Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Kasım 2007 Salı

Sinir oluyorum 1. perde !

Sinir oluyorum;
Yolda adam gibi yürümeyenlere...
Çocukken bize sağdan yürünür, merdivenin sağından çıkılır diye öğretmediler mi?
Ben öyle öğrendim !
Yolun sağından yürürüm
Merdivenin sağından çıkar inerim
Karşıdan karşıya geçerken sağdan geçmeye çalışırım
Şemsiyemide kimsenin gözüne sokmam, yol veririm !!!

Ama yok !
Kimsenin buna dikkat ettiği yok !
Kafalarına göre yürüyor, iniyor-çıkıyor, yol vermeyip, şemsiyeleriylede kimin gözüne soksam acaba oynuyorlar !!!

Memlekette üniversiteye kadar görgü- kentte yaşam eğitimi verilmeli !!!

Sinir oluyorum:
Genceik halimle bile adım atıp çıkamadığım kırmızı taşlı kaldırımlara!
Medeniyet yükselmektiri, kaldırımları yükseltmek olarak algılayan zeki memleketim benim...
Az kaldırımların yüksekliği az, biraz daha yükselt ! Taşlar oynak olsun su sıçrasın, topuklu ayakkabının topuğu kaldırımlarımıza feda olsun ! Yaşlı, sakat ve bebek arabasındakiler evinde otursun ne işleri var dışarda... dimi ya !!!

Sinir oluyorum:
2 kişinin zor geçtiği kaldırımlarda reklamlı duraklara !!!
Korunmalı, kendini belli eden avrupai reklam panolu durak lazım... Kaldırım darmış, geçebilmek için yola inmek gerekmiş... bana neeee... ben reklam gelirime bakarım !
Bak abi !!!
Bi gün İstanbul'un tüm sokaklarında ki reklamlı, yer kaplayan, yayalara geçit vermeyen durakları yakıcam !!!

Sinir oluyorum abi !!!
Kentte yaşayıp, kentli olmayı bilmeyen, kentli bilincine ve aidiyet duygusuna sahip olmayan herkez ve kurumla savaşöak için bir çete kurup eylemler gerçekleştirmek istiyorum !!!

Adam şamsiyeyi çekmiyor mu?
Alacaksın elinden şemsiyeyi, gözüne sokacaksın, iyice çevireceksin... gözü şemsiyenin ucunda sallanır bir şekilde yoluna yollayacaksın; arkasından da sağdan canım sağdan diyeceksin !!!

Merdivende inadına senin üstüne üstüne inmeye veya çıkmaya çalışanlara çelme takıp düşürüp, merdiven boşluğundan yuvarlayacaksın !!!

Evet abi 80 yılların büyük geyiğini bende yapıyorum ve ancak bu iş böyle çözülebilir:
Taksim meydanında salllandıracaksın 2 tanesini bak yapıyolarmı bidaha...

Ey milletim, karşıdan karşıya hurraaaa diye geçerseniz elbette zig zaglar çizmek, milleti itelemek zorunda kalır, ışık söner siz hala yolun ortasında ne taraftan karşıya geçicem ben, bön bakışlarında dolanar kalır olursunuz !!!

Sağdan gidilir, sağdan dönülür...
Sağdan çıkılır, sağdan inilir...
Şemsiyeler hafifçe müsait olunan tarafa eğilir...
Trafik ışığı yandığında meydan muharebesi çıkartılmaaaaaaaaaaaz !!!
Zaten daracık olan kaldıırmlar luzumsuz kütlelerle karınca geçidi haline getirilemez...

Kentlilerim beniim.... Ah ah... doğanıza dönün desem doğa bile sizi barındıramaz !!!

Hiç yorum yok: