Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Kasım 2009 Çarşamba

2. The Big Bang Theory... :))

Tarih tekkerrürden ibarettir noktaaa !!!

Aylar önce yaptığım alışverişler için ne o çeyiz mi düzüyosun diyen hatun aylar sonra benden beter bir halde alışveriş çılgınlığı yaşamakta...

Dün akşam üstü evimde keyif halindeyken aradı hadi kahve içelim dedi...
Üşenmeden kalktım gittim, sohbet sohbeti açtı anaaa saate bi baktık ki neredeyse bal kabağı olacağız.

Evimize doğru yol alırken yolumuzun üstündeki City's'e masumca uğramayı teklif etti... French press'e ihtiyaçları varmış efem, Esse'ye bi uğrayıp bakabilirmiymişiz... Sattlerdir Starbucks'ta oturuyoduk orda neden bakmadın oldum... Çok pahallı dedi... Sanki Esse'de ucuz olacak! Adamlar Bodum satıyolar... Gecenin 21.00'de Nişantaş Desperate Housewiveslar modunda mahallemizin lüküüüs alışveriş merkezine giriş yaptık.

Bir kaç gün önce yazmıştım, biz kadınlar bişeye el atmadan değiştirmeden rahat durmuyoruz diye...

Daha maşşallah supan allah 2 aylık ilişkileri... Ama benimki eve adım attığı 2. gün buzdolabı güccük, fırın yok diye vıdılanmaya başladı !!! Hatta geçenlerde sevgilisinin evinin bahçesinde yaptığımız mangal partisinde uzun süre konumuz bi fırınımız olsa ne iyi olacaktı !!!

Adamı nasıl etkilediyse geçtiğimiz haftasonu sonunda mini fırınları olmuş !!! Şimdi sevgili haklısın buzdolabı küçük diyormuş !!!

O noooo ki ne ooo nooooo!!!
Şşşşş sevgülüüüüü kıymetimi bil bak ! Senin ki sadece sana mum aldırtıyor!!! :p :)))

Esse'de aradıklarımızı bulamadık. Yeni mallar bu akşam geliyor yarına kısmet dediler, bizde mukadderat diyerek ordan çıktııık ve baklayı ağzından çıkardı:

Ozy'yaaa havluları çok kötüü, nevresimleride gel Linens'e gidelim dedi !
Dırınınıııııııııııııııııım !!!
Yuvayı dişi kuşun yaptığı an !
Resmen birlikte yaşamaya başladıkları an!!!

Senmisin aylar önce sevgilinin nevresimlerini beğenmiyorum diyerek gidip nevresim alıp onları teee İstanbul'dan İzmir'e taşımama eheeee çeyiz düzüyo diye dalga geçeeeen!!! :)))))

Kızıııım kadınız biz, sınırımızı, sahipliğimizi belirtmeden duramıyoruz... heyvanlar koku bırakıyo biz eşya ha haaaaaa yürü gidelim, sayende gece gece eğleneyim ! diyerekten girdik Linens'e...

Kampanya varmış...
İlk önce nevresimlere daldı...
Sonra Ozy'ya havlu istiyorum dedi...
Havlu cennetindesin dedim al...
Aslında dedi bornoz, bornoz almak istiyorum...
Yok dedim çüüüüş !!! Kızım manyakmısın önce bi gelip istesin seni sonra bi söz kesilsin... Sonra çıkarız çeyiz alışverişine...
Çeyizlik değil dedi... Bornozu çok kötü !
Leeeyn adamın hayatına ondan habersiz bu kadar müdahale edilir mi? Belkim çok seviyo eski lime lime bornozunu?
Ya Ozy ya...
Leeyn manyak karı, haftasonu babanla yediğiniz yemekte adam zaten gerilmişti, şimdi elinde bide bornozla git, sonra ben senin ühü ühüüüü sevgili istiyom Ozy'lerini yeniden dinlemeye başliiim!!! Yok öyle yağma! Hayatta elinden kaçırtmana izin vermem! İlla bişey alacaksan el havlusu al! Evet el havluları kötüydü... Çaktırmadan selpak'a silmiştim ellerimi...
Hadi hadi... Korkutmadan, usul usul canım...Usturubuyla...

Offf... ki ne oof...
O nu mu alsam bunu mu alsam...
Onun güccüğü var mı bunun bilmemnesi varmı...
Yazık, saatlerdir canı sıkılan satış elemanı bir anda süper alışveriş potansiyeli gördüğü müşterisini elinden kaçırmamak istediğinden sabırla anlatıyor, getiriyor, götürüyor, hesap yapıyor...
Bizimkisi halis muhlis kendi evini döşüyormuş edalarında bulutların üzerinde...
Bu arada sevgilisi arıyor, yiğeni onun için piyano çalıyormuş onu dinlettiriyor...
O la laaaa... Havlu standında romantizm!!!

Bendeniz ise, homur homur vaziyette...
Kendi yatak odam için beğendiğim sisley'in yatak örtüsünün çift kişiliği yokmuş, hangi mağazada var onu bulma telaşındayım!

Hep sevgilinin evine değil anacığımla yaşadığım evcazımada ilgi alaka göstermem gerekiyor canıııım ! :)))

Ev düzme ve alışveriş yapma hormonları tavan yapmış yerli malı yurdun malı desperate housewiveslar olarak saat 22.00'yi geçerken City's'i az zararla terk ettik.

El havlusu yüzünden bir insan bu kadar mı mutlu olabilir canım? Keşke bende yatak örtümü bulabilseydim bende böyle mutlu olabilseydim dicem de anam kesin bıdı bıdı edecekti... Bulamayıp almamak daha hayırlı oldu sanırsam benim için... :p

Eheee benim bi nevresimimle tealightlarıma laf eden sevgili arkadaşım nasıl bir anda benden beter ev düzme canavarı oldu ya... :))) Kadın milleti böyledir işte! Boşuna dememişler demek yuvayı dişi kuş yapar diye! Ayvayıda yedirirler, helvayıda! :)) İlerleyen günlerde çok eğlenceli alışverişlere şahitlik edecekmişim gibime geliyor!

Açkıııım mısırları al gel izleyip eğlenek! :p

Hiç yorum yok: