Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Aralık 2009 Perşembe

Azgın evli tekkeler...

Kocaman adamları hiç anlayamıyorum... Hoş illa anlamakta derdim değil ya neyse...
Antropozunu küçük küçük çapkınlıklarla atlatmaya çalıştığını bildiğimiz koca abi, altatma ve yakalanma üzerine bir teori sunuyor bize...

İş üstünde yakalansan bile inkar edeceksin diyor !!!
Ben yanlış gördüm kıvamına getireceksin diyor karşı tarafı...

Bu yaştan sonra çocuklarımın analarını terk etmem amma velakin çiçek koklamayada devam ederim mantığında abi...

İğrençsiniz demek istiyorum ama diyemiyorum...
Evlilikte o şu bu bitmiş... Ama sürüyor... Bu yaşyan sonra yeni bir hayat yerine göz yumularak, affedilerek aynı hayatın devam ettirilmesi amaç...

Ama yani ıııyk yaaaa !

Çok param olsa diyor, eşime ayrı ev ve para veririm sende bi çıtırla yaşa derim diyor...

O noo yani...
Yıllar sonra bu noktaya mı geliniyor yani?
Emeklilik parası yerine, ilerde ayrı aşk hayatları yaşamak için mi para biriktiricez yani?

Aç erkek milletinin çükünü kesmek istiyorum! Üzgünüm bunun daha kibarcası yok!
Bir zamanlar güzellik yarışmalarının birinde dereceye girmiş benden çıtır hatun bile kocasının doymazlığının kurbanı olabiliyorken, güzelliği tesillenmemişler, saçlarını süpürge edip hayatı paylaşmış olanlar napsın?

Ay yeter herif benim üstüme çıkacağına başkasının üstüne mi çıksın mantığı?
Boşanmayalım, bilmeyeyim ama ne halt yerse yesin mi?
Yaşlılıkta bir yoldaş mantığı mı?

Be adamlar ne dir bu her deliğe girme arzusu ve tatminsizliği ?
50'de hala çıtır ve yasak aşk peşinde...
Toprak'a kızmamak lazım... Zaten çoğunluk olarak kadınlar tepki gösterdi 70'likle 18'likin aşkına...

Çok pis yakalandım diyor ama inkarla paçayı sıyırdım...
Canım benim, ben olsam pipini kesip eline verir, şimdi daha rahat delik avı yaparsın, pantolonunu indirme zahmetin ortadan kalktı derdim...

Ama kadın dememiş...
Ah kadını her gördüğümde ben utanıp alı al moru mor oluyorum...
Adamın yediği haltları bildiğimden adam yerine ben utanç yaşıyorum...
Gün içinde aşkıyla civelekleşip sonra karısına bişey olmamış gibi sarılıp bizimle keyifle muhabbetler etmesi midemi bulandırıyor... Bişey değil bi gün kusucam üstlerine...

Marifetmiş gibi birde çapkınlıklarını anlatmıyorlar mı?
Ah bide kadınlar bişeye benzese...
Wallah billah 20 hatta 30 küsür senelik evlilik sonrasında benim başıma böyle bişey gelse tüüüüh diye suratına tükürür zevksiz adam diye terk ederim. Bari biraz bişeye benzeseydi !

Tabi kadın ve erkek mantığı farklı işliyor...
Kadının aldatmayı seçtiği adamda muhakkak bir artı durum söz konusudur...
Ama erkekte ufaklığın başını sokacağı her hangi bir sıcak yuva olsundur...

Aldatan aldatana...
İğğğreeeenç...
Bana ne bize ne de... Bir şekilde o hatunlarla ve eşleriyle karşılaşıyoruz işte... O zaman oluşan rahatsız hissiyat durumu çok kötü oluyor. Samimiyetten uzak bayağı bir ortam... Görüşmek istemiyorum desem sebep senin ufaklık desem hödööö dicek adamlar... Sana ne oluyo? Doğru bana ne oluyo da pek etik olmuyo durum o bakımdan...

Yaş ilerleyince evliliklerde 3 maymunluk sendromu oluyor sanırsam...

Tek eşlilik insanlara göre değil diyenler bence erkekleri kastetmişler ama açık açık diyememişler...

Karılarda da akıl yok anasını satayım... Bilmem neresine ak düşmüş heriflerle seks ne kadar güzel olabilir ki?
Tecrübe mi?, para yeme mi?, babişko arayışı sendromu mu?, ben bilmem kimi götürdüm naber zaferi mi?

Iyyyk ıyyyk ve ııııyk !!!

Erkeklerin hepiciğine bi aparat taksak delik arayışları biter mi acep?

Ortalık azgın tekelerle dolu...
Ah ah ben ne dim hemcinslerime... Bunları bu hale getiren bizleriz yahu... Yapmayın etmeyin, kendilerini bi .ok zannettiriyosunuz be yaw!
Koşullarına, cüzdanlarına, şartlarına ve aynaya bakmadan neler yaptırtıyosunuz şunlara...

Beyler, erkek= doğruluk, dürüstlük ve cesarettir. Her türlü haltı yiyip inkar etmek pek erkekliğe sığmıyo be gülüüüüm...

Eminim bi hatun yakalansa inkar etmez yüreklice canım çekti yaptım der. Sonuçları ne olursa olsun...

İş ve özel yaşamımda tanıdığım tüm 40 sonu- 100 yaşları arasındaki evli erkeklerden midem bulanmaktadır efem.

Öööğğğğ öööğğğğğ öööğğğğ... kusmuklarımı kabul ediniz efeeeem... Sizlere daha güzel bi hedeye düşünemiyorum...

Hiç yorum yok: