Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Aralık 2009 Pazartesi

60 dk'da 60 öneri...

Home tv'de 60 dk'da 60 öneri diye bir program var...
Öylesine zaplarken buldum meraktan izlemeye başladım...

Acep Amerikalılar pek mi aptal bişiler...
Hatun öyle öneriler sunuyor ki içlerinden sadece bir kaç tanesi hııım olabilir dedirtiyor sadece...

Hatunun önerilerinden bazıları şunlar:

Kaş alırken canınız mı yanıyor diyor...
Eee yani...
Bunun için naparsınız diyor...
Buz sürün derler yada hafifçe soğuttuğunuz bi havluyu ama genellikle yapmayız diyorum... ( Bu arada hatunu izlerken kendi kendi kendime konuşuyorum eheee)
Çocuklarınız diş çıkarırken kullandığınız ağrı giderici kremi kaşlarınıza sürün diyor...
Çocuklarınıızn diş ağrısını gideren şey sizin kaş acınızıda giderir...

Yani olabilir pek bi mümkündür dicem ama, evde çocuk yok...
Kremi denememek için ürettiğim bahaneye bak !
Bu arada cinyıııs bendeniz, acep bu krem 3 defa kanal tedavisi gördüğü halde siniri kalmamış olduğu doktorlar tarafından wallah billahlarla beyan edilen ama arada inatla ağricam ben diyen dişimede yararmı oluyorum?
Alıp denemeli... Hani ağrı kesicilik olmayan ağrılar vardır... Onlar için işe yarar mı acep diye düşünürken hatun yeni bir öneriye geçiyor...

Kokteyl elbiseleri...
Hatun LA'de program yapıyor... Orada ki ikinci el mağazalarıyla memlekettekiler pek uyuşamayacağından hatunun önerileri bana cazip gelmiyor...

Ordan vakit ve paradan tasarruf için evde manikür-pedikür önerisine geçiyor...
Yolda zaman harcayıp evde yapacağınız işi aksatacağınıza eve gelip hizmet verenlerle çalışın!
Oldu canım, astarı yüzünden pahallıya çıksın !!!
Zaman ve paradan tasarruf diyor ama önerdiği çözüm daha pahallı bişi... Yolda biz daha çok para harcarmışız eve gelince ı-ıhmış ! Süper zeka ötesi bi yaklaşım olarak geliyor bana bu fikir ve amanın ne saçma programlar yapıyorlar diyorum ama merakla ne saçmalayacak yine diyerektende zaplayamıyorum...

Bir sonraki önerisi valiz seçimi ve hazırlığı oluyor...
Bir anne çıkarıyor ekrana... Hatun çok bölmeli pratik valizleri gösteriyor... Bunlardan alırsanız şöyle olur böyle olur diyor ve dünyanın en zeki ötesi annesi ifadesiyle çocuklara hazırladığı yolluk oyun-yemek çantasını gösteriyor !!!

Hiç bir anne bunu akıl edemezdi !!! Çocukları seyahatlerde oyalamak için bir çanta yapmayı!!! Süper abi... Hatun atam profesörü olacakmış ama gitmiş anne olmuş dedirtiyor...

Sonra bu süper anne, çocuklarının giysi valizini düzenli hazırlamak için ne yaptığını anlatmaya başlıyor... Buzdolabı poşeti alıyor ve çocuklarının her takımını ayrı bir poşete koyuyor... Günlük kıyafet seçimi için zaman harcamamış oluyormuşuz ve valiz düzenli kalıyormuş böyle yapınca !!!

Millet olarak buzdolabı poşetini alıp kullanmayan bizler gidip valiz hazırlamak için kullanıcaz... ! :))
Bunu gerçekten uygulayan olurmu acep? Poşetsiz düzensiz ve aradığını bulmak gerçekten zor mu oluyor? Ben cevaplayamadım bu soruyu... Giysileri poşetleyip ne giydireceğini hazır bi halde paketli bulmak eblekçe bi yaklaşım olarak geldi bana....

Oooo nooo takımları hazırlamamışım... Şimdi ne giydireceğim o noooooo !!! :p :)))

Süper zeki ötesi hatunlar ayakkabılardan yer kazanmak için kocamaaan erkek patileri içine hatun patilerini yerleştirin dediler. Şincik onların memleketleri temiz dicemde yinede ayakkabının altı bal dök yala kıvamında temiz olamaz... Hiç birşeye sarmadan ayakkabılarımı erkekimin patilerinin içine sokarsam hijyenik omaz ki buuuu !!! Hijyen derdi olmadan valiz hazırlama... Eee hijyeni umursamıyosak süper be apla... Şu buzdolabı poşetlerini burdada kullansak olmamıııı? hı? :p

Apla şampuan vs. taşımamak içinde yine buzdolabı poşetlerini öneriyor...
Bence buzdolabı poeşeti üreten bi firması var sanırsam...
Şampuanları, vücut losyonlarını poşetlerin içine dökecekmişiz, bide üstlerine ne olduklarını yazan bi etiket yapıştıracakmışız... Valizimizde yer kaplamayacaklarmış, eve döndükten sonrada akılmış dökülmüş veya küçük tayni kaplarla uğraşmayacakmışız...

Ey gözünü sevdiğim gelişmiş memleket insanıııııı... Bizim evlerde biten kutuların içine su konur iyice içindeki bitirilir... Ve öyle atılırlar... taşın suyunu çıkarmak gibin bişidir bu! Senin gibi amaan içinde şampuan kalmış ama tatil bitti eve döncem atiim ben bunu mantığında olamaz Türk insanı...

Eee tabi gelişmiş Amerikalı nerden anlayacak bilecek gelişmemiş-garibanın halini... :p

Apla süper ötesi fikirler sunarak bitirdi programını...
Bi dahaki programını dört gözle bekliyorum...
Bakalım düşünüp düşünüp nasıl çözüm getireceğimizi bulamadığımız sorunlarımıza nasıl çözümler üretecek...

Ben derim ki buzdolabı poşeti mühiiim ötesi bişeydir... Her evde bol bol bulunmalıdır...
Burup burup saçlarınızı bilem sarabilirsiniz... Atın eski sağlıksız bigudilerinizi, sarın kafanızı buzdolabı poşetleriyle...

Şşşşş nasıl bende süper öneriler üretebiliyorum yaniiii... :p

Cinyııııs önerilerle görüşmek buluşmaaaak üzereeeeeee sağlıklı poşetli günleeeer :p

Hiç yorum yok: