Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

12 Aralık 2007 Çarşamba

3 erkeğin hissettirdikleri...

Sevilmekten daha zoru sevmek diyor...
Birini içine almak, içine sokmak, güvenmek ve inanmak sevilmekten daha zor diyor...
Yüreğim cız ediyor onu dinlerken...
Ortalarda sevilmek için dolanırken aslında seveceğimizi arıyoruz...
Biri bizi severse o kişi seveceğimiz kişi değilse o kadar sevilmek istiyorum ben nidaları boşa gidiyor...
Sevilmekten çok sevebilmek dert !

İlişki iki kişiyle başlıyor ama tek kişi tarafından fes ediliyor diyor...
Yüreğim yine cız ediyor...
Bir taraf hala severken öbür tarafın sevmiyorum demesi...
Bir insanın artık sevilmediğini öğrenmesi kadar kötü ve koyan bişey bilemiyorum ben...
Sevgi niye biter?
Davranışlardan...
Millete nasıl der insan artık sevmiyormuş beni, sevgisini bitirmişim ben diye?

Sevilirken sevilmemek ölüm gibi bir şey...
Yüreği cız ediyor insanın...
Anılar üşüşüyor...
Ne kadar kapanmış olsada yaralar, kırık kemiğin yağmurdan önce sızlaması gibi, izi kalmamış yaralarda sızlıyor...
Yüreğim cız ediyor...

...

Hala onu arıyorum diyor...
Seneler geçmiş olsada hala onu arıyorum...
Yüreğim cız ediyor...
Gülümsüyorum...
Sorunumuz şu diyorum: 20'li yaşlarda böylesine, tutkulu, çok sevdiğimiz bir ilişki yaşamamız. Yaşımızın gerektirdiği yerine, daha derin, daha izin bırakan birşeyler yaşamamız... Kafada bitirebildiğin anda herşey normale dönüyor... Şu an şu kapıdan içeri girse, hatırladığın gibi öpüşmediğinizi, kokmadığını fark edeceksin... Ama bunu düşünüp, yapmak yerine bir hayalete tapmayı, inanmayı sürdürmek daha kolay geliyor...
Yüreğim cız ediyor...

Genç yaşlarda yaşanan, bıraktıkları izlerden veya bir daha öylesine ne sevmeye ne sevilmeye izin vermediğimizden büyük olarak adlettiğimiz aşklar sebebiyle aşk yaşayamamak...
Oysa ki öylesine sıradandılarki...
Oysaki bizi onlardan daha çok sevecek, aşkı tattıracak ne insanlar var görmediğimiz, tanışmadığımız...

...

İlişki, hele evlilik zordur diyor...
Bir erkek olarak yapman gereken o kadar çok şey vardır ki... yaparsın ama yine de yapmamış olursun...
Gülümsüyorum...
Bir ilişki yaşamanın zorlukları geliyor aklıma...
Saçma sapan konuların talıkması, büyütülmesi, beklentiler, sorumluluklar...
En iyisi ilişki yaşamamak oluyorum...
Oh dertsiz başım, bilmem ne aşım...
En güzeli dile getirilmeyen duyguların eşliğinde tatlı tatlı flört etmek diyorum...
Aşkın ilk hali en güzeli değilmidir?
Kadınlar aşık olmaya aşık değiller midir?
Aslında ben öyle değilmiyim...
Dile gelmeden, sorumluluk almadan ufak ufak ilgilenmeler, bakışmalar, gülüşmeler, ufak dokunuşlar... birbirine sahip olma duygusu yaşanmadan sevişilebilse de bu flörtlerde ama işin içine ten girince işler daha bir karışır nedense... Olmaz... Olamaz...

...

Dışarı çıkıyorum...
Sabahın ikisi...
3 erkeğin benim içimde estirdiklerine, rüzgarda karışıyor...
Sevilmekten çok sevilecek aranıyor...
Geçmişin hayaletlerini silmek istemeyince silinmiyor...
İlişkiye başlanınca herşey bataklığa dönüyor...
En güzel, en tatlı şey flört etmenin dayanılmaz keyfi de...
Yokuştan aşağıya inerken yüreğim cız ediyor:
Galiba bitti...
:(

Hiç yorum yok: