Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Kasım 2009 Cuma

Hapi bööört meeee...

37 sene önce bu gün doğdum.
Bir kış çocuğuyum...
Hoş yaz, sonbahar, kış, ilkbahar çocuğu olunca ne fark ediyor bilemiyorum ama... :))

3 ve 7 en sevdiğim sayılardandır. İkisinin toplamı ise en bi en sevdiğim...

Bir ay sonra en sevdiğim yıllı sayıya gireceğiz. Yaşımın sayılarının toplamı ve girdiğimiz yıl aynı olacak !!!

Yupppiii !!!

Sevinecek ne varsa? :p


Yeni senenin ve yeni yaşımın bana çok çook uğur ve güzel şeyler getireceğine inanıyorum.
Tüm geçmiş sayılarımı pardon yaşlarımıda sevgiyle anıyor ama 37 kadar keyif vermediklerini kabul ediyorum.


Yaşım büyüdü diye panik olmam gerekirken ben 'ehi ehi sevdiğim iki sayı oldum' şeklinde bir sevinç içindeyim...

:)))


Kendime güzel şeyler diliyorum...

Sağlık, huzur, mutluluk, imkanlarımın artmasını, sevdiğim insanlarla çevrilmiş olan çevremin daha sıkı bir sevgi ve dostluk çemberi halini almasını, sevdiklerimle yaşamayı onlarla keyifler paylaşmayı, dünyayı keşfetmek için gezip tozmayı diliyorum... :)


Daha güzel, daha mutlu, daha aydınlık, daha belirgin günler diliyorum...

Geçmiş benleri sevgiyle uğurlayıp yeni bene kucak açıyorum...
İçimdeki umudu, çocuğu, innaçları, temizliği yitirmeden keyifle yolumu almak istiyorum...


Çok megolomanca olacak ama kendimi herşeyimle çok ama çoook seviyorum.
Huylarımla, huysuzluklarımla, başına buyruk yaylığımla, özgürlüğüne deli düşgün Amazonluğumla...
Taransalarda hep darma dağınık olan bana tek tek beyaz teller hediye etmeye başlayan olgun bi kadından çok afacan bi velet olmamı devam ettiren uzuuun saçlarımı, erimeyen göbeğimi, ilk okuldan bu yana önce gözlük sonra lensli olmama neden olan açık olmayan kahverengi gözlerimi, mesleğimi icra ettiren hala yenmekten kurtulamayıp, tüm manikürcülerin zaman zaman acıdığı ellerimi, boyumu olduğundan daha uzun gösteren kürdan bacaklarımı... kısaca ruhuma hayat veren bedenimi...
Herşeye merak sarıp sonunu getirmeyip sıkılan yapımı...
Yerimde duramayıp ruhuma göre esmemi...
Takmaz takarlığımı...
Vurdumduymaz imajımın altındaki buz dağlarımı...
Hayatın getirdikleriyle geyik yapabilme yetimi...

Çılgın bediş lakabını almama neden olan bence çılgınlık olmayıp ama millete çılgınlık gelenleri yapma yetimi...
Kocamaaaan saf, temiz, iyi niyetli sevgi ve aşk dolu yüreğimi...
Kin tutmaz, kurcalamaz, yargılamaz, olduğu gibi olan...
Beni ben yapan özel-tekil-şahsıma münhasır olan herşeyimi...


Yani nefis bi insanım kısaca! :p Ben kendimi, siz beni sevmeyipte kimi seviceeeeez? :pppp


Güzel gel yeni yaşım...
Hiç olmadığın kadar iyi gel...
Bana yeni ufuklarla, zenginliklerle gel...
Beni çoğalt...
Hem kendim hemde çevrem için ışık olmamı sağla...
Yüzümü daha çok gülümset...
Eski ve yeni benlerin güzel uyumu ol...
Yaşlanmak olma... Gelişmek, güzelleşmek, çoğalmak ol...
Arzu ettiklerimi kocamaaan kırmızı bir kurdelaya sarılmış hediye paketiyle getiren ol !
Mutluluğum ol...
Unutulmazım ol...
Ben ol...


Hoş geldin...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

:) doğum günün kutlu olsun :)
ba-nu