Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

13 Kasım 2009 Cuma

Hükümsüzdür... :p

Ben kiiiim kredi kartı kiiiiim !!!
Sevgili bankalar saolsunlar bana çok güzel kartlar yakıştırmaktalar...
Amerikan eeekiiizpresi, vizanın şahı, mahı...
Hepsini kibarca red ettiğimde bana aaaaa nasıl yani bu bilmem ne diyorlar...
Biliyorum ne olduklarını ancak ben elinde parası olacak bi şahsiyet değilim...
!!!
Yani elimde para veya para yerine geçen bişi varsaaaaa özgürlüğün dibini bulurum o bakımdan istemiyoruuuuum !!!

Bankaları bi şekilde ikna etmeyi başarıp ne güzel kartsız kartsız cebimdeki nakit kadar yaşamımı idame ettirirken amcam bir yurt dışı seyahatimizde bana acıyıp, kartsız olmaz diye ek kart çıkartmış !!!

Yaw amcacım geçmişi hatırlatırım sana...
Artık büyüdün...

(Sene 92... Kıprısta öğrenciyim. Yaz tatillerimde İngiltereye postalanıp postalanıp duruyorum. Kendime beynelmineeeel bi çevre etmişim. Şimdilerde görüşmediğim ama o zamanlarda internetin bilem olmadığı çağlarda anti teknolojik görüştüğümüz arkadaşlarım var. Memleketlerine dönmeyip kışı orada geçirecekler... Ben büyük mimar olucağım okuluma dönmüşüm ama aklım onlarda... Şubat tatili gelmiş çatmış... Canım İstanbul'a eve gitmek istemiyor. Londra'ya onalrın yanına gitmek istiyorum. Ben üniversite öğrencisi büyük bi kızım kendi kararlarımı kendim verebilirim canııııım diyerekten okuldan aldığım öğrencidir belgesiyle İngiliz konsolosluğuna gitmişim... Zırt pırt gidip geldiğimden vize bölümündekilerle ahpap olmuşuz...

Dear Ozy bu sefer ne sebeple gidiyosun diyor bana...
Ben açılan ayakkabımın bağını bağlamak için yere eğilmiş laubali ötesi bi şekilde 'geçen sefer hayvanat bahçesini görememiştim, onu görmeye...' diyorum...

Peki diyor ve çakıyor 3 aylık vizeyi...
O la laaaa... Şimdi sırada bilet işlemi var... O tarihlerde ey gidi ey İstanbul havayolları vardı. En uygun Heathrow uçuşu onlarda olduğundan ( aaa şapkasız çıkmam abi gibi bişidir, başka terminale kesinlikle uçmam. Aslında BA'den başka bişeylede uçmazdım ama Kıprıstan uçmuyolardı :( mukadderaaaat ! :p ) biletimi onlardan alıyorum.

Erkek arkadaşım beni havalimanına götürene kadar İstanbul'a ailemin yanına uçacağımı sanıyor. Yani İstanbul'a uçuyorum tabi ama orda inmicem, İstanbul aktarmalı Londra yapıcaz diyorum...
!!!

Yüzünün aldığı hal nasıl nefisti, nasıl şahaneydi...
Neee hesap mı vericem leeeyn daha 20'lik bişiiim, özgürüm heeeyt !

Zevkli ama aktarmalı olduğu için yorucu bir uçuşla akşam üzeri iniyorum Heathrow'a. Valizimi beklarken telefon açıyorum amcama...

Ben Heatrowdayım diyorum...
Nerdesin nerdesiiiiiin?
Şubat tatilimi Londra'da geçiricem...
Paran var mı?
Yok kartım var!
Demek kartın var...
Çaaat !
Biiip biiip biiiip...

Amaaan diyip valizimi alıyorum ve, cebimde nakit para olmadan 1 hafta boyunca Londra sokaklarında arkadaşlarımla gezip tozuyorum!
Gözünü sevdiğimin gelişmiş memleketi... her yerde kart geçiyor yuuw ! Taksilerde bilem !!!
Nakite kimin ihtiyacı olur kiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

Gez-toz, alışveriş yap, ye-iç, konserlere git!

Döndüğümde kartımın yurtdışında geçerliliği iptal ettirliyor. Yerli malı yurdumun malı oluyor kartım.
Bir süre sonra Benetton ve YEM Kitapevinden yaptığım harcamalar sebebiyle, ah bide Kıprıs'ta okuyanların hilesidir, nakitsiz kaldığınızda gidersiniz kumarhaneye jeton alırsınız bi 5-10 dk. takılır sonra jetonları geri verip nakite çevirirsiniz... Sebepleriyle kartım sonsuza dek elimden alınıyor...

95'ten beri ne güzel kartsız yaşarken... Şimdi amcam bana limiti eskisine göre süper ötesi olan bi kart veriyor! Ben bu kartla yine kimseye haber vermeden atlar uçağa dünyayı dolaşırım beeeea !

Dolaşmazmıyım? ı-ıh sıkar artık ! )

Büyümek mi? Eminmisin? Ben ve büyümek...
Kartsız olmaz... Türkiye'de olur ama yurt dışında olmaz... Paran-maran çalınır yada bişey olur paran yetmez... Dursun...
Peki limti ne demiştin?
...
Hödööööö? Eee kem küm eee şey bana güvendiğin için teşekkür ederim... Bu sefer güvenini boşa çıkarmicam...

O nooo o nooooo !!! Bu kart kesinlikle kullanıma açılmayacak !!! Sadece çok ama çok lüzumlu zamanlarda kullanılacak Ozy. (O zamanlarda henüz arabamı satmamıştım) Arabanın benzini biter ve cebinde 5 kuruş paran yoksa filan ancak... Anladın mı beni Oziiiiiiiiiii !!!
Heee anladım.

Evet kendi kendimi anlamıştım... Mantıklı ve olgun Ozy işi sıkı tutmuştu. 1 sene boyunca kart zarfından çıkarılmadan çekmecemde durdu...
Taki... arkadaşlarla iptal edemeyeceğim bir yemeğe gideceğimiz akşama kadar !!!
Param yoktu, vardı da yemeği efor edecek miktarda yoktu ve annemde yoktu kimseden bana birazcık verirmisiniz diyebilen bi yaratıkta olmadığımdan kart kullanıma açıldı !!!

Yine uzun süre kullanılmadı...
Ama bu sonbahar ne olduysa oldu cüzdanımda duran kartı gözüme sokan bi şeytan içime kaçtı !
Normalde herşeyi nakitle alırım.
Nakitim yoksa ayırt ettiririm...

İçime kaçan şeytan yarın alacağına şimdi kartla al, nakiti amcaya verirsin şeklinde bi alışveriş mantığı oluşturdu!

Ekstrelerimde bana değil amcama geldiğinden ben her ay nakitlerimi amcama yatırmaktayım !!!
Sevgili amcam geçmiştekine çok benzer sapıtmalarım olmasada mevcut sapıtmalarıma şu ana kadar ses çıkarmıyor çünkü artık popomu onun toplaması gerekmiyor! Ben çok şükür bin şükür borcumu düzenli ödüyorum ona ama amcam yinede hazır ve nazır bir şekilde bekliyor...

Bu hafta biraz sapıttım...
Eskiden taksit maksit yoktu...
Şimdi hem erteleyip hemide bi sürü taksit yapıyorlar... Kendimi bu cazibeye kaptırdığımdan filmlerde ki elleri kolları paket dolu hatunlara dönmüş durumdayım !

Kışın aldığım bişeyin yazın giymeyeceğim halde taksidini yazında ödeyecek olmam abuk geliyor!
Yani o etek ve ceketler lüzumlumuydu?
İlla makyaj malzemelerin Shiseido olmak zorunda mı?
Network'un 10. yıl kutlamalarına digiturkle katılmak zorundamıydın?
Neden Turkcell sadece teknolojiyle uğraşmayıp sağda solda indirim yaptırtıyor?
Neden?
Neden ben kendime hakim olamayan bi şahsiyetiiiiiiiim?

Bu gidişle Audim olamayacak!!!
Hani doğum günü hediyesi olarak kendine Tiffany'den kolye alacaktın? Naaah alabileceksin artık naaaaaah ! 45'de belki !!!

Önümüzde ki ay tüm nakitimi amcama götürüp yettiği kadar toptan ödeme yapmayı planlıyorum!

Aaay uğraşamicam taksit taksiiiit !!!

Kartım hükümsüzdür, veren geri alsın yada kesip atayım, yeni bir Londra macerasına az kaldı çünküüüüü !!! :ppp

1 yorum:

kredi kartı borcu dedi ki...

bu adresten kredi kartınızın borcunu ogrenebilirsiniz