Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Kasım 2009 Çarşamba

Değişim...

Farkındalık levelım artmış durumda.
Ya yeni yaşımla alakalı yada doğum günümden 3 gün önce yaşanan ölümle...
Nedeni nedir bilinmez ama insanlara ve ilişkilere karşı bi farkındalık durumu söz konusu...
Herkes sanki şeffaflaştı ve ben onların içlerini görüyorum sanki... :p
Mecazi anlamda canıııım, kafayı yemedik merak etmeyin !!! Alt tarafı 3+7=10 olduk! :)))

O kadar yalan-papmacık-ikiyüzlü yaşıyoruz ki hayatımızı...
Kimse kimseye gerçek düşüncelerini-hırslarını-üzüntülerini söylemiyor...
İçinde birikenlere rağmen hayatı devam ettiriyorlar...
Kıskançlıklarla, öfekelerle, çekememelerle...

Bana bi ııyyyk hali gelmiş durumda.
Genellikle her cenazeden sonra bunu hissederim ama şayet benim veya bir yakınımın değilse bu his gelip geçici olur... Ama busefer olamadı malesef... Yakın arkadaşlarımın anneleri o çok bildik kendi cenazelerimdeki ııyyyk hissini hissettirdi.

İyi ve kötü günde insanlar orda olmalıyız mantığıyla gelirler. Sevselerde sevmeselerde genlerimize işlemiş olmalı-bulunmalı durumundan bir sürü insan geliyor... Ne kadar yapmacık ve yalan ahlama vahlamalarla... İlla sarılıp bak ben geldim, burdayımı ıspatlar...

Asıl eylem gerçekleştirilecekken hepsi yokoluyor... Sonra bir daha ortaya çıkıyorlar...

Edilen muhabbetler, gülüşmeler... O nooo ki oo noooo...
Arkadaşların çoğu ortak olunca birden bunca insanla görüşmem şart mı oldum?
Anneleri için başsağlığı dilenirken takınılan yalan tavır benimle başka bir şeyi paylaşırkende pekala takılabilirdi hatta takılıyordu!!!

Daha ne kadar 3 maymunu oynayıp, salağa yatıp, ciğerini biliyorum ama sen çok iyi sakladığını sanıyosun şimdi bunu ortaya çıkarsam rezil olacaksın, senin rezil olman benim pek bi işime yaramayacak o yüzden anlamamış gibi yapıyoruma devam edecektim?

Daha ne kadar sahte sevinçlerini, mutluluklarını paylaşma rollerinde oscarlık yardımcı kadın oyuncu rolünü alacaktım?

Acıdan sevinen, iyi ve güzeli kıskanan, açık olmayan bi sürü insan !!!
Hepimizin sosyal hayatı ehi ehiler üzerinde kurulu...
En can dostlarımıza bile yeri geldiğinde yalan tavır takınmak zorunda kalabiliyorken neden can olmayanlara takınmayalım?

Bilmiyorum bir anda herkezin bir şekilde rolleri çözüldü... Ağızlarından döküleni değil içlerinden söylediklerini duymaya başladım...

Ve birden kiminle neden arkadaş olduğumu düşünmeye...
Ve benimle neden arkadaş olduklarını...

Ve birden size benim ihtiyacım yok oldum.
Farkındalık boyutum tavan yaptı !!! :)))

İnsanları karşıma alıp açık açık yüzlerine söylesem ne değişek ki...
Kendilerince bir doğruları var... Ve bunu uygulamaktan vaz geçmeleri zor... Çünkü herkes birbirine böyle davranıyor...

Kırılıyorlar ve kırılma nedenlerini söylemiyorlar...
Ulan müneccimmiyiz hepimiz? Söyleki bilmeden yapıyorsa birdaha yapmasın! Bilerek yapıyorsa hayatındna def et kurtul!!!
Bir yere-bir yerlere ait olmak içinse dostluğun gel açık açık sebebim bu de! Kaşında ki seni aaay benimle arkadaş oldu sanmasın!!! Maksadının o ortama girmek olduğunu söyle sokalım, yalansız dolansız!!!
Bir adamdan hoşlanıyosan gel açık açık ben bu adamdan hoşlanıyorum sizin durumunuz ne diye sor. Ortada sebep yokken saldırma! Bizde noluyoo leeeyn olmayalım. Dünya ahiret bacımızdır abi, tepe tepe dene şansını diyelim.
Dinlemek istemiyorsan, sorma... İlişki düzeyini iyi ayarla ki millet sana gelmesin...
Empatiyi bir deneseniz... Karşınızdaki de insan...
Dedikodu malzemesi olarak muhabbet etme... Sanıyormusun kimse senin hakkında konuşmuyor...sadece sen yapıyorsun dedikodu...

Mesleki defom gözlem yeteneğim...
Yukarda saydıklarımın çoğu gözlemlerim...
Cumartesiden beri bir kenara oturup izliyorum... İzlediklerim en komedi olandan daha komedi...
O noooo modundayım...

Uzun zamandır bu riya ve gerçek olmayan durumlar rahatsız ediyordu... Minumumda tutuyordum ilişkileri...
Şimdi tahammül sınırımı çoktan geçmiş durumdalar...
Şöyle bi düşündüm ve kafamdan bi liste yaptım... Hangisine ne için ihtiyacım var diye...
Pek yok hiç birisine...
Bi süre birbirmizsiz yaşayabiliriz... Hatta sonsuza dek! :) De sosyal hayat kanunları sebebiyle ehi ehi yapmalıyım... Hepimizin yaptığı şeyi...

Ama bi süre bu ehi ehileride yapmadan yaşamak istiyorum...
Yalan ve riya depom bi boşalsın... Yenilerine yer açılsın sonra...

Hayatta değişmeyen tek şey değişim...
Bu aralar çevremdeki bir sürü insan bir değişim halinde...
Yıldız hareketleriyle mi alakalıdır bilmiyorum ama herkes değişimde...
Benim değişimimde sanırsam farkındalıklarımı uygulamaya geçirmek olacak...
Bir sürü ilişki sil baştan yeniden yazılacak...
Ve bunun sebebi bir cenazede oturup gözlem yapmak... :))

Hiç yorum yok: