşım olsa bütün hattı çöktürtsem yine tatmin olamayacağım !
Öyle böyle değil kızgınlığım yani...

Bilgisayarımda tek bir oyun bile yok !!!
Ya kafa dağıtmak için, sıkıntı gidermek için, iş yokken oyalanmak için, telefonun bağlanmasını beklerken daralmamak için sebepleriyle yüklü olan topu topu iki oyuncuğumda fortmatlanma çalışmalarında yok edildiğinden ve son yasaklardan dolayı hiç bişey indiremediğimden oynumda yooooooooooooooooook !!!

Msn'de yok...
Kaça kaçak kullandığım e-buddy'ye bile izin yok !!!

Sinirliyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim !!!
İki dakikacık snood oynasam gerginlik filan kalmayacak ama...
Yok anasını satayım yoooooooook !!!
Online oynananlarıda pek bi dandik !!! Hııııııııır !!!


Koşullarım sağlanmadığında asabi olurum.
Negatifliğimi, hırsımız günahsızlardan istemeden çıkarmayayım diyede milletten uzak dururum... Ama gel gör beni bilen bilmeyen onlardan çıkarmamı istiyor...

Yanımıza gelmiyorsun?
Uzak otururyorsun...
Bizi öpmüyorsun...

Uzak durmayıp öyle bi öpücek moddayım ki, neye uğradıklarını şaşırıp bi daha hayatlarında öpülmek istemeyecekler oysa ki...

Hiç sevmem anlamsız, manasız sohpetleri...
Merak etmem, bulaşmam...
Bulaşandan hazetmem !

Gelmişim akşam üstü kafa dinlemesine...
Biraz kendimle kalmak istiyorum... Gazetelere bakmak, kahvemi yudumlamak, kafamı dağıtmak, boşaltmak...
Belki keyifsizim, belki sinirliyim, belki kendimden başkasına hatta kendime bile tahammülüm olmadığı bir gün geçirmişim... Canım eve gitmek istemiyor... Gelmişim işte... İnsan gibi merabamı diyip geçmişim bir yere... Bırak bi kendimle beni yaaaa !!!

Hemen gelsene, otursana, atlasana, sohpet etsene...
Tabi canım kurulu maymunum ben !

Ruhuma göre davrandığımdan beni arıza olarak adlandırıyorlar.
Kendileride ruhlarına göre davransalar sorun kalmayacak aslında...
Canları konuşmak istemesede konuştuklarından, dinlediklerinden, güldüklerinden anlamıyorlar...

Zaman zaman kendime yeni mekanalr bulmak istiyorum...
Müdavimi olduğum, ne yediğimi ne içtiğimi bildikleri ama dokunmadıkları...

Gelir gazetesini, kitabını okur yer içer gider...
Budur abi !!!

Ama bizler gibi neredeyse her gün görüşülen, her müşteriyle can ciğer olduğumuz mekanlarda (yanlış anlaşılmasın bu çok güzel birşey) yaşanılan şey bir ilişkiye dönüşüyor.
Kadın-erkek, aile-çocuk ilişkisi gibi oluyor...
Onu yaptın yapmadın, bunu ettin etmedin !

Ulan rahatlamaya geliyorum !
Güzelim evim dururken neden geliyorum acaba?
İşle ev arası zamanda geçiş yapmak için freshlenip sonraki zaman dilimine adım atmak için...
Ama yok, kendi ruhumun arzu ve isteklkerini bırakıp milleti mutlu etmeliyim...

Seviyorum ilgi alakayı, müdavimliği ama boğulmakta istemiyorum.
Her davranışımı ona buna göre ayarlamak istemiyorum.

Ben yanlızlığı seven biriyim.
Çokluklardaki teklikten keyif alıyorum.
Biliyorum başımı çevirip iki laf etsem kaynaşacağımızı... işte bu güzel...

Ben ve biz olacağımızı bilerek ben olmak istiyorum !

Oyun indirmek istiyoruuuuuum !
İnsanalrın beni kendi kalıplarına göre değerlendirmesini, beni bir kalıba sokmalarını istemiyoruuum !
Her gün öpüşmek istemiyorum !
Her gün polyanna olmak istemiyorum !
Tanıdık mekanlarda tanıdık yabancı olmak istiyorum !
Snood oynamak istiyorum !

Çok ama çok sinirliyim budy ! anlıyomusun?
Yarın bloguma girişimide engelleyinde bak noluyo o zaman !

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Pardon bayan sizi gözüm bi yerden ısırıyor. Tanışabilir miyiz? Arada iki çift laf etsek de sonra siz yine suratsız olsanız :P. Gerçi kola içmek zararlıdır ama siz için ben bişeycik demem :). Ama yani arada bir beni öpmenize, ilgi alaka göstermenize de bişey demem. Zaten kasanın yanında zıplamam da yasaklandı ben gidip evimde zıpliim bari :)... Ben sizi bu suratsız halinizle seviyorum bayan, sizden bana fırsat kalmıyor asabi olamıyorum, memnunum buna, gerçi hani şimdiye kadar bir asabiyetinize de şahit olmadım ya neyse, siz kendi kendinize asabisiniz sanırsam ahahaha... Seviyorum sizi bayan, bi yerden gözüm ısırsa da, ya da aslında hiç tanışmıyor olsak da :*