Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Aralık 2007 Salı

Bir adam istiyorum...

Bir gün arayla ikisi de bana aynı şeyi söylüyor...
Gülümsüyorum, hatta gülüyorum...
Daha farklı bir yorum beklerken, onlar yazılarımdan senin bir aşk zamanın gelmişi çıkarıyorlar...
Bilmem... belki de gelmiştir... O kadar farkında ve arzusunda değilim...
Evet zaman zaman aaaaaşk istiyorum oluyorum ama sonra aşkı bir ilişkiye dönüştüren ufak hayaller usuma üşüşmeye başlayınca da... Onları bir güzel kovalayıp of... dertsiz başıma ne diye dert alayım, benden keyiflisi mutlusu var mı oluyorum...

İnsan nankör kediden de fena bir yaratık...
Çiğ süt emmişten ne beklenir işte !

Hem olmayanı istersin, olunca da olmayanı...
Dengesizlik hakim gönül konularında bende...

Her ikiside aşk lazım artık diyor...
Evet şu kış günlerinde, konyakla bedeni ısıtmak yerine adamı battaniye yapmak hoş olur olmasına da...
Oooo... düşündükçe ilişki oyununun kuralları beni germekte...
Germekte ama düşünmeden de edemiyorum...

Bir adam istiyorum:
Güne bensiz başlayamayacak...
Güne gözlerimde kendisini görerek başlayacak...
Yataktaki sıcaklığımda elini gezdirip beni arayacak...

Bir adam istiyorum:
Benimle gülüp, benimle ağlayacak...
Eğlenceli, anlayışlı, duyarlı...
Muzurluklarıma muzurca cevap veren...
Şakamla ciddimi ayırt eden...

Bir adam istiyorum:
Yaptığım çiğ ve yanmış yemekleri zevkle yerken ellerimi öpen...
Mutfağa girip yemek yapan ve elleriyle yediren...

Bir adam istiyorum:
Şişelerde değil, gözlerinde sarhoş olacağım...
Denizde değil, onda dalıp yüzeceğim...

Bir adam istiyorum:
Beni dinleyen, dinlerken akıl vermeyen, dinleyen...
Huzur ve güven veren...
Bazen bir liman olan...
Yanımda olan...
Yanında olduğum...

Bir adam istiyorum:
Hayat ağır geldiğinde hiç konuşmadan, sormadan saatlerce göğsüne sığınıp ağlamama izin veren...

Bir adam istiyorum:
Hayatını benimle paylaşan...
Annesi, kardeşi, arkadaşı, sevgilisi, kadını olduğum...

Bir adam istiyorum:
Bir sigara içimlik zamanda beni özleyen...
Özlediğim...

Bir adam istiyorum:
Dostum, arkadaşım, dert ortağım, sırdaşım, babam, erkeğim olan...

Bir adam istiyorum:
Ellerim ellerinde uyuyan...
Sevdiğim...
Seven...
Kokum bedeninde dolaşan
Kokusu bedenimde dolaştığım...

Bir adam istiyorum:
Tüm olumsuzluklarımla, huylarımla, huysuzluklarımla, beceri ve beceriksizliklerimle, başarılarım ve başarısızlıklarımla her şeyimle beni isteyen, seven...
Hastayken başımda bekleyen, burnumu silen...
Ailemi aile bilen...
Neleri sevip sevmediğimizi bildiğimiz...
Detayların hediye olduğu...
Dikkatin önemli olduğu...
Gözümden düşen tek damlada içi acıyan...
Uzun saçlarımı saatlerce seven...
Göğsünde uyutan...
Öpücükleriyle uyandıran...
Herşeyi paylaştığımız...
Dünyayı dolaştığımız...
Gözlerinde kendimi gördüğüm...
Birlikte nefes aldığımız...
Onsuz Leyla olduğum, bensiz Mecnun olan...

Bir adam istiyorum:
Yüzümdeki gülümsemeyi arttıran...
Kahkahalarımla dünyayı çınlattıran...
Onun beni sevdiği gibi onu sevdiğim...
Bir sigara içimlik zamanda içime özlem düşüren... düşen...

Bir adam istiyorum:
Bastonlarımızla kaldırımlarda el ele yürüyeceğimiz...
Son nefesimizi birlikte vereceğimiz...

Bir adam istiyorum:
Beni seven...
Onu sevdiğim...


(Carna ve Engine...)
Mevlana demiş ki: İnsanın değeri aradığı şeydedir... ;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hani demiştim ya yazıların beni bunalıma sürüklüyor diye, ilk defa okurken güldüm. Ozyyyyy yok böyle bi adam yahu. Ben daha bu yaşımda keşfettim bu gerçeği, uyan Ozy'cim uyaan :)... Şaka bi yana bu yazdığın hepsinden daha güzel ve içten olmuş, içe işleyen olmuş, gerçekten zamanın gelmiş senin :*...

Adsız dedi ki...

Evet böyle bir adam yok olamazda, durup dururken hiç bir adam böyle değildir...Ama sıradan bir erkeği böyle bir adam yapan ne olabilir? Tek bir şey... Kadınına duyduğu sevgi... Hangimiz her ilişkide aynı şekide davranıyoruz? Sebebi nedir bu farklılıkların? Duyulan sevginin, devamında saygının, inancın, güvenin, serbest bıraktığı duygular bunlar hep birbirini besleyen. Önemli olan sıradan bir adam böyle olabildiğinde kadının bunların altında ezilmeyerek, istediğini almağa yetcek cesareti gösterebilmesi... Hayat sebepler ve bahnelerle dolu iyis'ten eve dönene kadar yüzlerce yerlerde seç beğen topla... Tanrıların oğulları ve kızları değiliz. Hatalar bizler için, farklılıklar ama ne demiş şair büyük aşk büyük yürek ister diye, cesaret ister diye. Yoksa yaşanan sadece kenarlarını yalar ama içini doldurmaz, ya durakta inersin yada cesaret eder son durağa kadar gidersin nereye giderse...