Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Kasım 2009 Cuma

Meraklı kediler

Türk milletinin alakalı olsun olmasın herşye burnunu sokmasına gıcıkım!!!
İlla herşeyi öğrenicez!
Sana neeeeeee !!!
Cık olmaaaaaz, öğrenmezse bilmezse animallah bi yerleri şişer, çatlar, patlar yoksam !!!

Klasik müzük icra eden bir çift var.
Hatun bir üniversitede geleceğin sanatçılarını yetiştiren başarılı bir piyanist, kocasıda İstanbul'un önemli orkestralarında baş kemencı olarak görev alıyor...

Mahallemizin gizli saklı bir yerinde her ay, yer altında son derece güzel konserler verilmekte. Bu çift bu etkinlikleri düzenleyen kuruluşun sanat danışmanlığını ve orkestra yönetimini yapıyor...

Herkes tarafından beyeniyle izlenip, takdir görüyorlar, çocukları sanki izleyicilerin torunu vs...

Geçen kış ne olduysa oldu, sahnede ışıl ışıl parlayan, uyumla eserler icra eden çift ayrıldııııı...
Hemen dedikodular başladı...
Fısır, fısır, kısır kısır...
Aaaa adamın sevgilisi varmış...
Ayyy vah vah... Pek bi efendi duruyodu ! (Hödööö efendi duran insanlar aşk-meşk yaşayamaz mı)
Yazık kadına...
Çocuklarına hele çok yazık...

Klasik ah vah olayları...
Bayılırız ahlanıp vahlanmaya...

Sahnede ki uyum demek ki ev yaşamlarında yoktu. Adam evliyken gidip bir başka hatunla aşk yaşamaya başlamıştı, ohaydı, çüştü ama bu onların özeliydi. Kimse neyin ne olduğunu bilemez kimseye laf söylemek düşmezdi.
Belki kadın kötüydü...
Belki adam...

Bize neeeeeeeeee?
Evet bu kadar uyumlu, başarılı ve sevilen bir çiftin ayrılmasını kimse istemiyor anlıyorum ama dün akşam konserin arasında bir hatun öyle birşey yaptı ki ohaaaaaaa oldum !!!

Ayrılmışlar ancak sanat yaşamlarını uyum içinde devam ettiriyorlar... İlkokula giden bir oğulları var. Sahnede olmasa bile özel yaşamlarında görüşmek zorundalar... Nasıl başardılarsa başarmışlar dostça üretmeye devam ediyorlar hala... Harika birşey onlar adına...

Amma velakin Türk milleti kim kiminle nerde ne yapıyoru öğrenmeden rahat durabilir mi?
Duramaaaaz !
Yanımızda oturan ex banka emeklisi hatun arada çekmiş çocuklarını sorgu sual yapmış !!!
Baban nerde kalıyor?
Siz nerde?
Görüşüyomusunuz? vs...

Ara bitti geçtik yerimize ve hatun iğrenç bir alçaklıkla öğrenip rahata ermesini sağlayan bilgileri bize satmaya başladı !

Anneyle oğul ortaköydeki evde kalıyorlarmış...
Adam annesiyle kalıyomuş, çok ama çok çirkin evli bir kadınlaymış ilişkisi... Oğlan babaneye gidiyomuş babayı görmeye vs...

Çüüüüş yani çüüüş !!!
Gelmişsin 60'na... biriside senin torunlarını böyle sorgulasa hoş mu olur?
Küçücük çocuk, safça sizlerin gösterdiği ilgiyi, sevgi zannediyor, sizlere hürmetinden geliyor yanınıza ve sizde çocuktan al haberi oynuyorsunuz !!!

Babam öldükten sonra bir takım teyzeler banada aynı oyunu oynamışlardı.
Neden öldü?
Nerde öldü?
Neyle geçiniyosunuz?
Babanın ailesi ilgileniyomu seninle?
Annen yeniden evlenecek mi?
Ayyyy yetiiiiiiim !!!
Hödöööö? Kim yetim? Ben mi? O nedemek? Anneeeeeeee bunlar ne diyo yaaaaaa...

O zamanlar tabi ki ebenin... bilmemnesi demeyi bilmediğim yaşlardı... Babam öleli 1 ay olmuş hatun annen evlenecek mi yeniden diye soruyo? Heee babam ölmeden önce annem yeni koca ilanı vermişti, yavaş yavaş görüşmeye çağırıp değerlendiriyoruz cici babaları !!! Töbe töbeeee... :)))))

Neredeyse üniversite bitene kadar ben babam hakkında hiç konuşmadım insanlarla. Çoğu insan babamın öldüğünü rastlantı eseri öğrendi.

İnsanların abuk ve terbiyesiz sorularından kurtulmak için çok domuzca davranışlar sergilemeye başladım. Bana saygısız, büyüklere karşı nasıl davranıyor vs. dediler... Ben kabahatliydim... Aile sırlarımızı ifşa etmediğim için... Bir dönem adım yabani çocuğa çıktı ve babasızlığımdan dolayı tepkisel davranışım sandılar... :)))

Kim ne sandıysa sandı... Baba öldükten 1 ay sonra kimse ağzımdan tek kelime alamadı... Dün akşam ufaklığa yaşattıkları iğrenç-iki yüzlü-duyarsız davranışlar geçmişteki meraklı teyzelerle yaşadığım kötü anılarımı canlandırdı.

Noldu rahata erdin mi? Kaşıntın geçti mi?
Orda kaç senelik bi yuva dağılmışmış, çocuk yeni bir yaşama alışacakmış mış kimsenin umrunda değildi...
Eminim babanın birlikte olduğu kadın ve kocası hakkında daha fazla bilgi soramadıkları için kaşıntıları geçmemiştir.

Elalemin hayatından, acılarından, trajedilerinden nasıl keyif alıp günlere meze yapan bir toplumuz ya...

Ayıp ya ayııp !!!
Kimsenin hayatıyla ilgili soru sormam. Merak etmem. Etsem bile sormam!
Herkesin hayatı kendinedir.
Öğrenipte elimden birşey gelmeyecekse bana neeeeee !!!

Ama olmaaaaaz, fısır fısır o bilgiyi kulaktan kulağa taaaa fizan'a kadar iletmeden Türk milleti rahata ermeeeeeeez !

Çüşünüüüüz !!!
En kısa zamanda çocuklarını tembihlesinler diye bir uyarı yapmayı planlıyorum. Dün gece fırsat bulamadım.

Kıssadan hisse, biz bence iki yüzlü, meraklı ötesi, herşeye lüzumlu lüzumsuz burnunu sokmayı seven iğrenç bi milletiz !!!

Kendi işinize baksanıza yaaaa...
Kimsenin bi boku beni ilgilendirmiyor, kimsede benim bi bokumla ilgilenmesin !!! Kimseylede ilgilenmeyin lütfen, ne demişler; gülme komşuna bir gün gelir başına !!!

Hiç yorum yok: